تبلیغات

تبلیغات

نحوه تغییر رمز عبور اسپاتیفای یا ریست پسورد اسپاتیفای

Reset-your-Spotify-password

تغییر یا ریست پسورد اسپاتیفای ساده است ، خواه اگر پسورد اکانت اسپاتیفای خود را فراموش کرده باشید ، یا می خواهید رمز عبور اکانت اسپاتیفای خود را به چیزی امن تر تغییر دهید، با تک تیپ همراه باشید.

اسپاتیفای محبوب ترین سرویس پخش موسیقی در جهان است که بیش از 113 میلیون کاربر مشترک در ماه اکتبر سال گذشته داشت. بخشی از این محبوبیت ناشی از در اختیار داشتن یک اکانت اشتراک رایگان است که به شما امکان می دهد بدون پرداخت ماهیانه به موسیقی گوش دهید (البته با تبلیغات آزار دهنده موسیقی شما را قطع می کند).

برای خلاص شدن از شر این تبلیغات و دسترسی به سایر ویژگی ها ، باید برای یک حساب Spotify Premium پولی ثبت نام کنید. متأسفانه ، این حساب ها می توانند در برابر هکرهایی که نمی خواهند هزینه اشتراک خود را بپردازند ، آسیب پذیر باشند.

پیشنهادی:

بدترین پسورد های سال 2019

نحوه عوض کردن پسورد اسپاتیفای

رمز عبور اکانت اسپاتیفای خود را می دانید و فقط می خواهید آن را به چیزی پسورد امن تر تغییر دهید؟

اولین چیزی که باید در مورد تغییر رمز عبور اسپاتیفای خود توجه داشته باشید این است که شما نمی توانید این کار را از طریق برنامه های موبایل یا دسکتاپ انجام دهید. در عوض ، باید در مرورگر خود به سایت اسپاتیفای بروید.

نحوه عوض کردن پسورد اسپاتیفای

با اطلاعات فعلی خود وارد اکانت شوید و روی پروفایل در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. سپس از منوی کشویی روی گزینه [Account] کلیک کنید.

این کار شما را به یک بخش از مرور کلی در مورد اطلاعات حساب خود می برد. به سمت نوار کناری در سمت چپ بروید و گزینه [Change Password] را انتخاب کنید.

بیشتر بدانید:

نحوه دیلیت اکانت اسپاتیفای

اکنون باید پسورد قدیمی خود را وارد کرده و پسورد جدید خود را دنبال کنید (که باید اطمینان حاصل کنید که آن را به درستی تایپ کرده اید). بعد از اتمام کار ، روی گزینه [Set New Password] کلیک کنید.

ریست کردن پسورد اسپاتیفای

رمزعبور اسپاتیفای را فراموش کردید؟ برنامه را باز کنید ، و بر روی گزینه [Forgot Password] خود کلیک کنید. در زیر دکمه ورود به سیستم (Log In) ، همچنین می توانید به صفحه سایت ریست پسورد اسپاتیفای در مرورگر وب خود بروید.

سپس ، باید آدرس ایمیلی را که برای اکانت اسپاتیفای استفاده کرده اید وارد کنید. دقت کنید که لینک ریست پسورد اسپاتیفای به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

ریست کردن پسورد اسپاتیفای

انتخاب پسورد برای اکانت اسپاتیفای

همیشه بهتر است از پسورد های یکتا که برای برنامه های دیگر استفاده نمی کنید، استفاده کنید. از این گذشته ، اگر یک حساب یا برنامه به خطر بیفتد ، هکرها به اکانت های دیگر شما دسترسی نحواهند داشت.

همچنین بخوانید  غیرفعال کردن قابلیت صفحه همیشه روشن (always-on display) اپل واچ

اگر تصمیم دارید یک رمز عبور قوی برای اکانت اسپاتیفای خود انتخاب کنید ، حتماً از اعداد ، حروف بزرگ و حروف کوچک استفاده کنید تا حدس زدن آن دشوار باشد. همچنین از علائم نگارشی مانند ” @ ، # ، $ ، % ، ^ ، & ، * ) ، ( ، – ” نیز استفاده کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *