تبلیغات

تبلیغات

مجموعه ای از محبوب ترین شبکه های اجتماعی اندروید

SocialMedia-ThisWeekInDigital

امروزه شبکه های اجتماعی جزئی جدایی ناپذیر از زندگی مردم در سراسر نقاط دنیا دنیا شده است که این فرآیند با گسترش موبایل های هوشمند روز به روز در حالت گسترش می باشد و ما امروز تصمیم سه مورد از معروف و محبوب ترین شبکه های اجتماعی را به شما معرفی کنیم و برای دانلود قرار دهیم که برای مشاهده آن ها می توانید با ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بهترین شبکه های اجتماعی اندروید

برنامه های مد روز شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، اسنپ چت ، تلگرام و… بدون شک محبوبیت عظیمی کسب کرده اند و از طریق تلفن های همراه در رسانه های اجتماعی تسلط دارند. و این چیزی است که حتی وب سایت های رسانه های اجتماعی قادر به ارائه آن نیستند .

با این حال ، اگر به مارک های تجاری نگاه کنیم ، کمی متفاوت است. به عنوان مثال ، واتس اپ و تلگرام بهترین مسنجر های تلفن های همراه هستند و در جدال هستند تا در صدر قرار بگیرند . جالب اینجاست که این واتساپ متعلق به شرکت فیس بوک است و به همین دلیل است که رقابت با تلگرام و شبکه های اجتماعی دیگر سخت است .

اگرچه اینستاگرام و اسنپ چت همچنین برنامه های محبوب تلفن همراه هستند ، اما رقابت برنامه دیگر با دو شبکه اجتماعی کاملا سخت است .

بین همه اختلافات بین مارک های رسانه های اجتماعی ، برنامه های آسیایی نیز بخشی از روند داغ سایت های شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایل می شوند و به دگرگونی اقتصادها در سراسر جهان کمک می کنند .

 Instagram – اینستاگرام

 Instagram - اینستاگرام

اینستاگرام که یک شبکه اجتماعی می باشد که در آن شما می توانید عکس های خود را به اشتراک بگذارید و دوستان خود را در سراسر دنیا دنبال نمایید، از دیگر ویژگی ها آن می توان به امکان استوری گذاشتن اشاره کرد که نوعی پست کوتاه مدت می باشد و برای 24 ساعت روی پروفایل شما باقی می ماند می توان اشاره کرد.

در کل اینستاگرام یک برنامه بسیار جذاب می باشد که در آن شما می توانید با افزایش دنبال کننده های خود به درآمد برسید و در ازای تبلیغات برای خود درآمد زایی داشته باشید و شما هم اکنون می توانید برای دانلود اینستاگرام از طریق همین لینک اقدام نمایید.

 Snapchat – اسنپ چت

 Snapchat – اسنپ چت

دومین برنامه که قصد معرفی آن را داریم برنامه ای محبوب اسنپ چت می باشد که طرفداران بسیاری در بین کاربران اندروید و ای او اس دارد و شباهت بسیار زیادی به اینستاگرام دارم اما شاید بتوان یک از دلایل بسیار محبوب تر شدن این شبکه اجتماعی را در فیلتر های آن جستجو کرد، فیلتر های بسیار جذاب و دوست داشتنی که می تواند عکس شما را چندین برابر زیبا تر کند و یا آن را به صورت یک حیوان بانمک تبدیل کند که شما هم اکنون می توانید برای دانلود اسنپ چت از طریق همین لینک داخل متن اقدام نمایید.

همچنین بخوانید  آشنایی با تکنولوژی دوربین مداربسته hdcvi داهوا

Whatsapp – واتساپ

Whatsapp – واتساپ

واتساپ نیز در بین کاربران اندروید و ای او اس نیز طرفداران بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است و تا این لحظه بیش از پنج میلیارد دانلود شده است که عدد بسیار قابل توجهی می باشد، اما نکته قابل توجه این می باشد که در واتساپ همه چیز با دو برنامه قبل که معرفی شده متفاوت است و در آن شما فقط با کاربران که شماره تلفن آن ها را داشته باشید می توانید ارتباط برقرار کنید اما این برنامه های نیز از قابلیت استور پشتیبانی می کند که شما می توانید برای دانلود واتساپ اندروید با ترافیک نیم بها از طریق همین لینک اقدام نمایید و به جمع کاربرن فراوان آن بییوندید!

Telegram – تلگرام

Telegram - تلگرام

تلگرام یک برنامه است که به طور پیوسته ویژگی هایی برای کاربران خود را گسترش می دهد . همه به لطف خط مشی های حریم خصوصی کاربر متشکریم . امنیت تلگرام چیزی است که باعث می شود این برنامه در بین رقبای خود متمایز باشد .

از دیدگاه تجاری ، مارک ها می توانند فوراً با کاربران خود ارتباط برقرار کنند . به عنوان مثال ، مارک ها و مشاغل می توانند ربات را بر روی پلت فرم تلگرام ایجاد کنند یا از ویژگی کانال تلگرام استفاده کنند تا پیام ها به صورت همزمان به تعدادی از کاربران ارسال شود .

حتی بعد از چندین برخورد شدید توسط دستگاه های دولتی ، تلگرام نسبت به سایر برنامه های برتر رسانه های اجتماعی محبوبیت زیادی کسب کرده و یکی از بهترین شبکه های اجتماعی را در لیست برنامه های رسانه های اجتماعی ما قرار داده است .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *