تبلیغات

تبلیغات

چگونه صفحه نمایش را در برنامه زوم (Zoom) به اشتراک بگذاریم؟

Share-Your-Screen-in-a-Zoom-Meeting

از آنجا که بعضی از کارمندان در جهانی اکنون از راه دور کار می کنند ، نیاز به کنفرانس ویدیویی افزایش یافته است ، و محبوبیت برنامه زوم نیز افزایش یافته است. بعد از ساخت گروه ویدئویی در زوم در یک تماس ویدئو با زوم در نهایت ، ممکن است لازم باشد صفحه خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

در ادامه نحوه چگونگی شیر کردن صفحه نمایش در برنامه زوم آورده شده است ، با تک تیپ همراه باشید.

نحوه شیر کردن صفحه نمایش در زوم

به عنوان میزبان تماس در برنامه زوم، می توانید صفحه نمایش خود را در هر زمان به اشتراک بگذارید. در حین تماس ، دکمه [ اشتراک صفحه یا Share Screen ] را در پایین پنجره انتخاب کنید.

نحوه شیر کردن صفحه نمایش در زوم

روش دیگر ، از کلید میانبر [ Alt + S ] در ویندوز و کلیدهای [ Command + Shift + S ] در مک استفاده کنید.

اکنون در تب [ Basic ] در پنجره گزینه های صفحه اشتراک قرار خواهید گرفت. در اینجا ، می توانید صفحه را که می خواهید به اشتراک بگذارید انتخاب کنید (اگر به چندین مانیتور متصل هستید) ، یک برنامه خاص که در حال حاضر باز است (مانند Word ، Chrome ، و غیره).

اشتراک گذاری صفحه نمایش در زوم

پس از انتخاب صفحه نمایش مورد نظر برای اشتراک گذاری ، روی دکمه [ اشتراک یا Share ] در گوشه پایین سمت راست پنجره کلیک کنید.

چگونه صفحه نمایش را در زوم شیر کنیم

برای متوقف کردن اشتراک گذاری صفحه ، روی دکمه قرمز [ Stop Share ] در بالای صفحه ی نمایش داده شده در حال حاضر کلیک کنید. روش دیگر ، از کلید میانبر [ Alt + S ] در ویندوز و کلید های [ Command + Shift + S ] در مک استفاده کنید.

بیشتر بدانید:

چگونه عکس پشت در ویدئو زوم را عوض کنیم؟

اجازه دادن کاربران برای شیر کردن صفحه نمایش خود

با توجه به افزایش روند جدید Zoombombing ، توصیه می کنیم تماس های زوم خود را تا حد امکان ایمن نگه دارید. اما ، در برخی موارد ، ممکن است لازم باشد شرکت کنندگان اجازه دهند صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارند.

در طول جلسه ، آیکون کنار [Screen Share] در پایین پنجره را انتخاب کنید. از منوی ظاهر شده ، گزینه های [ Advanced Sharing Options ] را انتخاب کنید.

اجازه دادن کاربران برای شیر کردن صفحه نمایش خود

پنجره [Advanced Sharing Options] ظاهر می شود. در اینجا ، می توانید انتخاب کنید که چه کسی می تواند صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارد ، اکنون آنها می توانند صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارند ، و چند شرکت کننده می توانند همزمان صفحه خود را به اشتراک بگذارند.

شیر کردن صفحه نمایش کاربران در برنامه زوم

این برای به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش شما در برنامه زوم کافی است.

همچنین بخوانید  تفاوت HDMI و DisplayPort: برای مانیتور کامپیوتر از چه کابلی استفاده کنیم؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *