تبلیغات

تبلیغات

چگونه اندازه منوی استارت ویندوز 10 را تغییر دهیم؟

Resize-Your-Start-Menu-in-Windows-10

آیا منوی استارت ویندوز 10 شما خیلی بزرگ یا خیلی کوچک احساس می شود؟ در این صورت ، می توانید به راحتی منوی استارت ویندوز 10 را تغییر دهید، که می تواند فضای بیشتری را برای پین کردن موارد مورد علاقه خود به شما بدهد ، یا برعکس بیشتر از دسکتاپ را نمایش دهد . در ادامه نحوه تغییر اندازه منوی استارت ویندوز 10 آورده شده است.

بیشتر بدانید:

نحوه شخصی سازی آیکون های ویندوز 10

ابتدا با کلیک بر روی دکمه “استارت ویندوز 10” در نوار وظیفه یا فشار دادن کلید ویندوز کیبورد ، منوی استارت ویندوز 10 را راه اندازی کنید.

پس از باز شدن منوی استارت ویندوز 10 ، مکان نما موس را در لبه منوی استارت قرار دهید. مکان نما موس تغییر شکل می دهد، که مانند یک خط کوتاه با دو سر پیکان در هر لبه به نظر می رسد.

نحوه عوض کردن منوی استارت ویندوز 10

برای تغییر ارتفاع منوی استارت ویندوز 10 ، مکان نما موس خود را در لبه بالای منوی استارت قرار دهید ، سپس دکمه سمت چپ ماوس را نگه دارید و موس خود را به بالا یا پایین بکشید، تا اندازه دلخواه منوی استارت خود را تغییر دهید.

تغییر اندازه منوی استارت ویندزو 10

با کشیدن موس ، منوی استارت اندازه را تغییر می دهد. وقتی ارتفاع مورد نظر خود را پیدا کردید ، دکمه ماوس را رها کنید و اندازه منوی استارت نیز به همین ترتیب باقی خواهد ماند.

پیشنهادی:

نحوه بهینه سازی ویندوز 10 بری بازی

همچنین می توانید عرض منوی استارت را به همین روش تغییر دهید، لبه سمت راست آن را با مکان نما موس انتخاب کنید و موس خود را بکشید تا منوی استارت بزرگتر یا کوچکتر شود. هنگامی که به صورت افقی تغییر اندازه دهید ، منوی استارت شما به چند برابر بزرگتر می شود.

عوض کردن اندازه منوی استارت ویندزو 10

یا می توانید هر دو طول و عرض منوی استارت را همزمان با کلیک کردن روی گوشه سمت راست بالای منوی استارت و کشیدن موس به سمت داخل یا خارج به صورت مورب تنظیم کنید.

تغییر سایز منوی شروع ویندوز 10

اگر منوی استارت ویندوز را بزرگتر کنید ، فضای کافی برای شورتکات های برنامه ها ، وب سایت ها و فایل های مورد علاقه خود خواهید داشت. حتی اگر دوست دارید می توانید منوی بیشتر صفحه را بپوشانید.

عوض کردن اندازه منوی شروع ویندوز

یا اگر احساس می کنید منوی استارت ویندوز 10 شما فضای زیادی را به خود اختصاص می دهد ، می توانید آن را کوچک کنید. به این ترتیب ، وقتی ظاهر می شود کل اندازه دسکتاپ شما را پوشش نمی دهد.

اندازه منوی استارت ویندوز 10 را تغییر دهیم

انتخاب اندازه کاملاً مورد نظر شماست. این فقط یک راه دیگر برای شخصی سازی سیستم شما و به دست آوردن راحت ترین تجربه ویندوز 10 است.

همچنین بخوانید  آزمایش ضربه چیست و چه اهمیتی دارد؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *