تبلیغات

تبلیغات

دانلود بازی Among us – نسخه اصلی و هک شده امانگ آس

Among Us

وب‌سایت تک تیپ در این مقاله قصد دارد به بررسی تخصصی و کامل بازی Among us – امانگ آس بپردازد؛ پس برای آشنایی هر چه بیشتر با این بازی هیجان انگیز، با ما همراه باشید.

Among us – امانگ آس نامی آشناست که در سال 2018 توسط استودیو بازی سازی InnerSloth برای سه پلتفرم pc، android و ios منتشر شد. در ابتدای معرفی بازی هیچ کس تصورش را نمی‌کرد که روزی این بازی هیجان انگیز جزو پر طرفدارترین بازی‌ها قرار بگیرد. گرچه تا سال‌ها همین گونه بود و امانگ آس در سال 2020 و پس از دو سال فعالیت توانست نظر گیمر ها و به خصوص استریمر ها را به خود جلب کند.

یکی از دلایلی که باعث پیشرفت این بازی دو بعدی شد سادگی محیط و در عین حال داستان جذابش بود. بر خلاف بسیاری از بازی‌های امروزی که تلاش می‌کنند مخاطب‌های خود را از طریق گرافیک خیره کننده به سمت خود جذب کنند، Among us بر روی داستانش تمرکز کرد که طبیعتاً پس از سال‌ها نتیجه مطلوبی را نیز کسب کرد.

خصوصیات بازی فوق‌العاده Among us – امانگ آس

Among us – امانگ آس از آن دسته بازی‌هایی است که تمامی بازی کنان را محو، محوریت داستان می‌کند. در این بازی که می‌توان به دو صورت آفلاین و از طریق شبکه‌های وای فای محلی و هم چنین آنلاین بازی کرد داستانی زیبا جریان دارد.

در این بازی دو تیم 4 تا 10 نفره در یک سفینه فضایی قرار دارند که در بین تمامی آن‌ها یک نفر نقش خدمه اصلی سفینه و یک نفر نیز نقش خرابکار یا همان Impostor را ایفا می‌کند. در طول بازی یک نوار پیشرفت نمایش داده می‌شود و هرکسی با انجام وظایفش باعث می‌شود که این نوار پیشرفت پر شود.

در این حین خراب کار تلاش می‌کند که نظم حاکم بر سفینه را به هم زده و خدمه را به قتل برساند. هیچ کس نمی‌داند که خراب کار بازی کیست و در صورت بروز هر گونه مشکلی سریعاً یک جلسه برگذار می‌شود. در این جلسه شما باید با توجه به دلیلی که خود دارید و بدون اینکه آن را بیان کنید به یک نفر رأی دهید.

اگر بتوانید در طول مدت بازی خرابکار را از طریق رأی هایتان حذف کنید برنده بازی خواهید بود؛ اما اگر چنین اتفاقی نیفتد Impostor می‌تواند تمامی بازی کنان را حذف کرده و کنترل سفینه را در دست بگیرد. در بازی Among us – امانگ آس بردن و یا برنده شدن تنها به شما و هوشتان بستگی دارد و به نوعی می توانآن را به بازی مافیا تشبیه کرد.

همچنین بخوانید  بهترین بازی های دو نفره برای ps5 در گیم استور

Among Us

گیم پلی و محیط دو بعدی بازی

همان‌گونه که در ابتدای توضیحات نیز اشاره کردیم گیم پلی بازی Among us – امانگ آس در یک محیط دو بعدی در جریان است. با این حال توسعه دهنده تلاش کرده است که نهایت خلاقیت را به کار برده و جزئیات را به خوبی حفظ کند.

به‌هرحال محیط بازی به گونه‌ای است که ایمپاستر می‌تواند به صورت مخفیانه بسیاری از مشکلات را برای اعضای سفینه ایجاد کند. اگر در طول بازی به اشتباه و توسط دیگر بازیکنان حذف شوید به عنوان یک روح در بازی باقی می‌مانید تا بتوانید دیگر فعالیت اعضای هر دو تیم را زیر نظر بگیرد.

بر خلاف آن چیزی که تصور می‌کنید داشتن استراتژی در بازی امانگ آس بسیار دشوار است و همیشه نمی‌تواند از استراتژی‌های خطی پیروی کرد و به طور مداوم باید خلاقیت خود را در انجام فعالیت‌های تان چندین و چند برابر کنید.

امکان شخصی‌سازی کاراکترها

گرچه امانگ آس یک بازی دو بعدی است اما می‌توانید کاراکتر مورد علاقه‌تان را شخصی‌سازی کنید. مجموعه‌ای از اسکین ها و کلاه‌های مختلف و متنوع در اختیار کاربران قرار داده می‌شود که بالطبع برخی از آن‌ها قفل بوده و برای استفاده از این skin ها نیاز به پرداخت‌های درون شبکه است. گرچه این ویژگی‌ها در نسخه هک شده بازی کاملاً در دسترس هستند.

برخی از ویژگی‌های بازی among us امانگ آس:

  • توانایی بازی به‌صورت آفلاین در شبکه‌های محلی و بازی به‌صورت آنلاین با کاربران سراسر جهان
  • گیم پلی فوق‌العاده جذاب و اعتیاد آور در محیطی دو بعدی
  • مجموعه‌ای از انواع اسکین های زیبا و با مزه
  • انجام بازی در حالت 4 تا 10 نفره
  • چندین مپ گوناگون برای بازی در حالت‌های مختلف
  • گزینه‌ای برای شخصی‌سازی کاراکتر مورد علاقه خود
  • نیاز نبودن به دریافت هیچ گونه دیتا برای انجام بازی
سخن نهایی

همان‌گونه که در ابتدای پست نیز اشاره کردیم Among us – امانگ آس را می‌توان به گونه‌ای به بازی مافیا در یک سفینه فضایی تشبیه کرد. مدت‌زمان بازی بسیارکم است و با ترفندهای تان باید بتوانید دیگر کاربران را به انجام ندادن بسیاری از خرابکاری‌ها قانع کنید. بردن در بازی تنها به هوش و ذکاوت شما بستگی دارد پس تا می‌توانید از حقه‌های مختلف برای گول زدن دیگر بازیکنان استفاده کنید!

دانلود نسخه از اندرویدی از فروشگاه گوگل پلی

دانلود نسخه IOS از فروشگاه اپل

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *