تبلیغات

تبلیغات

آیفون ریفربیش چیست ؟ چگونه بفهمیم که آیفون ریفربیش است یا خیر

Check-If-Your-iPhone-Was-Refurbished

پس از خرید آیفون استفاده شده ، ممکن است درباره تاریخچه آن تعجب کنید . آیا هنگامی که برای اولین بار به فروش رسید ، آیا اپل را به عنوان یک دستگاه جدید یا یک دستگاه تعمیر شده که قبلاً ریفربیش شده بود ، رها کرده است؟

خوشبختانه ، راهی آسان برای گفتن وجود دارد. در ادامه نحوه فهمیدن این که آیقون ریفربیش است یا خیر خواهیم پرداخت ، در صورتی که دوربین آیفون کار نمیکند ، مقاله حل مشکل دوربین آیفون را مطالعه کنید .

ریفربیش چیست ؟

اصطلاح “ریفربیش” به طور کلی به یک گوشی نو که به دلیل مشکلات سخت افزار یا نرم افزار مجدد به شرکت سازنده ارسال شده است و برای فروش مجدد تعمیر می شود و به بازار ارسال می شود .

همه تلفن های توصیف شده به عنوان ریفربیش به فروش نمی رسند . برخی از فروشنده ها ، تلفن های نوسازی شده را به عنوان گوشی هایی که توسط مشتریانی که در طی مدت یک هفته مهلت تست استفاده می کنند و بعد پس می دهند، طبقه بندی می کنند.

قبل از فروش ، کلیه گوشی های ریفربیش شده به طور کامل بررسی و آزمایش شده اند تا از صحت کامل کار آنها اطمینان حاصل شود .

تست های انجام شده توسط فروشنده به طور معمول شامل کار باتری و چک کردن دکمه ها و دوربین ها می باشد. فروشنده همچنین کیفیت صفحه و همچنین نحوه اتصال گوشی به وای فای و اینترنت 5G یا 3G یا 4G را تأیید خواهد کرد .

شماره مدل آیفون خود را پیدا کنید

تنظیمات آیفون را باز کنید و به قسمت General بروید سپس به گزینه About را انتخاب کنید .

شماره مدل آیفون خود را پیدا کنید

پس از ضربه زدن به About ، لیستی از اطلاعات مهم در مورد آیفون ، از جمله نام دستگاه ، نسخه نرم افزار آن و شماره مدل به شما ارائه می شود.

شماره مدل آیفون خود را پیدا کنید

به شماره مدل آیفون توجه کافی داشته باشید ، زیرا این امر منشا آیفون را نشان می دهد .

  • اگر شماره مدل با M شروع شود ، آن را از اپل خریداری کردید .
  • اگر شماره مدل با F شروع شود ، توسط اپل یا شرکت دیگر بازسازی شده .
  • اگر شماره مدل با P شروع شود ، به صورت یک آیفون شخصی سازی شده فروخته می شود .
  • اگر شماره مدل با N شروع شود ، اپل از وسیله جایگزینی برای آیفون ناقص استفاده کرده است .

اگر متوجه شدید که آیفون شما ریفربیش شده است ، لزوماً یک هشدار نیست . اپل محصولات معتبر ریفربیش خود را از طریق یک فرآیند دقیق وارد می کند که باعث می شود آنها جدید شوند. آنها هر واحد را کاملاً تمیز می کنند ، در صورت لزوم قطعات شکسته را جایگزین می کنند و باتری و قالب بیرونی را تغییر می دهند .

همچنین بخوانید  افزایش فالوور تیک تاک - چگونه فالوورهای تیک تاک را بیشتر کنیم؟

به طور کلی ، محصولات ریفربیش اپل دارای مجوز مانند آیفون های جدید هستند ، اما به دلایل قانونی اپل نمی تواند آیفون های ریفربیش را به عنوان محصول جدید بفروشد . اپل به طور معمول این محصولات ریفربیش شده را با تخفیف قابل توجهی ارائه می دهد ، بنابراین می توانند قیمت بسیار خوبی داشته باشند .

دستگاه های ریفربیش شده دیگر

اگر تلفن شما قبلاً توسط یک شرکت دیگر که توسط اپل مجاز نیست ، مورد ریفربیش قرار گرفت ، شماره مدل آن را تغیر نمی دهند . معدود فروشندگان دیگر همانند اپل از استانداردهای سختگیرانه برای نوسازی برخوردار هستند ، بنابراین بهتر است در صورت امکان از دستگاههای ریفربیش شده غیر از اپل خودداری کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *