تبلیغات

تبلیغات

چگونه در پاورپوینت لینک بزاریم؟ آموزش اضافه کردن لینک سایت در پاورپوینت

Insert-a-Link-in-PowerPoint

اگر می خواهید پاورپوینت راحتی ارائه کنید ، باید از لینک ها استفاده کنید. می توانید از لینک در پاورپوینت برای تغییر سریع اسلایدهای دیگر ، لینک دادن به انواع دیگر اسناد و همچنین اضافه کردن لینک های سایت در پاورپوینت استفاده کنید.

در اینجا آنچه شما نیاز دارید انجام دهید تا در پاورپوینت لینک اضافه کنید، بدون توجه به نوع ، در یک ارائه پاورپوینت انجام خواهیم داد.

بیشتر بدانید :

نحوه تبدیل PDF به پاورپوینت

اضافه کردن لینک به اسلایدهای پاورپوینت

دسترسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، به خصوص در ارائه های بزرگ پاورپوینت. به جای کلیک کردن بی وقفه در ارائه ، می توانید لینک هایی به اسلایدهای مختلف اضافه کنید تا به راحتی اسلاید ها را نمایش دهید.

این اولین قدم برای ایجاد یک نمایش تعاملی است که می توانید با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. اضافه کردن لینک به اسلایدهای پاورپوینت آسان است و برای شروع ، باید یک پاورپوینت با چند اسلاید را باز کنید.

می توانید با استفاده از متن یا شیء مانند شکل یا تصویر لینک ایجاد کنید ، که ابتدا باید آن را انتخاب کنید. از نوار بالا، تب [ درج یا Insert ] را فشار دهید ، و بسته به نسخه پاورپوینت خود ، دکمه [ Hyperlink یا Link ] را انتخاب کنید.

اضافه کردن لینک به اسلایدهای پاورپوینت

این پنجره اضافه کردن لینک در اسلاید پاورپوینت را باز می کند. در منوی سمت چپ ، روی برگه [ Place in This Document ] کلیک کنید.

لیستی از اسلایدهای موجود شما نشان داده می شود. می توانید لینک را به اسلایدهای اول ، آخر ، بعدی یا قبلی یا به اسلایدی انتخاب کنید.

اسلایدی را که می خواهید به آن لینک دهید از لیست انتخاب کنید ، سپس برای تأیید دکمه [ OK ] را فشار دهید.

لینک دادن به اسلایدهای پاورپوینت

پس از تأیید ، لینک در ارائه پاورپوینت شما وارد می شود.

وقتی در حالت نمایش اسلاید هستید، می توانید روی این لینک ها کلیک کنید تا به اسلایدی که انتخاب کرده اید بروید. برای دنبال کردن لینک در حالی که در حالت عادی هستید ، قبل از کلیک روی لینک، کلید Ctrl را در صفحه کلید خود فشار دهید.

گذاشتن لینک در اسلایدهای پاورپوینت

اضافه کردن لینک سایت در پاورپوینت

همیشه نمی توان همه اطلاعات مورد نیاز را در یک ارائه واحد قرار داد. در صورت بروز چنین اتفاقی ، لینک به فایل های دیگر در سیستم شخصی یا وب سایتی که حاوی اطلاعات تکمیلی باشد ، مفید خواهد بود. به عنوان مثال می توانید PDF را به عنوان لینک به یک فایل جداگانه در پاورپوینت وارد کنید.

همچنین بخوانید  آموزش جابجایی عکس در فتوشاپ به یک ناحیه و محدوده مشخص

برای این کار ، باید متن یا شیئی را برای استفاده به عنوان لینک خود انتخاب کنید. از اینجا ، بر روی تب [ Insert ] کلیک کرده و سپس دکمه [ Link یا Hyperlink ] را بزنید.

اضافه کردن لینک به اسلایدهای پاورپوینت

در پنجره باز شده، در منوی سمت چپ ، روی گزینه [ Existing File یا Web Page ] کلیک کنید.

اگر می خواهید یک لینک به فایل در سیستم شخصی خود اضافه کنید ، آن فایل را با استفاده از فهرست کشویی پیدا کنید. روی فایل کلیک کنید ، سپس دکمه [ OK ] را بزنید تا لینک اضافه شود.

اضافه کردن لینک سایت در پاورپوینت

برای اضافه کردن لینک سایت به پاورپوینت ، به سادگی آدرس وب سایت را در کادر متن آدرس در انتهای پنجره وارد کنید . برای وارد کردن لینک ، دکمه [ OK ] را فشار دهید.

افزودن لینک سایت به پاورپوینت

لینک مربوط به فایل یا وب سایت انتخابی شما در ارائه پاورپوینت شما درج می شود. در صورت نمایش در حالت مشاهده اسلاید ، می توانید بر روی آن کلیک کنید تا فایل یا صفحه وب خود را باز کنید.

در غیر این صورت ، کلید Ctrl را نگه دارید ، سپس روی لینک فشار دهید تا اگر در حالت عادی در حال ویرایش هستید ، فایل یا صفحه خود را باز کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *