تبلیغات

تبلیغات

کسب درآمد دلاری، نتیجه سرمایه‌گذاری در کارگزاری صحیح

کسب درآمد دلاری، نتیجه سرمایه‌گذاری در کارگزاری صحیح

گسترش استفاده از اینترنت و شکل‌گیری بازارهای جدید مالی نظیر فارکس، ارزهای دیجیتال و… باعث شده است که در دنیای امروز کسب درآمد دلاری کار چندان مشکلی نباشد. برای این کار تنها کافی است یک منبع معتبر برای اتصال به این بازارها پیدا کنید و پس از یافتن بازار مالی مناسب سرمایه‌گذاری را آغاز کنید.

البته فراموش نکنید که حضور در این بازارها نیازمند دانش و تجربه کافی است. بنابراین پیش از آنکه بی‌گدار به آب بزنید اطلاعات کافی برای فعالیت در بازارهای مالی آنلاین را کسب کنید تا به جای کسب درآمد دلاری مجبور به پرداخت ضرر دلاری نشوید.

قدم اول: آشنایی با شیوه‌های کسب درآمد دلاری

روش‌های زیادی برای کسب درآمد به دلار وجود دارد. شما می‌توانید به صورت مستقل فعالیت خود را در کانال‌های یوتیوب یا فیس‌بوک معرفی کنید و برای خود مشتری به دست آورید. اما این کار علاوه بر یک مهارت قابل عرضه در سطح جهانی نیازمند روابط عمومی بالا و زبان قوی است.

اگر هیچ‌کدام از این ویژگی‌ها را در خود نمی‌بینید باید به سراغ شیوه‌های دیگری برای کسب درآمد دلاری بروید. بازارهای مالی بین‌المللی یکی از شیوه‌هایی است که بدون نیاز به دانش زبان، تنها با دانستن قوانین این بازارهای می‌توانید شروع به درآمدزایی کنید.

قدم دوم: کسب مهارت و دانش

سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی نظیر فارکس شاید در ابتدا آسان به نظر برسد اما آمارها نشان می‌دهد که 90 درصد افرادی که بدون داشتن دانش و تخصص کافی شروع به فعالیت در بازار کرده‌اند، ظرف کمتر از یک سال همه سرمایه خود را به باد داده‌اند.

این جمله به این معنا نیست که ریسک فعالیت در بازار فارکس آن‌قدر بالاست که بهتر است قید آن را بزنید. بلکه به این معناست که پیش از ورود به بازار خود را به سلاح علم و دانش مجهز کنید.

قدم دوم: کسب مهارت و دانش

فراموش نکنید که فارکس بازاری با سود بی‌انتهاست. اما این سود نصیب افراد باهوش بی‌اطلاع نمی‌شود. فعالیت در بازار فارکس برای کسب درآمد دلاری در کنار هوش اقتصادی نیازمند آموزش کافی و کسب تجربه است. اما سوال اصلی اینجاست که چگونه می‌توان یک مرجع مناسب برای آموزش پیدا کرد؟

تریدر نووا یک سایت کاملا فارسی و دارای تجربه‌ای 20 ساله در زمینه سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی است. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت از مقالات به‌روز آموزشی استفاده کنید و دانش خود را در زمینه شیوه‌های سرمایه‌گذاری در بازار فارکس بالا ببرید. اما تنها خواندن مقاله کافی نیست!

برای کسب درآمد دلاری باید صبور باشید. حداقل 2 تا 3 ماه برای آموزش مباحث اولیه و روش‌های معامله زمان بگذارید. سایت تریدر نووا با قیمتی مناسب کلیه این آموزش‌ها را در اختیار شما می‌گذارد. پس از دریافت دانش اولیه لازم است که 6 ماه تا 1 سال در حساب‌های آزمایشی تجربه کسب کنید.

همچنین بخوانید  نرم افزار ترجمه، دوبله و تولید اتوماتیک زیرنویس برای همه ویدیو ها (ویدابیا)

حساب‌های آزمایشی حساب‌هایی هستند که بدون از بین بردن سرمایه اولیه شما امکان معامله و تجربه سود و زیان در بازار فارکس را به شما می‌بخشند. تریدر نووا امکان باز کردن حساب‌های آزمایشی در انواع کارگزاری‌ها و معامله با شیوه‌های مختلف را نیز برای شما فراهم کرده است.

قدم سوم: یافتن کارگزاری مناسب

پس از تکمیل دانش لازم است که محل سرمایه‌گذاری خود را مشخص کنید. با توجه به اینکه کشور ما در شرایط تحریم به سر می‌برد، برای افرادی که در ایران زندگی می‌کنند گزینه‌های زیادی وجود ندارد. اما از میان همین گزینه‌ها می‌توان مناسب‌ترین گزینه برای سرمایه‌گذاری را انتخاب کرد. در ادامه این بخش دو کارگزاری معتبر فارکس را به شما معرفی می‌کنیم. برای آشنایی با دیگر کارگزاری‌های فعال در ایران می‌توانید به سایت تریدر نووا مراجعه کنید.

– کارگزاری آلپاری تریدرنوا

کارگزاری آلپاری یکی از معتبرترین کارگزاری‌ها در سراسر جهان است که موفق به جذب حدود 1 میلیون تریدر از 150 کشور جهان شده و حجم معاملات ماهانه آن در سال 2018 هشت‌صد میلیارد دلار گزارش شده است. کارگزاری آلپاری به مشتریان خود امکان فعالیت در انواع بازارهای بین‌المللی را داده و یکی از بهترین پلتفرم‌های معاملاتی را داراست.

