تبلیغات

تبلیغات

آموزش تصویری کامل و مرحله به مرحله تبدیل فرمت pst به EML

convert PST to EML cover

ما در این پست در وب‌سایت تک تیپ تلاش می‌کنیم آموزشی کامل از تبدیل فرمت pst به EML را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس برای بهره‌مندی از این آموزش با ما همراه باشید.

ایمیل‌ها دارای قالب‌های متنوعی هستند. دو قالب رایج ایمیل را می‌توان pst و EML دانست که هرکدامشان به نوعی اطلاعات را در خود ذخیره و به نمایش می‌گذارند. pst یک پرونده اطلاعات شخصی Outlook است که می‌تواند پیام‌ها، مخاطبین و یا حتی یادداشت‌ها را در خود ذخیره کند. بااین‌وجود ما گاها نیاز داریم که این فرمت را تغییر داده و چنین فایل‌هایی را در قالب EML اجرا کنیم.

به‌هرحال پیش از هر چیزی بهتر است تفاوت‌های بین این دو قالب را با یکدیگر بررسی کنیم.

تفاوت های بین pst و EML

  • EML یک قالب ایمیل کاملاً پذیرفته شده است که توسط چندین سرویس گیرنده ایمیل از جمله SeaMonkey،Mozilla Thunderbird،Apple Mail،Microsoft Outlook Express و … پشتیبانی می‌شود، درحالی‌که pst تنها محدود به MS Outlook می‌باشد.
  • قالب EML یک قالب کراس پلتفرم بوده و در سایر سیستم عامل‌ها می‌توان آن را به سادگی اجرا نمود.
  • کاربران می‌توانند قالب ایمیل EML را در مرورگرهایی نظیر Chrome، Edge و IE به نمایش بگذارند.
  • احتمال آسیب دیدن یک فایل PST بیشتر است زیرا تمام پرونده ایمیل‌ها را در یک فایل ذخیره می‌کند. از طرف دیگر، EML یک پرونده جداگانه برای هر ایمیل ایجاد می‌نماید.

خب همان‌طور که در توضیحات فوق اشاره کردیم ممکن است ما نیاز به تبدیل فرمت pst به EML داشته باشیم. با توجه به این موضوع تلاش می‌کنیم که در توضیحات زیر بهترین راه‌ها را به شما عزیزان آموزش دهیم.

استفاده از افزونه ها برای تبدیل فرمت pst به EML

یکی از بهترین راه‌های موجود برای تبدیل فرمت pst به EML استفاده از افزونه‌های Microsoft Outlook می‌باشد. بدین منظور در میان افزونه‌های این نرم افزار به دنبال Convert PST to EML باشید. پس از نصب این افزونه و اجرای آن با یک صفحه همانند تصویر زیر روبه‌رو می‌شوید.

در کادر اول همانند تصویر زیر ابتدا فایل pst مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

پس‌ازآن در کادر دوم باید محل ذخیره سازی فایل EML جدید را به نرم افزار معرفی کنید.

پس‌ازآن تنها کافی است تا روی دکمه Run کلیک کرده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرمت pst به EML تبدیل شود.

convert PST to EML

تبدیل فرمت با استفاده از ابزار آنلاین

گاهی ممکن است ما به نرم‌افزار رسمی اوت لوک دسترسی نداشته باشیم. در این صورت یکی از بهترین راه‌های موجود برای تبدیل فرمت استفاده از سرویس‌های آنلاین می‌باشد. سایت‌های مختلف و متنوعی در این زمینه فعال هستند، که بدون شک یکی از بهترین آن‌ها را می‌توان Aspose دانست.

همچنین بخوانید  چگونه برنامه و بازی های اندروید را در لینوکس اجرا کنیم ؟

بدین منظور ابتدا به وب‌سایت products.aspose.app وارد شوید. پس از ورود به وب‌سایت از منو سمت راست Aspose.Email را انتخاب کنید. صفحه، شمارا به قسمتی مشخص هدایت می‌کند. با به‌روزرسانی صفحه conversion را انتخاب نمایید.

حال به ابزار اختصاصی تبدیل فرمت ایمیل دسترسی خواهید داشت. پس‌ازآن تنها کافی است تا فایل‌های pst را مشخص کرده و فرمت EML را به عنوان خروجی تعیین کنید. حالا، تنها با یک اشاره فرآیند تبدیل فرمت آغاز خواهد شد.

How to convert PST to EML

سخن نهایی

ما در این مقاله تلاش کردیم که سریع‌ترین و آسان‌ترین راه‌های تبدیل فرمت pst به EML را به شما عزیزان آموزش دهیم. اگر شما از نرم‌افزار خاصی در این زمینه استفاده می‌کنید؛ می‌توانید آن را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *