تبلیغات

تبلیغات

پیام رسان سیگنال چیست؟ دانلود برنامه سیگنال به جای واتساپ

Signal-Private-Messenger-stock-photo-2

پیام رسان سیگنال یک برنامه رمزگذاری شده امن است. به عنوان یک برنامه خصوصی تر نسبت به WhatsApp ، Facebook Messenger ، Skype ، iMessage و SMS می توانید استفاده کنید. به همین دلیل است که شما باید به طور جدی برای نصب سیگنال اقدام کنید.

این احتمال وجود دارد که شما حداقل یکی از برنامه های پیام رسان معروف را استفاده کرده اید، مانند : واتساپ ، فیسبوک ، تلگرام یا موارد مشابه. و گرچه اینها به دلایل خاص خود بسیار مورد استفاده قرار می گیرند ، اما استفاده از آنها برخی از نگرانی های مربوط به حریم خصوصی (به خصوص برای برنامه های متعلق به فیسبوک) به همراه دارد.

برنامه سیگنال به عنوان یک سرویس پیام رسان آگاه از حریم خصوصی است که جایگزینی مناسب برای برنامه های دیگر در حوزه خود است. بیایید نگاهی به آنچه سیگنال است ، دانلود پیام رسان سیگنال و نحوه نصب سیگنال بپردازیم.

پیام رسان سیگنال چیست؟ (Signal)

پیام رسان signal یک شبکه اجتماعی است که امکان ارسال پیام فوری از طریق اینترنت را فراهم می کند. مانند سایر شبکه های اجتماعی ، این سرویس به عنوان اس ام اس (SMS) ارتباط ندارد. تا زمانی که شما از طریق اینترنت گوشی یا وای فای اینترنت داشته باشید ، می توانید از برنامه سیگنال برای چت و ارسال پیام به کاربران استفاده کنید.

پیام رسان سیگنال چیست؟ (Signal)

سیگنال بسیار شبیه سایر شبکه های اجتماعی دیگر است که ممکن است استفاده کرده باشید. این از پیام متنی برای مکالمات به صورت شخصی یا گروهی پشتیبانی می کند. می توانید تصاویر ، فیلم ها و کلیپ های صوتی را در داخل گروه های خود ارسال کنید.

سیگنال همچنین از تماس های صوتی و تصویری در چت های شما برای برقراری ارتباط پشتیبانی می کند. همچنین شامل ویژگی های اضافی مانند استیکر سیگنال و قابلیت به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی شما با بقیه کاربران دارد، که اکثر مردم با عمده ویژگی های آن آشنا هستند.

چرا سیگنال محبوب است؟

برنامه سیگنال برای اندروید ، آیفون و آیپد عرضه شده است. همچنین نسخه دسکتاپ سیگنال برای ویندوز ، مک و لینوکس وجود دارد. برای عضویت ، تنها آنچه شما نیاز دارید یک شماره تلفن است.

تجربه کاربری سیگنال دقیقاً مانند واتساپ ، فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی معروف است. این یک برنامه پیام رسان است که دارای ویژگی هایی مانند پیام های یک به یک ، گروه ها ، استیکر ها ، عکس ها ، انتقال فایل ها ، تماس های صوتی و حتی تماس های ویدیویی است.

همچنین بخوانید  آموزش اکتیو کردن ویندوز 10

برنامه سیگنال مال کدوم کشور است؟

سیگنال متعلق به یک شرکت بزرگ فناوری نیست. در عوض ، سیگنال توسط یک بنیاد غیر انتفاعی توسعه یافته و از طریق کمک های مالی تأمین می شود. برخلاف فیس بوک ، صاحبان سیگنال حتی در تلاش برای کسب درآمد نیستند. سیگنال سعی نمی کند مجموعه ای از داده ها را در مورد شما جمع کند یا تبلیغاتی را به شما نشان دهد.

پیام رسان سیگنال توسط Moxie Marlinespike و Brian Acton در سال 2018 تاسیس شد. کشور تاسیس برنامه سیگنال در کالیفرنیا ، ایالات متحده (امریکا) است.

سیگنال و واتساپ سابقه مشترکی دارند. Brian Acton ، بنیانگذار سابق برنامه واتساپ ، هنگامی که فیسبوک آن را بدست آورد ، خداحافظی کرده و اندکی بعد ، برای ایجاد بنیاد سیگنال ، با Moxie Marlinspike وارد کار شد. خطر حریم خصوصی کاربران یکی از نگرانی های Brian Acton و دلیل ترک از واتساپ بود.

در حالی که برنامه سیگنال از رابط کاربری بسیار آشنایی برخوردار است ، اما در باطن بسیار متفاوت است. مکالمات شما در سیگنال رمزگذاری شده است ، به این معنی که حتی صاحبان سیگنال نیز نمی توانند آنها را کنترل کنند. فقط افرادی که در ۲ طرف مکالمه هستند می توانند آنها را ببینند.

سیگنال نیز کاملا منبع باز (Open Source) است. کد منبع نسخه های کاربر و نرم افزار سرور پروژه سیگنال در گیت هاب موجود است.

دانلود پیام رسان سیگنال به جای سیگنال

سیگنال هم برای نسخه اندروید و هم نسخه آیفون موجود است. همچنین در ویندوز ، مک و لینوکس (فقط توزیع های مبتنی بر دبیان) در دسترس است.

با این حال ، برای کار با برنامه سیگنال در سیستم ، ابتدا باید برنامه را روی تلفن خود نصب کنید. این نتیجه رمزگذاری است؛ سیگنال در چندین دستگاه کار نمی کند ، بنابراین با ورود به نسخه دسکتاپ، برنامه حساب شما را از تلفن شما خارج می کند (مانند واتساپ).

سیگنال کاملا رایگان و منبع باز است، برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه نیست. دانلود برنامه سیگنال رایگان است و هیچگونه تبلیغ یا خرید درون برنامه ای ندارد.

دانلود:

نحوه نصب و استفاده از سیگنال به جای واتساپ

برای شروع ، برنامه سیگنال را روی تلفن اندروید یا آیفون خود نصب کنید. وقتی آن را باز می کنید ، اطلاعات اولیه مربوط به برنامه را مشاهده می کنید و به دنبال آن دستورالعمل هایی برای فعال کردن اعلان ها ، دسترسی به مخاطبین و موارد مشابه ارائه می شود. سپس ، برای ثبت نام ، باید شماره تلفن خود را وارد کنید.

نحوه نصب و استفاده از سیگنال به جای واتساپ

در حال حاضر ، سیگنال فقط از ایجاد حساب کاربری با استفاده از شماره تلفن پشتیبانی می کند. نمی توانید با آدرس ایمیل ، نام کاربری و گذرواژه یا موارد مشابه حساب کاربری ایجاد کنید. برای داشتن حداکثر حریم خصوصی ، ممکن است بخواهید حساب خود را با شماره تلفن مجازی مانند شماره Google Voice ایجاد کنید. پس از تأیید شماره تلفن خود با کد ، باید نام کوچک خود را وارد کنید.

همچنین بخوانید  آموزش کنترل تلفن هوشمند اندرویدی روی کامپیوتر ویندوزی

در صورت تمایل می توانید نام خانوادگی و عکس پروفایل خود را وارد کنید ، اما نیازی به آن نیست. در آخر ، برای استفاده از برنامه سیگنال باید یک پین ایجاد کنید.

این اطلاعات خصوصی شما را در برنامه رمزگذاری کرده و به شما امکان می دهد در صورت نصب مجدد برنامه ، مخاطبین و سایر داده های خود را بازیابی کنید. برای باز کردن برنامه نیازی به آن ندارید.

نکته: سیگنال نمی تواند پین یا پسورد شما را بازیابی کند ، مطمئن شوید که آن را در جایی امن مانند مدیر رمز عبور یادداشت کرده اید.

چت کردن در سیگنال

بعد از نصب برنامه سیگنال، می توانید درست مانند سایر برنامه های پیام رسان با دوستان و آشنایان پیام دهید، از سیگنال برای چت کردن با دوستان خود استفاده کنید. برای شروع چت جدید با مخاطبین خود ، روی آیکون مداد در بالا سمت راست ضربه بزنید.

در داخل چت ، می توانید از آیکون های پایین سمت راست برای ارسال تصاویر و پیام های صوتی استفاده کنید. برای شروع تماس تصویری یا صوتی از دو نماد در بالا سمت راست استفاده کنید.

چت کردن در سیگنال

برای باز کردن منوی تنظیمات ، روی پروفایل خود در بالا سمت چپ ضربه بزنید. در آنجا می توانید پروفایل خود را تنظیم کنید ، تنظیمات حریم خصوصی مانند رسیدهای خواندن و شماره های بلاک شده ، اعلان ها را تغییر دهید و موارد مشابه تغییر دهید.

اگر می خواهید از برنامه سیگنال در سیستم خود استفاده کنید ، برنامه را برای دسکتاپ خود با استفاده ازلینک های ارائه شده در بالا بارگیری کنید.

  • سپس در منوی تنظیمات ، گزینه Linked Devices را انتخاب کرده
  • و گزینه Link New Device را انتخاب کنید.
  • با این کار می توانید کد QR نمایش داده شده در نسخه دسکتاپ با تلفن را اسکن کنید.
چت کردن در سیگنال

دانلود پیام رسان سیگنال برای کامپیوتر , کانال های پیام رسان سیگنال , بلاک کردن در سیگنال , دانلود پیام رسان سیگنال , معرفی پیام رسان سیگنال , دانلود برنامه سیگنال به جای واتساپ , برنامه سیگنال چیست , برنامه signal چیست , سیگنال به جای واتساپ , دانلود رایگان نرم افزار سیگنال برای ایفون , شماره مجازی سیگنال , آشنایی با پیام رسان سیگنال , دانلود برنامه signal

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *