تبلیغات

تبلیغات

6 تا بهترین از هاردهای SSD مدل NVMe برای بهبود عملکرد سیستم

Best-NVMe-SSD

هاردهای SSD سری NVMe برای سرعت ساخته شده اند. این که آیا شما در حال بازی هستید یا از یک برنامه برای پردازش های سنگین استفاده می کنید ، هاردهای SSD NVMe می توانند عملکرد سیستم شما را افزایش دهند.

با ارتقاء هارد دیسک HDD و یا هارد SSD مدل SATA استاندارد به هارد SSD مدل NVMe می تواند تفاوت قابل توجهی در عملکرد سیستم شخصی شما ایجاد کند، زمان اجرای برنامه ها کوتاه تر و روشن شدن سیستم سریع تر، که فقط برخی از مزایای داشتن هارد SSD مدل NVMe است.

اگر به فکر ارتقاء فضای ذخیره سازی سیستم خود هستید ، لیستی از بهترین هاردهای SSD مدل NVMe را برای شما انتخاب کرده ایم. هم چنین پیشنهاد میکنیم قبل از خرید هارد، مقاله نکات خرید هارد SSD را مشاهده کنید.

آنچه باید درباره هاردهای SSD NVMe بدانید

بنابراین ، چه چیزی باعث می شود هاردهای SSD مدل NVMe اینقدر محبوب شوند؟ از این گذشته، اگر فقط از کامپیوتر خود برای مرور وب استفاده می کنید ، لزوماً نیازی به هارد SSD NVMe ندارید. و اگر سیستم شما مشخصات قوی ندارد ، نصب هارد SSD NVMe تفاوتی در سرعت سیستم شما مشاهده نخوهد شد.

با وجود همه اینها، برخلاف هاردهای SSD معمولی ، هاردهای SSD NVMe ها با کابل SATA به مادربرد سیستم شما وصل نمی شوند. در عوض ، آنها با مادربرد ارتباط مستقیمی دارند و به آنها امکان می دهند داده ها را حتی سریعتر از هاردهای SSD استاندارد بخوانند و بنویسند.

قبل از خرید هارد NVMe ، مطمئن شوید که مادربرد شما با این هاردهای فوق سریع سازگار است. SSD های NVMe با درگاه های M.2 PCIe ارتباط برقرار می کنند که می توانید در اکثر مادربردهای جدیدتر پیدا کنید.

اگر یک شکاف بی استفاده در مادربرد خود داشته باشید ، ارتقاء آن به هارد SSD NVMe ارزش آن را دارد. این هاردها طی سال ها کاهش قیمت پیدا کرده اند و این امر باعث شده تا برای علاقه مندان به گیم، متوسط و فناوری مقرون به صرفه باشد.

بیشتر بدانید:

تفاوت هارد NVMe با SATA

1. Samsung 970 EVO Plus

هارد Samsung 970 EVO Plus

با سرعت خواندن تا 3500 مگابایت و سرعت نوشتن تا 3300 مگابیت در ثانیه ، هارد SSD سامسونگ 970 EVO Plus جزو بهترین ها قرار می گیرد. این کار با قیمت کمی بالاتر از هارد های SSD استاندارد NVMe بهبود قابل توجهی در عملکرد ایجاد می کند.

سامسونگ به خاطر محصولات قابل اعتماد خود شناخته شده است و این هارد SSD NVMe به طور قطعی متناسب با این لایحه است. شما می توانید استقامت و استحکام بالایی را داشته باشید ، می توانید از مدل 500 گیگابایتی ارزانتر استفاده کنید ، یا از نسخه 1 ترابایتی استفاده کنید.

همچنین بخوانید  5 ابزار رایگان برای ساخت عکس های پانوراما

2. Sabrent Rocket

هارد SSD NVMe مدل Sabrent Rocket

هارد Sabrent Rocket یک هارد NVMe قدرتمند با قیمت مناسب که این هارد NVMe SSD با کارایی بالا با سرعت خواندن 3450 مگابایت و سرعت نوشتن 3000 مگابایت در ثانیه کارایی بالایی را ارائه می دهد که انتظار همچین قیمت را نخواهید داشت.

پس از خرید محصول خود با Sabrent ، می توانید از گارانتی پنج ساله بهره مند شوید. تنها نکته منفی برای هارد Sabrent Rocket این است که از بخش های 4K byte استفاده می کند و 512 بایت را ارائه نمی دهد. به عبارت دیگر ، اگر سعی در کلون کردن یک درایو قدیمی دارید ، ممکن است مجبور شوید کمی کار اضافی انجام دهید.

3. Western Digital Black SN750

هارد SSD NVMe مدل Western Digital Black SN750

هارد وسترن دیجیتال Black SN750 شرکتی که از فناوری SSD NVMe در هاردهای خود استفاده می کند، زیرا دارای حداکثر سرعت خواندن 3470 مگابایت و سرعت نوشتن 3000 مگابایت در ثانیه است. این سرعت سریع، شش برابر سریعتر از بهترین هارد SATA SSD وسترن دیجیتال است.

تمام این قدرت اضافی به معنی تولید گرمای اضافی است. به همین دلیل وسترن دیجیتال گزینه خرید Black NVMe SN750 را با سینک حرارتی به شما امکان می دهد.

4. Seagate FireCuda 510

هارد SSD NVMe مدل Seagate FireCuda 510

هارد Seagate FireCuda 510 مدلی عقب تر از سری 520 است ، اما از نظر قیمت و کارایی بسیار متعادل تر است. سرعت خواندن 3450 مگابایت و سرعت نوشتن 3200 مگابایت در ثانیه ارائه می دهد، این به شما کمک می کند تا سیستم شخصی خود را تحت فشار سنگین انجام دهد.

Seagate قول می دهد که هارد FireCuda 510 NVMe SSD آن می تواند در مجموع 2600 ترابایت خواندن اطلاعات را انجام دهد، که باید مدت زمان بسیار زیادی را برای شما دوام آورد. ضمانت پنج ساله یکی دیگر از امتیازات اضافه شده است.

5. ADATA XPG SX8200 Pro

هارد SSD NVMe مدل ADATA XPG SX8200 Pro

هارد ADATA XPG SX8200 Pro یکی از تنها SSD های NVMe در این لیست است که در واقع می تواند با مشخصات سامسونگ 970 EVO Plus رقابت کند. با کمال تعجب ، این هارد دارای سرعت خواندن حداکثر 3500 مگابایت و سرعت نوشتن 3000 مگابایت در ثانیه مطابقت دارد.

علاوه بر هارد NVMe ، دارای یک سینک حرارتی XPG را مشاهده خواهید کرد. سینک حرارتی از خمیر حرارتی از قبل استفاده شده است ، بنابراین در صورت تمایل به خنک کننده اضافی می توانید به راحتی آن را نصب کنید.

6. Corsair Force MP600

هارد SSD NVMe مدل Corsair Force MP600

اگر می خواهید هارد NVMe SSD با عملکرد خارق العاده ای داشته باشید ، به دنبال هارد Corsair Force MP600 باشید. این هارد قدرتمند (و گرانقیمت) با سرعت خواندن حداکثر 4950 مگابایت و سرعت نوشتن 4250 مگابایت وجود دارد و آن را به قدرتمندترین هارد PCIe 4.0 SSD تبدیل کرده است.

همچنین بخوانید  لیست فیلترشکن های روسیه - فیلتر شکن روسی چه معایبی دارد ؟

متأسفانه ، همه نمی توانند از سرعت باورنکردنی این درایو بهره مند شوند، فقط افرادی که دارای سیستم های AMD Ryzen هستند می توانند سرعت فوق العاده هارد Corsair Force MP600 را تجربه کنند. هم اکنون AMD X570 تنها تراشه ای است که از PCIe 4.0 که قبلاً ذکر شده پشتیبانی می کند و این بدان معنی است که طرفداران اینتل باید با سرعت کمتری کار کنند.

بهبود سرعت سیستم شما با NVMe SSD

اگر که یک شکاف PCIe اضافی در مادربرد خود دارید ، هیچ دلیلی برای نصب هارد NVMe SSD وجود ندارد. این هاردها در حال تبدیل شدن به یک انقلاب جدید هستند و با پیشرفت فناوری ، تسلط بر بازار ادامه خواهند یافت.

اکنون که هارد خود را ارتقاء دادید، ممکن است بخواهید حافظه رم خود را نیز ارتقا دهید. برای بهبود عملکرد سیستم خود ، مقاله بهترین رم های سیستم را بررسی کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *