تبلیغات

تبلیغات

روش نصب اسنپ چت در تمامی دستگاه ها – چطور اسنپ چت را نصب کنیم ؟

install-snapchat

اسنپ چت یک برنامه اشتراک عکس است که توسط دو دانشجوی دانشگاه استنفورد ساخته شده است . کاربران می توانند از این برنامه برای گرفتن عکس ، فیلم ، اضافه کردن متن و تصاویر استفاده کنند . کاربران ، اسنپ چت را اسنوب می نامند .

یکی از کارکردهای اصلی اسنپ چت این است که تمام عکس ها از 1 تا 10 ثانیه طول عمر دارند . همه این تصاویر پس از ارسال کاربران به دوستان خود در زمان از پیش تعیین شده ، به طور خودکار از بین می روند . در همین حال ، اگر گیرنده در این دوره سعی در گرفتن تصویر داشته باشد ، به کاربران اخطار داده می شود . این برنامه یک بستر امن برای جوانان فراهم می کند زیرا هیچ نشانه ای برای اطلاعاتی که آنها به یکدیگر ارسال کرده اند باقی نمی ماند .

اگر علاقمند به استفاده اسنپ چت هستید ، ابتدا باید برنامه اسنپ چت نصب کنید. با مراحل زیر می خواهیم توضیح دهیم که چگونه برنامه اسنپ چت را را در دستگاه خود نصب کنید . متأسفانه ، نصب اسنپ چت در سیستم ، لپ تاپ شما متاسفانه امکان پذیر نیست . کاربرا با نحوه نصب اسنپ چت مشکلاتی داشتند و سوالات زیادی زیادی پرسیدند ، مانند :

  • چگونه اسنپ چت را نصب کنیم
  • چطوری اسنپ چت نصب کنیم
  • روش نصب اسنپ چت
  • آموزش نصب اسنپ چت جدید
  • آموزش نصب اسنپ چت برای سامسونگ
  • و …

همگی اینها سوالات کاربران بوده است ، که ما در این مقاله با نحوه نصب اسنپ چت در سامسونگ یا هر دستگاهی با شما خواهیم بود ، با تک تیپ همراه باشید .

نکته : حتما قبل از دانلود و نصب اسنپ چت از فیتلر شکن فعال استفاده کنید در هنگام نصب با مشکل مواجه نشوید ، در صورتی که رمز اسنپ چت خود را فراموش کردید مقاله بازیابی پسورد اسنپ چت را مشاهده کنید .

آموزش نصب اسنپ چت در آیفون

آموزش نصب اسنپ چت در آیفون

دستگاه خود را باز کنید و به اپ استور بروید . بعد از باز کردن اپ استور ، در جستجو ، در آنجا می توانید “Snapchat” را تایپ کنید . هنگام تایپ ، برخی از پیشنهادات ظاهر می شود . اگر می خواهید ، می توانید به یکی از این پیشنهادات که شبیه برنامه اسنپ چت است ، ضربه بزنید. یا میتوانید از لینک زیر برای دانلود و نصب اسنپ چت در آیفون اقدام کنید :

دانلود اسنپ چت برای آیفون

پس از یافتن برنامه اسنپ چت ، می توانید برای دریافت و نصب آن روی دکمه های دریافت ” get ” و نصب ” install ” ضربه بزنید . قبل از شروع دانلود ، ممکن است ابتدا برای تأیید به فروشگاه آیتونز با اپل آیدی خود وارد شوید . پس از این تأیید ، برنامه اسنپ چت نصب خواهد شد . این ممکن است مدتی طول بکشد ، لطفا صبور باشید .
هنگامی که برنامه اسنپ چت روی آیفون شما نصب شد ، می توانید آن را از طریق اپل استور باز کنید ، همچنین اما می توانید اسنپ چت را در جایی در صفحه اصلی خود پیدا کنید .

همچنین بخوانید  چگونه فایل های ویندوز را با چند نوع فرمت در جستجو ی File Exploler پیدا کنیم؟

آموزش نصب اسنپ چت در اندروید

آموزش نصب اسنپ چت روی سامسونگ

دستگاه اندروید خود را باز کنید و به گوگل پلی بروید . بعد از باز کردن فروشگاه گوگل پلی ، در آنجا می توانید برای نصب اسنپ چت در اندروید عبارت “Snapchat” را تایپ و جستجو کنید . هنگام تایپ ، برخی از پیشنهادات ظاهر می شود. اگر می خواهید ، می توانید به یکی از این پیشنهادات که شبیه برنامه اسنپ چت است ، ضربه بزنید. یا میتوانید از لینک زیر برای نصب اسنپ چت در اندروید اقدام کنید :

دانلود اسنپ چت برای اندروید

پس از یافتن برنامه انسپ چت در گوگل پلی ، می توانید برای دریافت و نصب اسنپ چت در اندروید روی دکمه نصب “Install” ضربه بزنید . قبل از شروع دانلود ، ممکن است ابتدا مجوز اسنپ چت را از دستگاه خود بخواهید . پس از قبول آنها ، برنامه اسنپ چت شروع به نصب خواهد کرد . این ممکن است مدتی طول بکشد ، لطفا صبور باشید .
هنگامی که اسنپ چت روی دستگاه اندروید شما نصب شد ، می توانید آن را از طریق پلی استور باز کنید ، یا همچنین می توانید آن را در لیست برنامه های خود پیدا کنید .

نصب اسنپ چت در ویندوز با برنامه Bluestacks

اگر میخواهید اسنپ چت را در ویندوز نصب کنید . با این حال ، شما می توانید اسنپ های دیگران و همچنین استوری های مخاطب خود را مشاهده کنید (به شرط اینکه به اینترنت متصل باشید). بخاطر داشته باشید که سیستم شما بدون دوربین با خطاهای متعدد مواجه می کند ، اما اگر به طور مداوم بر روی گزینه “لغو” کلیک کنید ، می توانید بدون اتصال به دوربین از اسنپ چت در ویندوز استفاده کنید ، به طور طبیعی شما قادر نخواهید بود خودتان هر اسنپ را بگیرید .

نصب بلواستکس بر روی سیستم شما بسیار ساده است ، فقط کافیست برنامه بلواستکس را با حجم 298MB از وب سایت Bluestacks دانلود کرده و نصب را اجرا کنید و هم اکنون شبیه ساز نصب خواهید کرد .

مراحل راه اندازی را طی کرده و برنامه Bluestacks را به حساب گوگل خود اتصال دهید که در هنگام راه اندازی هر دستگاه اندروید نیاز به آن دارید . پس از اتمام نصب ، به فروشگاه گوگل پلی بروید و Snapchat را در بلواستکس دانلود کنید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *