احتمال ساخت دسته های PS5 با دستیار صوتی : که در بازی کمک خواهند کرد

همه ما آن را تجربه کرده ایم لحظه هایی که ساعت ها در یک بازی غرق شده اید و فقط به یک ضربه سر و صدا از یک معما یا جنگ با هیولا و … تمرکز کرده ایم . اما اگر فقط بخواهید به جای اینکه از گوشی و یا گوگل راهنمایی بگیرید ، می توانید از کنسول خود راهنمایی بخواهید خوب ، سونی ممکن است طبق یک حق ثبت اختراع جدید ، این کار را با دسته های PS5 انجام دهد .

این حق ثبت اختراع سونی (منتشر شده توسط WIPO) دسته بازی دستگاه را که توسط دست یک کاربر نگهداری می شود ، شامل میکروفون ، وسیله ارائه لمسی که حس لامسه ای را به دست کاربر و اسپیکر ارائه می دهد ، توصیف می کند. “در حالی که کاربر صدا را از میکروفون وارد می کند ، دستیار فعال می شود و کنترل نمایش لمسی توسط دستگاه ارائه لمسی انجام می شود .”

به عبارت دیگر ، دسته ها می توانند دستورات صوتی را از طریق میکروفون داخلی خود ، دقیقاً مانند گوشی هوشمند مانند دستیار هوشمند گوگل ، قبول کند. این اختراع برای کنترل PS5 هنوز هم شایه است ، اما با چندین اختراع ثبت شده سونی که قبلاً دیدیم فرمان های صوتی را ارائه می دهند ، به PS5 می رسد.

دستیار پلی استیشن

پیش از این ، اختراعات ثبت شده برای آنچه که به نظر می رسد دسته PS5 باشد ، گفته است که گیم پلی جدید شامل یک میکروفون داخلی خواهد بود. در حالی که گنجاندن آن ممکن است کمی عجیب به نظر برسد – جایگزین یک هدست بازی نمی شود – هنگامی که با این حق ثبت جدید کنار هم قرار بگیرید ، شروع به معنی می کند.

و وقتی حسن ثبت اختراع دیگری را که سونی در ماه سپتامبر گذشته ارائه داد ، برای یک دستیار صوتی با هوش مصنوعی به نام دستیار پلی استیشن یا “PlayStation Assist” در نظر بگیریم حتی بیشتر حس می شود.

طبق گفته های این دستیار صوتی ، می تواند به صورت پویا به نمایش داده ها پاسخ دهد و “کمک به بازی” را ارائه دهد ، مانند اشاره به بسته های مهم روی نقشه یا یادآوری اینکه هدف شما چیست ، مشابه آنچه گوگل اعلام کرده است دسته استیدیا انجام خواهد داد .

سونی ثبت اختراع جدیدی برای دستیار صوتی با هوش مصنوعی به نام PlayStation Assist ارائه داده است . می توانید یک عبارت را وارد کنید و بازی به صورت پویا پاسخ می دهد . به عنوان مثال، نزدیکترین بسته سلامتی کجاست ؟ بازی آن را در نقشه خود نشان دهد .

بنابراین می تواند این باشد که این حق ثبت اختراع برای یک کنترلر با سیستم فرمان صوتی به کنترلر PS5 اشاره دارد ، که ممکن است با PlayStation Assist کار کند .

شایان ذکر است که این اختراعات ثبت شده ممکن است در بعضی بازی ها به هم متصل نشوند ، و دستگاه های توصیف شده در آنها ممکن است به خوبی کار نکنند . با این حال ، ما مطمئناً از دیدن سونی یک ویژگی فرمان صوتی به کنترلر PS5 اضافه نمی کنیم .