تبلیغات

تبلیغات

آیا تعمیر کار پاور کامپیوتر (Power) می شناسید؟

آیا-تعمیر-کار-پاور-کامپیوتر-می-شناسید

بسیاری  از  اوقات شده است که با خرابی قسمتی از کامپیوتر  مواجه شده اید. یکی از این بخشها، مربوط به بخش پاور کامپیوتر است. پاور کامپیوتر در واقع محل ورود و توزیع برق برای مادربرد کامپیوتر و دیگر اجزای آن است. بعلت اینکه پاور همواره با برق شهر درگیر است و دمای آن نسبتا بالا است، اغلب دچار خرابی های گسترده می شوند. لذا داشتن یا آشنایی با یک تیم مخصوص تعمیرات می تواند در رفع مشکل خرابی پاور کامپیوتر خیلی موثر باشد.

امروزه کمتر خانه ای را می شود پیدا کرد که حداقل یک کامپیوتر در آن وجود نداشته باشد. به همین نسبت فراوانی، این کامپیوترها دچار خرابی می شوند. آیا تا بحال پیش آمده است کامپیوتر خودتان را بعد از کارتان خاموش کرده باشید و بعد از مدتی خواسته باشید آن را روشن کنید اما دیگر روشن نشده است. اگر جواب شما به این سوال بلی است، باید خاطر نشان کرد که در بسیاری از موارد این ایراد به وجود یک یا چند مشکل در بخش پاور کامپیوتر بر می گردد.

اما تازه اینجا ابتدای کار می باشد و بعد از اینکه تشخیص داده اید که ایراد کار کجاست بایستی بدنبال یک مرکز تعمیر پاور کامپیوتر بگردید. البته ما برای اینکه به مشکل شما پاسخ داده باشیم در اینجا برای شما کار را ساده تر کرده ایم و بررسی های لازم را انجام داده ایم.

تعمیرات پاور کامپیوتر

برای تعمیر پاور کامپیوتر مراکز مختلفی در سطح شهر وجود دارند که ما تک تک آنها را بررسی کرده ایم. از بزرگترین مرکز تعمیرات پاور کامپیوتر شروع کرده ایم. اسم این مرکز گارانتی است. بله گارانتی. البته ماهم اولش کمی تعجب کردیم چرا گارانتی، ولی وقتی بررسی های بیشتری کردیم مشخص شد که این مرکز بخاطر داشتن وب سایتی به همین نام اسم گارانتی را برای خود برگزیده است.

کلیه پاورهایی که در این مرکز ورود می خورد به شما یک رسید داده می شود. بعد از مدتی که حدودا 6 الی 8 روز زمان می دهند پاورهای کامپیوتر بصورت تست شده و صحیح و سالم به مشتری تحویل داده می شود.

آیا امکان تعمیر زودتر از موعد در این مرکز وجود دارد؟

گارانتی به عنوان مرکز تعمیر پاور کامپیوتر، بخاطر حجم بالای کاری که دارد در انجام کار عجله نمی کند ولی در صورتیکه در تعمیر پاور کامپیوتر خودتون خیلی عجله داشتید باید 20 درصد بیشتر هزینه کنید تا خارج از نوبت برای شما کار را انجام بدهند.

چگونه با مرکز تعمیرات پاور کامپیوتر گارانتی تماس بگیریم؟

همچنین بخوانید  با بهترین مرکز مشاوره و روانشناسی در شمال تهران آشنا بشوید

برای اینکه بتوانید با مرکز تعمیرات پاور گارانتی تماس بگیرید، چند راه وجود دارد یکی مراجعه به وب سایت رسمی این مجموعه است که آدرس رو در لینک زیر برای شما قرار دادیم:

آیا تعمیر کار پاور کامپیوتر (Power) می شناسید؟

آیا تعمیرات در مجموعه گارانتی دارای ضمانت است؟

کلیه محصولاتی که در مجموعه گارانتی تعمیر می شوند دارای ضمانت 3 الی 6 ماهه هستند. بنابراین اصلا لازم نیست نسبت به پولی که در این مجموعه برای تعمیرات پرداخت کرده اید نگران باشید.

چرا که پول پرداختی شما ضمانت شده است و در صورتی خرابی مجدد بخشهای تعمیری دستگاه شما، بصورت کاملا رایگان تعمیر می شوند.

چه برندهایی در گارانتی تعمیر می شوند؟

طبق بررسی هایی که انجام شده است در مجموعه گارانتی کلیه برندهای پاور مانند برندهای گرین، تسکو، پاور پارسیان، تعمیر پاور کولر مستر، سیلوراستون، مسترتک، دیپ کول و دیگر انواع پاور انجام می شود.

البته بایستی در نظر داشته باشید که با توجه به اینکه این مرکز بسیار فنی می باشد به همین خاطر مراجعه کنندگان فراوانی هم دارند، به همین خاطر ممکن است تعمیر پاور کمی طول بکشد ولی مطمنا دارای کیفیت تعمیرات بالایی هستند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *