تبلیغات

تبلیغات

چگونه بوت ویندوز 10 را تمیز کنیم ؟ پاک کردن اطلاعات اضافی از بوت ویندوز 10

Perform-a-Clean-Boot-in-Windows-10

زمانی که بوت ویندوز 10 سیستم شما اطلاعات اضافی نداشته باشد یا به اصطلاخ تمیز باشد ، به شما امکان می دهد ویندوز را بدون اجرای سرویس های غیر ضروری شروع کنید و این باعث افزایش سرعت ویندوز شما می شود . این به شما کمک می کند تا عیب یابی کنید و متوجه شوید که چه برنامه یا برنامه هایی چه مشکلی را ایجاد می کند .

پس از به انتقال به ویندوز 10 جدید یا آپدیت ویندوز 10 ، ممکن است با درگیری نرم افزار روبرو شوید . برای رفع مشکل ، لازم است که بوت ویندوز 10 تمیز انجام شود . در اینجا شما می توانید پاک کردن اطلاعات اضافی در بوت ویندوز 10 را یاد بگیرید .

آموزش حذف اطلاعات اضافی از بوت ویندوز 10

ابتدا دکمه های Win + R (کلید لوگو ویندوز و کلید R) را همزمان فشار دهید . پنجره ی Run باز خواهد شد .

در پنجره باز شده عبارت msconfig را تایپ کرده و بر روی دکمه OK کلیک کنید . این برای باز کردن کادر پنجره “تنظیمات سیستم” است .

در پنجره باز شده به تب General بروید ، زیر بهش Selective startup تیک گزینه ” Load startup items ” را بردارید . سپس بر روی دکمه Apply کلیک کنید .

آموزش حذف اطلاعات اضافی از بوت ویندوز 10

بر روی تب خدمات ” Services ” کلیک کنید و کادر کنار مخفی کردن تمام خدمات مایکروسافت ” Hide all Microsoft services ” را علامت بزنید . سپس بر روی دکمه غیرفعال کردن همه ” Disable all ” کلیک کنید .

آموزش حذف اطلاعات اضافی از بوت ویندوز 10

بر روی دکمه ” Apply ” اعمال و سپس گزینه OK کلیک کنید.

بیشتر بدانید :

آموزش صفر تا صد روش بوت ویندوز در سیستم های مختلف 2019

نکاتی برای عیب یابی برنامه ها که باعث ایجاد مشکل می شود

نکاتی برای عیب یابی برنامه ها که باعث ایجاد مشکل می شود

پس از راه اندازی مجدد ، برای فعال کردن این سرویس ها مراحل بالا را مجدد انجام دهید . اگر چندین سرویس غیر مایکروسافت نصب کرده اید . توصیه می شود سرویس را همزمان انجام دهید و سیستم خود را مجدداً راه اندازی کنید. برای یافتن گروهی که باعث ایجاد مشکل شود ، این کار را انجام دهید. سپس سرویس ها و برنامه ها را یکی یکی بررسی کنید تا اینکه بفهمید کدام یک باعث ایجاد مشکل شده است.

همچنین بخوانید  آموزش غیرفعال کردن افکت های تصویری ویندوز برای افزایش سرعت

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *