تبلیغات

تبلیغات

6 راه ساده برای افزایش امنیت شبکه اجتماعی به شیوع مدرن

Improve-the-Security-of-Your-Social-Media

افزایش امنیت شبکه اجتماعی یکی از دغدقه های کاربران مجازی می باشد تا بتوانند اطلاعات خود را ایمن نگه داشته باشند و از هک شدن اکانت های خود جلوگیری نمایند. همچنین با استفاده از سایت تی سیف امنیت سایبری خود را افزایش دهید.

از آنجا که بیشتر مردم، بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند ، خطرات امنیتی در سکوهای شبکه های اجتماعی رو به افزایش است. تنها در سال 2016 ، کلاهبرداری در شبکه های اجتماعی در مورد فیسبوک ، لینکدین و توییتر تقریباً 150 درصد افزایش یافته است. در همین حال ، حتی گزارش های اخیر نشان می دهد که هک کردن شبکه های اجتماعی بیشتر و پیشرفته تر می شوند.

افزایش امنیت شبکه اجتماعی

امنیت شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها اینترنتی بسیار مهم هستند زیرا در حال سرمایه گذاری بر روی شبکه اجتماعی خود هستند، امنیت دیجیتال از همیشه مهمتر است. در اینجا شش روش ساده برای افزایش امنیت شبکه ها اجتماعی شما ارائه شده است.

1. از پسورد قوی استفاده کنید

برای انتخاب یک پسورد امن و مطمئن، پسورد ها باید ترکیبی از اعداد ، نمادها و حروف بزرگ و کوچک باشند ، که می توانید به راحتی از طریق سایت های پسورد ساز یک رمز عبور قوی برای حساب خود داشته باشید.. همچنین حتماً رمز عبور خود را حداقل هر سه ماه یکبار تغییر دهید. هر زمان ممکن باشد ، از قابلیت تایید هویت دو مرحله ای استفاده کنید، بنابراین باید به غیر از یک رمز عبور از یک ویژگی امنیتی دیگر برای شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید

چگونه یک پسورد قوی انتخاب کنیم که خاطرمون بمونه؟

پیشهاد می کنم حتما مقاله ساخت پسورد امن را مشاهده کنید. یادتان باشد هر زمان که با اکانت شبکه های اجتماعی خود وارد دستگاه ناشناس شدید حتما قبل از اکانت خود خارج شوید .

2. به تنظیمات پیش فرض اعتماد نکنید

هنگامی که یک اکانت شبکه اجتماعی ایجاد می کنید ، به طور خودکار خود را مطابق تنظیمات پیش فرض تنظیم می کند. مشکل اینجاست که اکثر این تنظیمات ضعیف ترین استانداردهای امنیتی را در هر بستر شبکه اجتماعی مشخص نشان می دهند.

به همین دلیل بسیار مهم است که تنظیمات حریم خصوصی حساب های شبکه های اجتماعی خود را به صورت دستی تنظیم کنید تا امنیت آنها به حداکثر برسد.

3. حساب شخصی و کاری را به هم متصل نکنید

این امر فقط باعث می شود هکرها بتوانند هم شغل شما و هم کارمندان شما را هدف قرار دهند ، زیرا اگر یک هکر اطلاعات ورود به اکانت یک کاربر را پیدا کند، به چندین حساب دسترسی خواهند داشت. بنابراین ، حفظ رمزعبور و نام کاربری مشخص برای هر اکانت شبکه اجتماعی مهم است و باعث افزایش امنیت شبکه اجتماعی شما می شود.

همچنین بخوانید  آموزش آپدیت کردن مرورگر گوگل کروم در ویندوز ، اندروید و آیفون

حتما دسترسی کارمندان که برای انجام کار خود به این دسترسی نیاز دارند محدود کنید. این امر به شما کمک می کند تا در صورت قرار گرفتن حساب های خود در معرض حمله سایبری ، آسیب هایی را که ممکن است از آن ناشی شود ، جلوگیری کنید.

4. نسبت به آنچه به اشتراک می گذارید مراقب باشید

اطلاع در مورد جابه جایی محل جدید شرکت شما ممکن است راهی بی ضرر به نظر برسد تا مشتریان خود را کمی بیشتر در مورد محل جدید شرکت آگاه کنید، اما به همه در شبکه های اجتماعی نیز اعلام می کنید که ممکن است دفتر شما عوض شود ، از این طریق سارقان راحت تر می توانند کار خود را انجام دهند.

این فقط یک نمونه از راه هایی است که پست های شبکه های اجتماعی می تواند ناخواسته امنیت شرکت شما را به خطر بیاندازند. برای جلوگیری از وقوع این امر ، به همه کارمندان آموزش دهید تا دارای یک طرز فکر متمرکز بر امنیت باشند ، و نیاز داشته باشید که قبل از زنده بودن همه پستها توسط بیش از یک نفر (با توجه به تهدیدهای امنیتی احتمالی) بررسی شود.

از اینترنت و وای فای خود محافظت کنید

در حالی که اکثر توصیه های رسانه های اجتماعی بر ایجاد حملات سایبری متمرکز هستند ، اگر دستگاه های کاری شما (مانند تبلت یا لپ تاپ) به وای فای نا امن متصل شده باشید امکان دارد افراد سودجو به وای فای شما متصل شوند و به اطلاعات دسترسی داشته باشند.

لذا قوی نگه داشتن پسورد وای فای می تواند باعث افزایش امنیت شبکه اجتماعی شما به صورت غیر مستقیم شود.

اطلاعات شما نیز می توانند به دست بدخواهان برسد. برای جلوگیری هک شدن از وای فای و سرقت اطلاعات شبکه های اجتماعی و سایر اطلاعات حساس ، از یک وای فای و اینترنت امن استفاده کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *