چگونه پست های فیسبوک را حذف کنیم ؟ آموزش حذف کردن پست از فیسبوک

می خواهید پست های فیسبوک را حذف کنید ؟ فیس بوک بسیار مشتاق است تا گذشته را به شما یادآوری کند. تمام مطالبی که در فیسبوک خود پست کرده بودید بدون نگرانی باقی می مانند ، فیس بوک اطمینان خواهد داد که شما هرگز مطالب خود را از دست نخواهید داد.

اما اکنون بیش از هر زمان دیگر ، مهم است که آنچه را که در فید رسانه های اجتماعی شما ظاهر می شود ، تصحیح کنید ، که مبادا یک زمان پست های فیسبوک شما باعث ایجاد مشکل شود . پس بهتر پست های فیسبوک خود را حذف کنید .

اگر هر بار وارد فیس بوک می شوید پست های خودتون را دوست ندارید ، ممکن است زمان آن باشد که اکانت فیسبوک خود را مرتب کنید ، لازم نیست کل حساب فیسبوک خود را ببندید (آموزش دیلیت اکانت فیسبوک) . در ادامه آموزش پاک کردن پست از فیسبوک آورده شده است .

آموزش حذف کردن پست در فیسبوک

در ابتدا ، فقط به پروفایل اینستاگرام خود بروید و روی آیکون ” سه نقطه ” در کنار Activity Log کلیک کنید . روی گزینه ” View As ” در فهرست باز شده کلیک کنید تا پروفایل خود را به عنوان کسی که در لیست دوستان شما نیست مشاهده کنید. می توانید با حرکت به پروفایل خود و ضربه زدن به آیکون ” View As ” با چشم ، همان کار را در تلفن همراه انجام دهید.

اگر فقط یک یا دو ارسال را مشاهده کنید که می خواهید حذف کنید ، فیس بوک آسان می کند که آنها را یک بار تبر کنید. برای انجام این کار ، به نمایه خود بروید و روی دکمه Activity Log روی عکس روی جلد خود کلیک کنید. اگر تلفن همراه هستید ، بر روی دکمه سه نقطه در پروفال خود ضربه بزنید و گزینه Activity Log را انتخاب کنید.

این کار به شما عملی که شما یا کاربر دیگری در اکانت خود انجام داده اید ، از جمله واکنش ها ، اشتراک ها ، نظرات ، هشتگ ها و پست ها را نمایش می دهد .

به پست های خود در فیسبوک بروید و بر روی دکمه ویرایش ” Edit  ” برای هر کاری که می خواهید تغییر دهید کلیک کنید. شما می توانید برخلاف عکس العمل ها ، هشتگ ها و کامنت هار را حذف کرده همچنین می توانید پست های فیسبوک و را حذف کنید.

مخفی کردن پست های فیسبوک

به جای پاک کردن کامل پست های فیسبوک ، می توانی دید شخصی در عکس ها و پست های قدیمی را با خصوصی سازی آنها محدود کرد. شما می توانید این دو روش را انجام دهید.

از قسمت Activity Log ، روی دکمه ویرایش کنار پستی که می خواهید پنهان شود کلیک کنید ، سپس از منوی کشویی گزینه Hidden from Timeline را انتخاب کنید. اگر به طور مستقیم از Timeline استفاده می کنید ، روی دکمه سه نقطه کلیک کنید و گزینه مخفی کردن از Timeline را انتخاب کنید.

برای مخفی کردن پست های فیسبوک برای افراد خاص ، ابتدا روی آیکون سه نقطه کلیک کنید و گزینه ویرایش پست ” Edit post ” را انتخاب کنید ، که می توانید انتخاب کنید کدام گروه از افراد یا شخص می توانند پست شما را ببینند. در اینجا ، شما همچنین می توانید آن را روی فقط من ” Only me ” تنظیم کنید ، بنابراین فقط می توانید خودتان پست ها را ببینید.

محدود کردن پست های گذشته فیسبوک

فیس بوک همچنین ابزاری برای پنهان کردن پست های عمومی گذشته دارد. برای این کار ، به تنظیمات فیسبوک خود بروید ، سپس بخش حریم خصوصی “Privacy ” را انتخاب کنید و روی گزینه محدود کردن پست های گذشته ” Limit Past Posts ” ضربه بزنید .

پس از کلیک بر روی دکمه Limit Past Posts ، یک اخطار ظاهر می شود که توصیه می کند تمام پست های عمومی شما فقط به دوستانه تبدیل شوند. اگر مشکلی ندارید ، دوباره روی Limit Past Posts کلیک کنید و پستهای عمومی شما فقط برای افرادی که در لیست دوستان شما هستند قابل مشاهده است.

اگر می خواهید این کار را در موبایل انجام دهید ، ابتدا به تنظیمات و حریم خصوصی ” Settings & Privacy ” مراجعه کنید ، و به بخش میانبرهای حریم خصوصی ” Privacy Shortcuts ” بروید ، سپس روی گزینه بررسی چند تنظیم مهم حفظ حریم خصوصی ” Review a few important privacy settings ” در بخش حفظ حریم خصوصی ضربه بزنید .

روی گزینه چه کسی می تواند آنچه را که شما به اشتراک می گذارید ببیند ” Who can see what you share ” ضربه بزنید و بررسی را ادامه دهید تا زمانی که پست های آینده و پست های گذشته را مشاهده کنید .

می توانید پست های آینده را برای همه با فقط دوستان و یا فقط برای خود قابل مشاهده کنید. یا افرادی خاص را انتخاب کنید که بتوانند پستهای شما را ببینند یا نبینند. به گزینه ” Limit ” ضربه بزنید تا خودکار پست های گذشته فقط برای دوستانتان قابل مشاهده باشد.

مشاهده نظرها : (1)

  • چطور پستهای دوستان رو از صفحه پروفایل حذف کنیم؟ این پستها خودکار در پروفایل نشون داده میشن!!!!