علاوه بر این‌ها آلپاری به شما امکان می‌دهد که با سرعتی بسیار بالا سودهای خود را به پول نقد تبدیل کنید و از خرج کردن آن‌ها لذت ببرید.

وب‌سایت کارگزاری آلپاری به گونه‌ای طراحی شده که حتی افراد با کمترین سطح تجربه و دانش می‌توانند از آن استفاده کنند. علاوه بر این مطالب قرار داده شده در این وب‌سایت کاملا به‌روز بوده و به افزایش دانش شما کمک شایانی می‌کند.

از مزیت‌های سرمایه‌گذاری در این کارگزاری می‌توان به تنوع بالا در حساب‌های معاملاتی، دارا بودن رقابتی‌ترین اسپردهای موجود، قرار دادن مطالب آموزشی به‌روز و کاربردی بر روی وب‌سایت، امکان جذب سرمایه توسط تریدرهای حرفه‌ای و ایجاد استراتژی شخصی برای معامله اشاره کرد.

– کارگزاری فارکس تایم Tradernova

کارگزاری فارکس تایم یکی دیگر از نتایج موفق فعالیت‌های موسسان آلپاری است. تجربه موفق کارگزاری آلپاری در ایجاد یک کارگزاری جدید به کمک موسسان خود آمد و کارگزاری فارکس تایم خیلی زود به یک کارگزاری موفق و شناخته شده فارکس تبدیل شد.

این کارگزاری از پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر 4 و 5 با بالاترین سرعت عمل ممکن استفاده می‌کند. به نحوی که برای ثبت معامله در وب‌سایت این کارگزاری تنها کافی است بر روی دکمه buy یا sell کلیک کنید.

کارگزاری فارکس تایم به منظور راحت‌تر کردن کار تریدرها انواع حساب‌های معاملاتی را برای آن‌ها ایجاد کرده است. به این ترتیب تریدرهای سراسر دنیا با هر میزان سرمایه و هر مقدار تجربه می‌توانند وارد بازار معاملات فارکس شده و از کسب درآمدهای دلاری لذت ببرند.

همچنین بخوانید  بهترین سئو وب سایت – خدمات سئو و بهینه سازی

اگر قصد دارید سرمایه‌گذاری در کارگزاری فارکس تایم را با مبلغ پایین آغاز کنید می‌توانید از حساب سنتی این کارگزاری که نیازمند حداقل سرمایه 5 دلاری است استفاده کنید. از مزیت‌های سرمایه‌گذاری در کارگزاری فارکس تایم می‌توان به مشتری مداری، کاربرپسند بودن وب‌سایت، دسترسی به انواع ابزارهای معاملاتی به صورت رایگان، امکان باز کردن حساب‌های معاملاتی متنوع با مقادیر متفاوت سرمایه و روش‌های واریز و برداشت متنوع اشاره کرد.

قدم چهارم: مدیریت مناسب

قدم چهارم: مدیریت مناسب

یافتن کارگزاری مطمئن و افتتاح حساب در آن شروع کار شما به عنوان یک تریدر است. شما باید با انواع شیوه‌های مدیریت حساب آشنا شوید و کارنامه کاری خود را به صورت مداوم مورد بررسی قرار دهید. به این ترتیب خیلی زود خطاهای خود را متوجه شده و آن‌ها را اصلاح می‌کنید. توصیه می‌کنیم که گزارش فعالیت‌های خود را به صورت روزانه یا هفتگی یادداشت کنید تا علاوه بر حفظ سرمایه اولیه آن را خیلی زود به سود برسانید.

برای اینکه بتوانید دیدی کامل از بازار فارکس داشته باشید می‌توانید در کانال تلگرام تریدر نووا عضو شوید. با عضویت در این کانال نه‌تنها از مطالب به‌روز و معتبر آموزشی استفاده خواهید کرد بلکه تحلیل‌های کارشناسی بازار هفتگی را نیز خواهید خواند. بررسی نمودارهای تحلیل هفتگی شرایط بازار توسط کارشناسان متخصص تیم تریدر نووا به شما دید بازتری برای مدیریت موفق‌تر سرمایه‌تان خواهد داد.

قدم نهایی: کسب درآمد دلاری

توجه کنید که کسب درآمد دلاری همان‌قدر که دارای نام وسوسه‌برانگیزی است، نیازمند پیمودن مسیری دشوار است. در این مسیر شما علاوه بر کسب دانش اولیه باید مرتبا خود را به‌روز نگه دارید. به‌علاوه برای کسب سود در این بازار نمی‌توانید تنها به پیشنهاد‌های ابزارهای اتوماتیک اطمینان کنید.

فعالیت در بازار فارکس برای کسب درآمد دلاری نیازمند بررسی مرتب شیوه عملکرد خودتان و رقیبانتان است. با اختصاص وقت کافی و منظم کردن فعالیت‌هایتان می‌توانید زمان دقیق برای خرید و فروش را تشخیص دهید. و سودهای دلاری را روانه حساب‌های خود کنید.

توصیه میکنیم با مراجعه به وبسایت کسب درآمد دلاری تریدر نووا به آدرس Tradernova.com آموزش های لازم را در خصوص انواع بازار های مالی فارکس، اخبار جهانی اقتصادی و بررسی بروکر های معتبر و همچنین دانلود انواع اندیکاتورها و اکسپرت ها کسب کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *