تبلیغات

تبلیغات

واتساپ در حال کار روی ویژگی همگام سازی چت ها در چند دستگاه است

WhatsApp-working-on-multiple-device-support-with-chat-sync

مثل اینکه واتس‌اپ در حال کار روی پشتیبانی برای استفاده از اکانت واتس‌اپ بر روی دستگاه های مختلف، با تاریخچه گفتگوی همگام شده است. طبق گزارش WABetaInfo واتس‌اپ در حال آزمایش این قابلیت می‌باشد و نسخه آی‌پد جداگانه‌ای را نیز توسعه داده است. در حال حاضر استفاده از واتس‌اپ در دستگاه‌های مختلف از طریق واتس‌اپ وب صورت می‌گیرد که آنهم به یک اکانت موبایل متصل می‌شود.

پیشنهادی:

اضافه کردن مخاطبین در اندروید و آیفون

واتس‌اپ وب به یک موبایل آنلاین احتیاج دارد تا اجرا شود و موبایل در طول استفاده باید آنلاین بماند، ولی نسخه جدید، دیگر نیازی نخواهد داشت تا هر بار به نسخه موبایل متصل شود و مردم خواهند توانست به صورت همزمان با چندین دستگاه مختلف از واتس‌اپ استفاده کنند.

شایعه وجود این ویژگی جدید ماه‌هاست که بر سر زبان ها افتاده و به احتمال زیاد کاربران واتس‌اپ خواهند توانست پیام های خود را بین دستگاه های مختلف همگام کنند. WABetaInfo همچنین گزارش داده، واتس‌اپ نسخه iPad را که مدت زمان زیادیست شایعه‌اش پخش شده، وقتی ویژگی جدید کامل شود، همراه آن منتشر می کند.

واتس‌اپ که حالا 2 میلیارد نفر کاربر دارد، در ماههای گذشته ویژگی محدود کردن فوروارد پیام های وایرال شده را معرفی کرد. همچنین هفته پیش واتس‌اپ ویژگی جستجو جدیدی را اضافه کرد تا به کاربران درباره صحت اطلاعات پخش شده در سرویس کمک کند.

همچنین بخوانید  اندروید برای اشتراک گذاری نزدیک از ویژگی ایردراپ اپل الهام خواهد گرفت

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *