تبلیغات

تبلیغات

آموزش دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوا و شبکه ای

marketing-digital

دیجیتال مارکتینگ یکی از شاخه های بازاریابی بوده که در حوضه مجازی و اینترنت به اجرا در خواهد آمد و دیجیتال مارکتر به شخصی گفته می شود که مسئول بازاریابی در فضای اینترنت و شبکه های مجازی می باشد.

به عبارتی بهتر دیجیتال مارکتر با استفاده از ابزار های مجازی و اینترنت ، فعالیت بازاریابی محصول یا خدمات را ارائه می دهد.

این تخصص رفته رفته پیش رفت کرده و جزو پر درآمد ترین شغل های جهان به شمار میره ، به علت اینکه مشاغل کم کم دارند به سمت آنلاین شدن میرن ، دیجیتال مارکتینگ می تونه تاثیر خیلی خوبی روی گسترش کسب و کار و افزایش فروش داشته باشه.

دیجیتال مارکتینگ چندین زیرشاخه داره که از مهم ترین آن ها می توان به ، سئو ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، ایمیل مارکتینگ ، برندینگ و … اشاره نمود.

دیجیتال مارکتر جزو بهترین مشاغل با اینده درخشان بوده و حتما در آینده نه چندان دور حقوق های نجومی برای استخدام کردن افراد حرفه ای این رشته پرداخت خواهد شد.

اگه دنبال یادگرفتن مهارت هستید و به حوضه نت و بازاریابی توام ، علاقه دارید بهترین پیشنهاد برای شما یادگیری دیجیتال مارکتینگ خواهد بود.اگه فکر می کنید توانایی این کار را دارید بهتره از آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.

آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ

برای مشاهده بهترین آموزش های رایگان می تونید به سایت آکادمی کاپریلا مراجعه کنید و از آموزش های رایگانی که هم به صورت متنی و هم به صورت ویدیویی از مطالب بروز و جدید دیجیتال مارکتینگ قرار می دهند استفاده کنید.

آموزش های رایگان این سایت که تمام مطالب مربوط به دیجیتال مارکتینگ را پوشش می ده ، می تونه کمک کنه دید کلی خوبی از دیجیتال مارکتینگ پیدا کنید تا بتونید زیر شاخه مورد علاقه خودتون رو تو حوضه مارکتینگ آنلاین به دست بیاورید.

آموزش های کاپریلا تقریبا همه زیر حوضه های دیجیتال مارکتینگ رو اعم از سئو ، ایمیل مارکتینگ ، اینستاگرام و شبکه های اجتماعی ، تجربه کاربری و … رو به صورت کلی آموزش داده که با مراجعه به سایت می تونید آموزش های بیشتری رو ازشون به رایگان ببینید.

آموزش دیجیتال مارکتینگ حرفه ای

دیجیتال مارکتینگ حوضه بسیار گسترده ای داره و هر کسی نمی تونه به طور حرفه ای به تمام آن ها تسلط پیدا کنه و حرفه ای بشه.

ولی اگر حوضه مورد علاقه خودتون رو پیدا کردید ( مثل من که سئو علاقه اولم هست ) باید تلاش کنید تو اون حوضه حرفه ای بشید. دیجیتال مارکتینگ چند سال پیش توسط یک نفر یا دو نفر اجرا می شد ، اما الان که کلی پیشرفت کرده به صورت تیمی برای هر پروژه انجام می گیره.

همچنین بخوانید  چگونه نام ویندوز 10 را تغییر دهیم ؟ اموزش عوض کردن اسم ویندوز 10

به همین دلیل تخصصی کار کردن در هر حوضه می تونه باعث بشه در تیم های بهتری حضور پیدا کنید و در نتیجه حقوق بیشتری دریافت کنید.

برای اینکه حرفه ای بشید تو چنین حوضه هایی که روزانه پیشرفت می کنه و ابزار های جدیدی براش ارائه می شه باید هر لحظه چیز های جدید رو یاد بگیرید و پیشرفت کنید.

یکی از دانشگاه های مجازی برای این آموزش ها یوتوب هست که به صورت رایگان برای همه در دسترس هست ، اما برای کسانی که در زبان انگلیسی حرفه ای نیستند بهترین راه شرکت در دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ فرادرس است.

در این سایت بهترین دوره های و جدید ترین مطالب آموزش داده می شه که در زیر تعدادی از این دوره ها رو معرفی می کنیم.

آموزش بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ یکی از جدید ترین متد های دیجیتال مارکتینگ محسوب می شه که با تولید محتوا های جذاب می تونید خدمات و محصولاتتون رو معرفی کرده و بفروش برسانید.

در این زیر مجموعه از دیجیتال مارکتینگ که تاثیر مستقیم بر فروش و افزایش سود شما داره ، پس اگه مدیر فروش شرکتی هستید یا علاقه مند به یادگیری این نوع بازاریابی دیجیتال هستید پیشنهاد می کنم آموزش بازاریابی محتوا دیجیتال مارکتینگ رو ببینید.

این آموزش به توضیح مبانی کلی بازاریابی محتوا پرداخته و روش اصولی پیاده سازی این روش را به صورت عملی بیان کرده تا بتوانید به راحتی در پروژه ها خود از آن استفاده نمایید.

آموزش برندینگ

برندینگ

یکی از بهترین آموزش های برندینگ کشور در فرادرس در حال تولید است ، این آموزش رو خود متخصصین فرادرس آماده کردند و حرفه ای های این حوضه آموزش های ویژه و جدید رو در اختیارتون می گذارند.

من خودم سعی می کنم تو این آموزش شرکت کنم چون یکی از مهم ترین بخش های دیجیتال مارکتینگ برند شدن هستش و می تونه برای ادامه حیات شرکت و کاهش هزینه های تبلیغات بسیار مفید باشه.

اگه شما هم علاقه مند به آموزش برندینگ هستید به صفحه این آموزش در فرادرس مراجعه کنید و روی دکمه آبی رنگ مرا از انتشار این آموزش باخبر کن کلیک کنید تا زمانی که آمده شد اولین کسانی باشیم که این آموزش رو می بینیم و ازش تو پروژه هامون استفاده می کنیم.

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

شاید بهترین مکان برای فروش خدمات و محصول برای ایرانی های شبکه اجتماعی ، مخصوصا اینستاگرام باشه ، تقریبا 60 میلیون نفر از ایرانی ها تو این شبکه اجتماعی فعال هستند و به علت استفاده مداوم از این ابزار کار رو کاملا باهاش یاد گرفتند.

همچنین بخوانید  چگونه برنامه های پیشفرض نصب شده در اندروید را حذف کنیم؟

اگر بتونیم محصولات مون رو تو این پلتفرم ها معرفی کنیم صد در صد می تونیم از این راه فروش خیلی خوبی رو کسب کنیم ، اما برای اینکه بتونیم از اینستاگرام به شکل صحیح و درست استفاده کنیم تا بتونیم معرفی خوبی از خدمات یا محصولاتمون داشته باشیم باید کاملا ویژگی هاشو بشناسیم و تسلط خوبی روش داشته باشیم.

به همین دلیل امیر رضا نیکخواه یک آموزش کامل حدود 4 ساعته رو تو سایت فرادرس منتشر کرده که به صورت کامل بازاریابی در شبکه اجتماعی رو آموزش داده ، این آموزش قیمت چندانی نداره ولی این سه الی چهار ساعت دید خوبی از بازاریابی تو شبکه های اجتماعی میده.

دیجیتال مارکتر شو

آموزش های بالا که توصیه کردیم می تونه مسیر شما را برای ورود به بازار مارکتینگ هموار کنه و شما رو به یک دیجیتال مارکتر حرفه ای تبدیل کنه. با این حال اگر می خواین تو این بازار بمونید باید حرفه هم بمانید و ابزار ها و جدید ترین های این حوضه رو آموزش ببینید. پس آموزش دیدن در این شغل هیچ زمان نباید متوقف بشه.

امیدوارم این مطلب بتونه کمک کنه تا مسیر شغلی آینده تون را بهتر انتخاب کنید. اگه پیشنهاد ، انتقاد یا نظری داشتید خوش حال می شم در قسمت دیدگاه ها با من درمیون بزارید.

 

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *