تبلیغات

تبلیغات

چگونه برای بازی کردن در ایکس باکس وان محدودیت زمانی بزاریم؟

Limit-Screen-Time-on-an-Xbox-One

این که آیا استفاده بیش از حد فرزندان در ایکس باکس وان محافظت می کنید یا سعی می کنید برای استفاده از ایکس باکس وان محدودیت زمانی تنظیم کنید ، مایکروسافت به شما امکان می دهد وقتی در حساب های گروه خانواده مایکروسافت خود وارد سیستم شوید و در ایکس باکس وان خود وارد سیستم شوید ، محدود کنید.

مایکروسافت در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که والدین به ابزارهای مهم دسترسی آسان دارند ، این می تواند تمام جنبه های مختلف زندگی دیجیتال فرزندان را کنترل کند. با استفاده از قابلیت Microsoft Family Group ، می توانید به راحتی برنامه سالم تری تعیین کنید .

بیشتر بدانید :

نحوه وصل کردن دسته ایکس باکس به سیستم

محدودیت زمانی برای بازی کردن در ایکس باکس وان

برای اینکه حساب های خاصی در گروه شما می توانند از ایکس باکس وان و چه مدت استفاده کنند. برای دسترسی به این تنظیمات ، مرورگر را باز کرده و به وب سایت Microsoft Family Group بروید.

ابتدا می خواهید یک گروه خانوادگی ایجاد کنید ، که می توانید از طریق این وب سایت یا از طریق سیستم شخصی ویندوز 10 خود انجام دهید. در مرحله بعد ، از صفحه اصلی گروه خانواده مایکروسافت خود ، به سمت اعضای خانواده که می خواهید زمان تنظیم صفحه را تنظیم کنید ، بروید. روی گزینه [Screen Time] کلیک کنید

محدودیت زمانی برای بازی کردن در ایکس باکس وان

به طور پیش فرض ، تمام مدت زمان استفاده از دستگاه خاموش است. برای مدیریت برنامه ایکس باکس وان این حساب ، تیک کنار گزینه [ Xbox One ] را کلیک کنید.

محدودیت زمانی برای بازی کردن در ایکس باکس وان

این یک تقویم هفتگی است که می توانید برای ایجاد ویندوز زمانی که حساب بتواند به ایکس باکس وان دسترسی داشته باشد ، باز خواهد شد. برای باز کردن هر روز روی گزینه [Schedule] کلیک کنید.

محدودیت زمانی برای بازی کردن در ایکس باکس وان

یک پنجره پاپ آپ باز می شود که می توانید دوره های زمانی اضافه کنید که دسترسی برای این حساب مجاز باشد. زمان شروع بازی را از طریق منوی کشویی “From” انتخاب کنید ، سپس زمان اتمام را به طور خودکار در زیر منوی کشویی “To” انتخاب کنید.

می توانید چندین دوره زمانی را در طول هفته تنظیم کنید. نگران این نباشید که به طور غیر منتظره ایکس باکس وان خاموش شود؛ هر زمان که زمان استفاده از ایکس باکس وان شما تمام شود ، یک اعلان دریافت خواهید کرد.

محدودیت زمانی برای بازی کردن در ایکس باکس وان

می توانید چندین دوره زمانی را در طول هر روز تنظیم کنید. هنگامی که برای هر روز برنامه ای تعیین کردید ، می توانید کل زمان استفاده حساب را نیز هر روز تعیین کنید ، حتی اگر برنامه تنظیم شود ساعت های بیشتری داشته باشد.

همچنین بخوانید  چگونه عکس های گوگل فوتو را شیر کنیم؟ آموزش شیر کردن عکس در گوگل فوتو

به طور پیش فرض ، شما به حداکثر زمان ممکن برای هر روز دسترسی خواهید داشت. به عنوان مثال ، اگر می خواهید فقط 1 ساعت بیین ساعت های 3 تا 5 بعد از ظهر استفاده کند، باید از فهرست کشویی گزینه “Time Limit” کلیک کنید.

محدودیت زمانی برای بازی کردن در ایکس باکس وان

در اینجا ، می توانید انتخاب کنید که این حساب در جمعه چند ساعت بازی کند. اگر می خواهید این برنامه را لغو کنید ، می توانید گزینه [Blocked] را انتخاب کنید و وقتی برنامه اجازه دسترسی به ایکس باکس وان را ندارید ، هشداری را نشان می دهد.

محدودیت زمانی برای بازی کردن در ایکس باکس وان

اگر می خواهید این برنامه را برای ویندوز 10 نیز در این حساب اعمال کنید ، تنظیمات “Use One Schedule For All Devices” را روی گزینه [On] تغییر دهید.


به یاد داشته باشید که زمانی که به سیستم ایکس باکس وان وارد می شوید، زمان خود را برای مصرف خواهید می کنید . بنابراین مطمئن شوید وقتی که بازی نمی کنید، از سیستم خارج شوید تا زمان شما تمام نشود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *