تبلیغات

تبلیغات

هدف نت ارائه دهنده راهکار های نوین میزانی وب و سرور

hadafnet

امروز می خواهیم مجموعه ای را به شما معرفی کنیم که در زمینه میزبانی وب و سرور های مجازی و ابری پیشرو بوده و دارای سابقه فراوان می باشد.

هدف نت مجموعه ای با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ارائه میزبانی وب ، هاست وردپرس ، هاست لینوکس ، سرور مجازی ایران و آلمان و فرانسه ، دامنه ، گواهینامه SSL و سایر خدمات از این قبیل.

خرید هاست و میزبانی وب سایت در بهترین دیتاسنتر های ایران و جهان

در این مجموعه هدف رسیدن مشتریان به موفقیت می باشد. با استفاده از راهکار ها و تکنولوژی های نوین در زمینه میبانی وب سایت ، مجازی سازی سرور و … تلاش میشود تا تجربه ای متفاوت برای شما عزیزان ارائه شود.

خرید هاست و میزبانی وب سایت در بهترین دیتاسنتر های ایران و جهان

برای میزبانی وب سایت خود از میان چندین سرویس ، بهترین را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید.

هدف نت -  راهکار های میزانی وب و خرید هاست

از جمله خدمات میزبانی هدف نت میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • هاست وردپرس
  • هاست ووکامرس
  • هاست لینوکس اشتراکی
  • هاست نود جی اس
  • هاست پایتون
  • هاست روبی
  • سرور مجازی ایران و اروپا
  • سرور ابری ایران و اروپا
  • خدمات ثبت دامنه
  • گواهینامه SSL
  • پشتیبانی هاستینگ
  • امنیت وب سایت
  • راهکارهای شبکه و امنیت
  • و …
هدف نت - میزبانی وب و سرور مجازی

خرید هاست لینوکس هدف نت

با خرید هاست لینوکس هدف نت ، با وب سرور لایت اسپید و کنترل پنل سی پنل و سرور های قدرتمند این گروه در بهترین دیتاسنتر های ایران ، آلمان ، فرانسه و … میتوانید سایت های خود از جمله HTML , WORDPRESS , PHP , … را در محیطی بهینه شده و با سرعتی فوق العاده میزبانی کنید. و از دردسر های زیرساختی ، بکاپ ، پشتیبانی و آپ تایم بی نیاز شوید.

خرید هاست وردپرس پرسرعت هدف نت

هاست وردپرس مخصوص هدف نت ، یک هاست لینوکس بهینه شده می باشد که با بکارگیری بهترین سخت افزار و نرم افزار لازم برای میزبانی وب سایت های وردپرسی و فروشگاههای ووکامرسی آماده میزبانی می باشد.

وب سرور لایت اسپید و کش لایت اسپید ، کنترل پنل سی پنل و پشتیبانی از تمام نسخه های PHP ، استفاده از هاردهای فوق پرسرعت SSD NVMe برای میزبانی دیتابیس MariaDB و کلی امکانات و بهینه سازی های دیگر باعث شده تا هاست وردپرس هدف نت بهترین گزینه برای میزبانی این گونه سایت ها باشد.

خرید سرور مجازی

با خرید یک سرور مجازی در بهترین دیتاسنتر های ایران ، آلمان ، فنلاند ، فرانسه و امریکا وب سایت اختصاصی و یا اپلیکیشن خود را بدون دغدغه ایجاد و نگهداری زیرساخت میزبانی کنید.

همچنین بخوانید  ساده ترین راه میلیونر شدن با خشکبار

همچنین با سرور ابری بر روی ساختار ابری ( Cloud Computing) از پیچیدگی های داشتن یک یا چند دیتاسنتر فوق العاده ، جهت دست یابی به منابع قدرتمند و امکاناتی از قبیل :

  • دسترسی پذیری بالا (High Availability)
  • مقیاس پذیری بالا (High Scalability)
  • فضاهای ذخیره سازی ابری (Storage Volumes)
  • تهیه بکاپ و اسنپ شات  (Snapshots & Backups)
  • و مدیریت و نگهداری آنها بی نیاز می شوید.
هاست نود جی اس هدف نت

هاست نود جی اس هدف نت

با خرید هاست نود جی اس هدف نت میتوانید با هزینه ای بسیار کم بر روی هاست های لینوکس اشتراکی با کنترل پنل سی پنل و وب سرور لایت اسپید اپلیکیشن ها ی نود جی اس ای خود را میزبانی کنید. تمامی نسخه های Node JS بر روی سرور ها نصب شده و با محیطی بسیار کاربر پسند میتوانید به تعداد دلخواه اپ نود جی اس ایجاد کنید و ورژن آن را مشخص کرده و دامنه خود را به آن متصل نمایید.

هاست نود جی اس هدف نت

هارد پرسرعت  SSD NVMe

با استفاده از هاردهای فوق پرسرعت SSD NVMe برای دیتابیس وب سایت های وردپرسی و غیره کارایی و زمان بارگزاری وب سایت شما را به اندازه چشمگیری ارتقا میدهیم. ما اهمیت بارگزاری سریع وب سایت شما را درک می کنیم. از گذشته شعار ما “سرعت ما ، موفقیت شما” بوده است. استفاده از هارد های پرسرعت SSD به صورت پیش فرض بر روی تمامی سرویس ها و سرورهای بسیار قدرتمند و پرسرعت توربو تا ۲۰ برابر ، همه و همه از مزایای انتخاب میزبانی وب هدف نت می باشند !

دیتاسنتر ایران و اروپا

ارائه سرور مجازی در بهترین دیتاسنترهای ایران و اروپا ، دیتاسنتر زیرساخت مستقر در برج میلاد و سایر کولوکیشن‌های معتبر در ایران . همچنین سرورهای مجازی ارائه شده در اروپا از شرکت های بسیار قوی در این حوزه می باشند. از قبیل شرکت هتزنر آلمان که دارای پهنای باند اختصاصی با زیرساخت ایران می باشد. در این شرکت از ۳ کو لوکیشن در آلمان و فنلاند سرور مجازی ارائه می شود. همچنین سرورهایی در کشور های امریکا ، فرانسه OVH ، هلند و … نیز برای نیازهای گوناگون مشتریان موجود می باشد.

تاثیر گواهینامه SSL بر روی سئو

در این مورد می توان گفت که ، تاثیر مثبت گواهینامه SSL بر روی سئو سایت را گوگل تایید کرده و همچنین مت کاتس یکی از مدیران گوگل نیز در توییتر خود این خبر را تایید کرد. استفاده از پروتکل HTTPS به امنیت سایت ها کمک بسیاری کرده و وب مستران از آن استقبال خوبی کردند. پس متوجه باشید با خرید گواهینامه معتبر و درجه یک هم میتوانید اعتبار وب سایت خود را برای مشتریان و مخاطبان خود بالا برده و هم در بهبود رتبه و رنک سایت خود در گوگل تاثیر مثبت بگذارید.

همچنین بخوانید  مهاجرت پزشکان متخصص پوست و مو و زیبایی به سوئد

هدف اصلی مجموعه هدف نت ، تبدیل تجربه میزبانی وب به یک تجربه لذت بخش برای شما عزیزان میباشد . اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تخصصی تیم حرفه ای هدف نت ، می توانیم به رویاهای شما رنگ واقعیت ببخشیم و در تمام مراحل رسیدن به هدفتان ، در کنار کسب و کار آنلاین شما بمانیم.

در انتها توصیه مکنیم جهت مشاهده خدمات شرکت هدف نت به وب سایت این مجموعه یعنی آدرس: https://www.hadaf.host مراجعه کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *