تبلیغات

تبلیغات

احتمال ساخت دسته های PS5 با دستیار صوتی : که در بازی کمک خواهند کرد

PS5-controller-may-get-voice-commands

همه ما آن را تجربه کرده ایم لحظه هایی که ساعت ها در یک بازی غرق شده اید و فقط به یک ضربه سر و صدا از یک معما یا جنگ با هیولا و … تمرکز کرده ایم . اما اگر فقط بخواهید به جای اینکه از گوشی و یا گوگل راهنمایی بگیرید ، می توانید از کنسول خود راهنمایی بخواهید خوب ، سونی ممکن است طبق یک حق ثبت اختراع جدید ، این کار را با دسته های PS5 انجام دهد .

این حق ثبت اختراع سونی (منتشر شده توسط WIPO) دسته بازی دستگاه را که توسط دست یک کاربر نگهداری می شود ، شامل میکروفون ، وسیله ارائه لمسی که حس لامسه ای را به دست کاربر و اسپیکر ارائه می دهد ، توصیف می کند. “در حالی که کاربر صدا را از میکروفون وارد می کند ، دستیار فعال می شود و کنترل نمایش لمسی توسط دستگاه ارائه لمسی انجام می شود .”

به عبارت دیگر ، دسته ها می توانند دستورات صوتی را از طریق میکروفون داخلی خود ، دقیقاً مانند گوشی هوشمند مانند دستیار هوشمند گوگل ، قبول کند. این اختراع برای کنترل PS5 هنوز هم شایه است ، اما با چندین اختراع ثبت شده سونی که قبلاً دیدیم فرمان های صوتی را ارائه می دهند ، به PS5 می رسد.

دستیار پلی استیشن

پیش از این ، اختراعات ثبت شده برای آنچه که به نظر می رسد دسته PS5 باشد ، گفته است که گیم پلی جدید شامل یک میکروفون داخلی خواهد بود. در حالی که گنجاندن آن ممکن است کمی عجیب به نظر برسد – جایگزین یک هدست بازی نمی شود – هنگامی که با این حق ثبت جدید کنار هم قرار بگیرید ، شروع به معنی می کند.

و وقتی حسن ثبت اختراع دیگری را که سونی در ماه سپتامبر گذشته ارائه داد ، برای یک دستیار صوتی با هوش مصنوعی به نام دستیار پلی استیشن یا “PlayStation Assist” در نظر بگیریم حتی بیشتر حس می شود.

طبق گفته های این دستیار صوتی ، می تواند به صورت پویا به نمایش داده ها پاسخ دهد و “کمک به بازی” را ارائه دهد ، مانند اشاره به بسته های مهم روی نقشه یا یادآوری اینکه هدف شما چیست ، مشابه آنچه گوگل اعلام کرده است دسته استیدیا انجام خواهد داد .

سونی ثبت اختراع جدیدی برای دستیار صوتی با هوش مصنوعی به نام PlayStation Assist ارائه داده است . می توانید یک عبارت را وارد کنید و بازی به صورت پویا پاسخ می دهد . به عنوان مثال، نزدیکترین بسته سلامتی کجاست ؟ بازی آن را در نقشه خود نشان دهد .

همچنین بخوانید  مشخصات کامل دوربین سری پی 30 هوآوی لو رفت

بنابراین می تواند این باشد که این حق ثبت اختراع برای یک کنترلر با سیستم فرمان صوتی به کنترلر PS5 اشاره دارد ، که ممکن است با PlayStation Assist کار کند .

شایان ذکر است که این اختراعات ثبت شده ممکن است در بعضی بازی ها به هم متصل نشوند ، و دستگاه های توصیف شده در آنها ممکن است به خوبی کار نکنند . با این حال ، ما مطمئناً از دیدن سونی یک ویژگی فرمان صوتی به کنترلر PS5 اضافه نمی کنیم .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *