تبلیغات

تبلیغات

سه کلیک از کجا اومده!

سه-کلیک-از-کجا-اومده!

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.


در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

چرا سه کلیک بهترینه ؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره…. در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

شگفتی سه کلیک

حالا که بحث سفر به شیراز شد، میخواهیم نزدیکترین هتل ها به اماکن دیدنی این شهر رو معرفی کنیم تا در سفر به شیراز از آنها لذت ببرید…

شیراز به دلیل اینکه شهر شعر و ادب است به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران شناخته و یکی از مهمترین مراکز گردشگری ایران محسوب می‌شود. شهر شیراز در بین جهانیان بسیار محبوب است. اگر قصد سفر به این شهر پرجاذبه را دارید، برای سفرتان می توانید از طریق سایت سه کلیک اقدام کنید. یکی از نگرانی های هر گردشگر برای مسافرت، محل اقامت است که در جای مطمئن و با بهترین امکانات و خدمات باشد.

همه گزینه‌های انتخابی خود را می توانید در سایت سه کلیک جویا شود و انتخاب کنید. سایت سه کلیک بهترین هتل های شیراز با بهترین و نازلترین قیمت ها را به شما عزیزان ارائه داده و به راحتی با سه‌کلیک می‌توانید این هتل ها را رزرو کنید و سفری آرامش بخش را در بهترین هتل های شیراز داشته باشید. 

همچنین بخوانید  دلیل استقبال مردم از پروژه اطلس

هتل های نزدیک مکان های دیدنی شیراز کدامند؟

هتل های نزدیک مکان های دیدنی شیراز کدامند؟

شیراز با داشتن جاذبه های فرهنگی و تاریخی فراوان و وجود آرامگاه شاعران مشهوری همچون حافظ و سعدی، همواره دلیلی بوده برای جذب گردشگر از داخل و خارج از کشور.

این شهر با مکان های تاریخی و باغ هایی که با معماری های اصیل ایرانی ساخته شده، در کنار رایحه بهار نارنج همگی دست به دست هم میدهد، که شروع به قدم زدن در کوچه هایش کنیم و با تماشای آن محو هنر ایرانی اصیل شویم.

برای اقامت در هتل های شیراز دست شما باز است، زیرا این شهر هتل های متنوعی برای اقامت شما دارد. در شهر توریستی شیراز شما نگران اقامت خود نیستید و در هر کجایی از شهر می توانید هتل مورد نظرتان را رزرو کنید. برخی افراد برای اقامت خود دوست دارند در نزدیکی مکان های دیدنی هتل رزرو کنند.

در شیراز این امکان وجود دارد که شما در نزدیکی این مکان ها رزرو هتل های لوکس و دارای امتیاز های چهار و پتج ستاره که بهترین خدمات را ارائه میدهند، برای انتخاب خود داشته باشید. در اینجا هتل هایی که در نزدیکی این مکان های دیدنی هستند به شما معرفی می کنیم:

هتل بزرگ شیراز

حافظ یکی از مکان های فرهنگی شیراز و مکانی آرامش بخش که دارای معماری زیبا و خوش ذوق هنرمندان فرانسوی می باشد، محال است کسی به شیراز سفر کند و به دیدار لسان الغیب نرود. بسیاری از افراد به دنبال هتلی در نزدیکی آرامگاه حافظ هستند که هتل 5 ستاره بزرگ شیراز یکی از این هتل ها است که در نزدیکی دروازه قرآن و آرامگاه حافظ واقع شده و شما می توانید از هتل با پیاده روی کوتاه به این مکان دیدنی برود.

این هتل با تمامی امکانات لوکس بهترین پذیرایی ها را برای مهمانان خود انجام می دهند. هتلی منحصر به فرد و دارای بزرگترین رستوران گردان در ایران که نمای هتل نیز به شکل کشتی است. هتل بزرگ شیراز به دلیل اینکه در ورودیه شهر شیراز ساخته شده است، نظر گردشگران را برای اقامت در آن به خود جلب کرده است. در این هتل سالن های مختلفی برای مراسم ها و جلسات وجود دارد.

هتل پرسپولیس

یکی دیگر از هتل هایی که به مکان های دیدنی شیراز نزدیک است و هتلی پنج ستاره که به دلیل ارزان بودنش طرفداران بسیاری دارد. از جمله هتل های مجلل که در قلب شهر شیراز قرار دارد و با امکانات بی نظیری که دارد اقامت خاطره انگیزی برایتان رقم می زند.

همچنین بخوانید  راهنمای خرید تیشرت تبلیغاتی و چاپ تیشرت تبلیغاتی

این هتل در حد فاصل چهار راه حافظ به طرف میدان قائم قرار دارد و دسترسی راحتی به جاذبه های دیدنی شیراز دارد. با اقامت در این هتل در فاصله 5 دقیقه ای از باغ جهان نما و ارگ کرمیخان زند و آرامگاه حافظ قرار دارید با پیاده روی پنج دقیقه ای به این مکان دیدنی خواهید رسید. همچنین حمام وکیل، آرامگاه شاهچراغ و باغ عفیف آباد در فاصله بسیار کمی از هتل قرار دارند و در زمان کمتر از 20 دقیقه میتوان به این جاذبه های زیبا رسید.

هتل هما شیراز

هتل پنج ستاره هما بسیار لوکس است و در کنار بوستان آزادی و در مکانی سرسبز که چشم انداز بسیار زیبایی دارد ساخته شده است. هتل هما در مرکز شهر شیراز بنا شده است و با اقامت در این هتل تجربه بسیار خوبی خواهید داشت. هتل هما در 8 طبقه ساخته شده که از طبقات آن منظره زیبای باغ پر از گل و کوه‌های بلند را نظاره می‌کنید.

از جمله مزیت های هتل هما این است که به جاذبه های تاریخی و دیدنی شهر گل و بلبل شیراز همچون باغ ارم، باغ جهان نما، آرامگاه حافظ و باغ پل صفا نزدییک هستید. کادر هتل هما در تلاش هستند تا اقامتی لذت بخش و خاطره انگیز برای شما مهمانان عزیز هدیه کنند.

هتل ستارگان شیراز

یکی از هتل های جدید و تازه ساز شیراز هتل ستارگان است که بر گرفته از معماری خارجی و داخلی بوده و یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت شما در این شهر می‌باشد. این هتل در منطقه خوش آب و هوای شهر شیراز و دارای چشم انداز فوق العاده ای برای مسافران است.

یکی از ویژگی های برجسته هتل ستارگان، قرار داشتن در نزدیکی جاذبه های دیدنی شیراز است. از جمله این جاذبه ها میتوان به باغ با شکوه ارم که با 4 دقیقه به راحتی به این جاذبه بی نظیر شیراز خواهید رسید، اشاره نمود. گفتنی است که این مسیر را می‌توانید با پیاده روی 15 دقیقه ای طی کنید.

هتل جهانگردی شیراز

هتل جهانگردی، یکی دیگر از هتل های معروف شیراز است که به نام مجتمع جهانگردی مشهور شده و در نزدیکی آرامگاه سعدی قرار دارد. این هتل 3 ستاره با امکانات مناسب و پذیرایی عالی خود، میهمانان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. بهتر است بدانید که از هتل جهانگردی تا آرامگاه سعدی 7 دقیقه فاصله است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *