تبلیغات

تبلیغات

از کجا بفهمیم که کسی ما را در اینستاگرام بلاک کرده است؟

Check-if-Someone-Blocked-You-on-Instagram

وقتی کسی شما را در اینستاگرام بلاک کند به شما اطلاع داده نمی شود. اگر در مورد کسی که مدتی از او خبر ندارید ، شک و تعجب دارید ، در اینجا می توانید نحوه بررسی اینکه آیا کسی ما را در اینستاگرام بلاک کرده یا خیر، بررسی کنید.

ممکن است برخی از نرم افزار های جانبی را پیدا کنید که تبلیغ می کنند وقتی شخصی شما را بلاک می کند ، به شما اطلاع می دهند ، اما آنها تقریباً هرگز کار نمی کنند.

بیشتر بدانید:

چگونه حساب اینستاگرام را حذف کنیم ؟

چگونه آیدی اینستاگرام را عوض کنیم؟

نحوه فهمیدن بلاک بودن در اینستاگرام

بیایید با جستجو شروع کنیم. برنامه اینستاگرام را در گوشی آیفون یا اندروید خود باز کنید و سپس روی آیکون ” جستجو ” ضربه بزنید تا به صفحه سرچ اینستاگرام بروید.

نحوه فهمیدن بلاک بودن در اینستاگرام

در اینجا ، روی نوار “جستجو” ضربه بزنید. سعی کنید آیدی اکانت اینستاگرام شخص مورد نظر را جستجو کنید. اگر نمی توانید کاربر را پیدا کنید ، این بدان معنی است که آنها شما را بلاک کرده اند.

نحوه فهمیدن بلاک بودن در اینستاگرام

یکی از روش های مطمئن برای جلوگیری از بلاک بودن این است که با مراجعه به صفحه پروفایل آنها در برنامه اینستاگرام راهی پیدا کنید. اکنون ، شما نمی توانید از جستجو آیدی آنها را پیدا کنید.

اما می توانید آن را از طریق کامنت های قدیمی یا پیام های دایرکت در اینستاگرام پیدا کنید . اگر می توانید کامنت یا پروفایل آنها را ببینید ، به آن ضربه بزنید. این عملکرد پروفایل آنها را نمایش می دهد.

پیشنهادی:

اصطلاحات اینستاگرام که باید بدانید

حال اگر اینستاگرام پیغامی مانند [ این حساب خصوصی است یا This Account Is Private] نمایش دهد ، این بدان معنی است که شخص مقابل اکانت خود را خصوصی (Private) کرده است و شما را از فالوور های خود حذف کرده است. می توانید دوباره سعی کنید دوباره فالوو کنید .

اما اگر برنامه اینستاگرام پیام ها یا اکانت شخص مورد نظر را به شما نشان نمیدهد، به این معنی است که شما را بلاک کرده است . همچنین ممکن است فقط یک متن به شما نشان داده شود که “کاربر یافت نشد یا User Not Found”.

نحوه فهمیدن بلاک بودن در اینستاگرام

همچنین می توانید با مراجعه به پروفایل اینستاگرام شخص در وب ، از بلاک بودن در اینستاگرام مطمئن شوید. اگر آیدی اینستاگرام شخص مورد نظر را به خاطر می آورید ، آن را به انتهای لینک زیر اضافه کنید ،

www.instagram.com/username

مانند :

www.instagram.com/techtipir

اگر اینستاگرام به شما بگوید که این صفحه وجود ندارد ، ممکن است شما بلاک شده اید یا ممکن است شخص مقابل اکانت اینستاگرام خود را حذف کرده باشد .

نحوه فهمیدن بلاک بودن در اینستاگرام

اما اگر تمام مراحل فوق را دنبال کردید و نتوانستید به پروفایل شخص مورد نظر دسترسی داشته باشید ، احتمالاً به معنی است که شما در اینستاگرام بلاک کرده است .

همچنین بخوانید  چگونه سرعت فن سیستم را کنترل کنیم ؟آموزش کنترل سرعت فن در کامپیوتر

اگر می خواهید واقعاً مطمئن باشید ، می توانید از یک دوست بخواهید که فردا مورد نظر شما را در اینستاگرام جستجو کند . اگر دوست شما می تواند پروفایل شخص مورد نظر را مشاهده کند ، خوب کاملاً مشخص است که شما بلاک شده اید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *