تبلیغات

تبلیغات

چگونه پهنای باند (سرعت اینترنت) گوگل استیدیا را برای بهتر بازی کردن افزایش دهیم؟

improve-your-Google-Stadia-Bandwidth

میخواهید پهنای باند گوگل استیدیا را افزایش دهید که بهتر بازی کنید ، اما نمیدونید چگونه انجام دهید ؟ نگران نباشید در ادامه با افزایش پهنای باند گوگل استیدیا آشنا خواهید شد .

گوگل استیدیا یک سرویس بازی ابری است که توسط گوگل اداره می شود. از آنجا که این سرویس بازی ابری است ، برای انجام هر یک از بازی های موجود در کتابخانه نیازی به سخت افزار اضافی ندارید.

تنها شرط شما برای استفاده از بازی ها آنلاین ، داشتن اینترنت پایدار و پر سعت است. با این وجود ، اگر می خواهید بازی های گوگل استیدیا را پخش کنید ، باید از مرورگر وب گوگل کروم در سیستم های خود استفاده کنید یا از تلفن هوشمند پیکسل ، تبلت کروم OS و Chromecast استفاده کنید .

از آنجا که نیاز دوم یک ضرورت است ، تنها متغیر شما از نظر عملکردی که به دست می آورید اتصال اینترنت شما است.

چگونه ارتباط گوگل استیدیا را به حداکثر برسانم ؟

به طور معمول ، اگر بازی های یک نفره را روی استیدیا انجام می دهید ، تأخیر در این مسئله خیلی مشکل نخواهد بود. با این حال ، کتابخانه استیدیا همچنین شامل بازی های چند نفره است و هر نوع تأخیر در این عناوین می تواند به معنای تفاوت بین برد یا باخت باشد.

به همین ترتیب ، اتصال ممکن است برای برخی از کاربران گوگل استیدیا در اولویت باشد. به همین دلیل است که ما این راهنما را ایجاد کردیم تا به شما نشان دهیم که به منظور حداکثر اتصال اینترنت برای گوگل استیدیا ، شما می توانید چه کاری انجام دهید.

از کابل اترنت به جای وای فای در گوگل استیدیا استفاده کنید

از کابل اترنت به جای وای فای در گوگل استیدیا استفاده کنید

مهم نیست که سرویس اینترنت شما چقدر خوب باشد ، همیشه تفاوت عمده ای از نظر عملکرد بین اتصال اینترنت سیمی وبی سیم وجود دارد.

این امر به این دلیل است که کابل اترنت از هیچ مشکلی که ممکن است روی اتصال تأثیر بگذارد ، مانند فاصله دستگاه ها یا تداخل با سایر لوازم الکترونیکی رنج نمی برد.

علاوه بر این ، وای فای قدیمی عملکرد را کاهش خواهند داد ، در حالی که یک کابل یا همان سرعت بالا را تحویل می دهد یا اصلاً کار نمی کند .

از اتصال 5 گیگاهرتز استفاده کنید

اگر نمی توانید از کابل اترنت استفاده کنید ، اما مودم شما هم از وای فای 2.4 گیگاهرتز و هم از وای فای 5 گیگاهرتز پشتیبانی می کند ، بهتر است از وای فای با استاندارد 5 گیگاهرتز استفاده کنید .

همچنین بخوانید  چگونه دسته ایکس باکس وان خود را آپدیت کنید ؟ (3 روش)

از آنجا که در حال حاضر بسیاری از دستگاه های خانگی از اتصال 5 گیگاهرتز پشتیبانی نمی کنند ، احتمال اینکه این کانال بیش از حد اشغال شود خیلی کم است . به این ترتیب ، همیشه مطمئن شوید که کنسول گوگل استیدیا شما به وای فای 5 گیگاهرتزی وصل شده است.

دسته رسمی گوگل استیدیا را انتخاب کنید

دسته رسمی گوگل استیدیا را انتخاب کنید

از هم اکنون ، دسته استیدیا تنها دسته ای است که پشتیبانی می کند. در حالی که امکان دسترسی به موس و صفحه کلید وجود دارد ، مشخص شد که حتی آنها دارای کنترل تأخیر بیشتری هستند.

دلیل این است که برخلاف سایر لوازم جانبی که می توانند به کنسولی متصل شوند که از یک کابل USB یا بلوتوث استفاده می کند ، دسته استیدیا به طور مستقیم به همان وای فای کنسول متصل می شود.

افزایش سیگنال وای فای برای بهبود پهنای باند گوگل استیدیا

افزایش سیگنال وای فای برای بهبود پهنای باند گوگل استیدیا

از آنجا که قبلاً اشاره کردیم که سیگنال های وای فای با توجه به مسافت و موانع متفاوت است ، ایده خوب این است که یک سیستم وای فای مش در سراسر خانه پخش شود تا یک ارتباط پایدار در همه جا فراهم شود.

در صورتی که می خواهید سیگنال وای فای خود را افزایش دهید ، پیشنهاد می کنم مقاله افزایش سیگنال وای فای را مطالعه کنید .

کیفیت ویدیویی در گوگل استیدیا را کاهش دهید

کیفیت ویدیویی در گوگل استیدیا را کاهش دهید

در بازی عادی ، پایین آوردن کیفیت به معنای بازی بد به دلیل بافت های بد ، عدم سایه ها و روشنایی بد است. با این حال ، در گوگل استیدیا این بدان معنی است که کیفیت سرعت بازی پایین می آید.

بنابراین ، به جای پخش کردن بازی ها با کیفیت 4K و هزینه ای در حدود 20 گیگابایت در ساعت ، تنها با 4.5 گیگابایت در ساعت در با کیفیت 720p بازی کنید . در صورت داشتن یک سرویس اینترنت ماهانه محدود ، این تنظیم نیز بسیار مفید است.

افزایش سرعت اینترنت = بهبود بازی کردی در گوگل استیدیا

در آخر اگر مراحل بالا پاسخگو مشکل افت سرعت اینترنت در گوگل استیدیا شما را برطرف نکرد ، پیشنهاد می کنم مقاله افزایش سرعت وای فای را مشاهده کنید .

در صورتی که باز هم مشکلتون حل نشد ، پیشنهاد می کنید با شرکت ارائه دهند اینترنت خود تماس گرفته و درخواست افزایش سرعت و پهنای بند سرویس خود بکنید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *