تبلیغات

تبلیغات

معرفی بهترین بازی های دو نفره گوشی (اندروید و iOS)

two-player-games

حوصله کار در دفتر را دارید و میخواهید بازی های دو نفره در گوشی اندروید یا آیفون خود انجام دهید ؟ یا شاید شما سعی می کنید زمان استراحت را در هنگام تعطیلات صرف بازی های دو نفره اندروید و iOS کنید. هر کجا که هستید و هر کاری که انجام می دهید ، بازی های موبایل دو نفره یکی از بهترین راه های استراحت وقت آزاد شماست .

همچنین در صورتی که قصد خرید گوشی گیمینگ دارد ، پیشنهاد می کنم مقاله بهترین گوشی های مناسب بازی را مطالعه کنید

بهترین بازی های دو نفره اندروید و iOS در یک دستگاه

بنابراین ، با توجه به این نکته ، در ادامه بهترین بازی های موبایل دو نفره اندروید و آیفون وجود دارد که می توانید در همان دستگاه ، تلفن های جداگانه یا از طریق اینترنت بازی کنید ، با تک تیپ همراه باشید .

1- Dots and Boxes

Dots and Boxes

ژانر: استراتژی

Dots and Boxes یک بازی قلم و کاغذ کودکی سنتی را به روشی مناسب برای از بین بردن زمان با گوشی شما تبدیل می کند. در یک گوشی ، دو نفر می توانند بازی را با استفاده از همان دستگاه اندروید یا iOS انجام دهند.

این بازی به صورت آفلاین هم انجام می شود هنگامی که به اینترنت دسترسی ندارید ، این کار مفید است . این یک بازی ساده اما در عین حال رقابتی و اعتیاد آور است.

دانلود (رایگان) : اندروید | iOS

2- Crossy Road

Crossy Road

Crossy Road از بازی کلاسیک یکپارچه سازی با سیستم عامل Frogger الهام گرفته و همان گیم پلی ضعیف و اعتیاد آور را با زیبایی شناسی آجری ارائه می دهد . حالت دو نفره به شما امکان می دهد با استفاده از قابلیت تقسیم صفحه نمایش ، در همان دستگاه بازی کنید .

شما می توانید به طور همزمان با حریف خود رقابت و خرابکاری کنید. این بازی همچنین با تلوزیون های اندروید ( Android TV ) کار می کند و به شما امکان می دهد تا در یک صفحه بزرگتر بازی کنید.

دانلود : اندروید| iOS

3- Glow Hockey 2

Glow Hockey 2

یکی دیگر از بازی های کلاسیک دنیای واقعی که به یک بازی سرگرم کننده موبایل تبدیل شده است Glow Hockey 2 است که هاکی هوایی را به گوشی شما می آورد. در حالی که صفحه نمایش هوشمند یا تبلت باعث می شود مقیاس فیزیکی بازی بسیار کوچکتر شود ، سهم رقابتی یکسان هستند و آن را به یک بازی عالی برای دو بازیکن تبدیل می کنند.

گیم پلی ساده و در عین حال بسیار سرگرم کننده است. برای راهنمایی مهاجم خود از انگشت خود استفاده کنید. سپس سعی کنید همزمان با دفاع از هدف خود ، توپ را وارد دروازه حریف خود کنید.

همچنین بخوانید  تقابل هدست های واقعیت مجازی رده بالا | قسمت دوم

دانلود : اندروید | iOS

4- Badland

Badland

ژانر: ماجراجویی

اگر به دنبال بازی متفاوت هستید ، Badland عنوانی بی نظیر با سبک هنری عالی است که منتقدین از آن تمجید کرده اند. هدف از این بازی این است که تا رسیدن به پایان مرحله ، حباب خود را از طریق موانع راهنمایی کنید.

این بازی دارای دو حالت چند نفره رقابتی و عملیاتی است. شما در یک دستگاه بازی می کنید که بهترین راه برای هماهنگی شخصیت های خود در زمان واقعی است.

دانلود : اندروید | iOS

5- Duel Otters

Duel Otters

Duel Otters یک بازی چند نفره محلی مناسب برای بازی های سرگرم کننده سریع و رقابتی است. این بسته بندی شده با مینی بازی های ساده است که به رفلکس ، زمان بندی و هماهنگی تکیه می کنند.

دوچرخه های کوچک شامل بازی های سبک وزن مانند pong ، بازی های تطبیق ، مسابقات با سرعت بالا ، شمارش بازی ها و مجموعه ای از دیگر بازی های سریع و دیوانه کننده است ، که ارائه می کند .

دانلود : اندروید | iOS

بهترین بازی های دو نفره اندروید و آیفون به صورت آنلاین

در ادامه لیست بهترین بازی های دو نفره آیفون و اندروید که به صورت آنلاین در گوشی های جدا اجرا می شوند را معرفی خواهیم کرد ، با تک تیپ همراه باشید .

همچنین پیشنهاد میکنم بازی چند نفری کلاف دیوتی را انجام دهید که در دو نسخه اندروید و ios عرضه شده است ، برای این کار مقاله بازی کالاف دیوتی موبایل را مشاهده کنید .

6- Bowmasters

Bowmasters

ژانر: اکشن / مبارزه

Bowmasters ترکیبی از فیزیک ragdoll ، یک سبک هنری جذاب و خشونت کارتونی برای ایجاد یک بازی است که سرگرم کننده است. هدف این است که با تیراندازی کردن اسلحه به سمت آنها ، حریف خود را از بین ببرید. محاسبه مسیر سلاح شما نیمی از قسمت سرگرم کننده بازی است. در همین حال ، نیمی دیگر در حال رسیدن به هدف است و تماشای ناراحتی دوست شما.

قبل از بازی کردن حالت های چند نفری بازی ، باید آموزش و چند مسابقه را تکمیل کنید. پس از آن ، دو بازیکن می توانند در یک دستگاه یا به صورت آنلاین با هم به رقابت بپردازند.

دانلود : اندروید | iOS

7- Clash Royale

Clash Royale

ژانر: استراتژی

کلش رویال از Clash of Clans الهام گرفته شده است و ترکیبی از کارت جنگ و بازی دفاعی برج است. مخالفان با هدف از بین بردن برج های رقیب قبل از نابودی خود ، مهاجمان و مدافعان را از کارت ویزیت خود بیرون می کشند .

همچنین بخوانید  تفاوت بین گرافیک جی فورس Max-Q و Max-P در لپ تاپ ها چیست؟

قبل از بازی مقابل یک دوست باید آموزش را تمام کنید. پس از باز کردن این حالت ، کافی است دوست خود را اضافه کرده و مسابقه را شروع کنید.

دانلود : اندروید | iOS

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *