سونی با رونمایی از اتومبیل برقی Vision-S در مراسم CES همه را شگفت زده کرد

امروز در CES 2020 سونی از یک اتومبیل رونمایی کرد. من هم تعجب کردم در حال حاضر جزئیات بسیار کمی درباره اتوموبیل سدان Vision-S سونی موجود است. یکبار دیگر می توانیم آن را در طبقه نمایش ببینیم.

طبق حساب مطبوعاتی ، سونی برای ساخت این نمونه اولیه از جمله Bosch ، Continental ، Genetex Nvidia و Magna با رهبران صنعت همکاری کرد ، با تک تیپ همراه باشید .

طرح مفهومی ماشین Vision-S سونی

این ماشین Vision-S سونی کمی تعجب آور است ، اما متناسب با استراتژی فعلی سونی است. در طول نسل گذشته ، سونی به عنوان تأمین کننده شروع به ساخت و فروش فن آوری های کلیدی کرد. سنسورهای دوربین سونی در بسیاری از تلفن های هوشمند برجسته از جمله آخرین سری آیفون 11 پرو یافت می شوند . اما قبل از بازدید از آیفون ، سونی مدت طولانی است که گوشی هوشمند خود را با سنسورهای هوشمند مشابه تولید کرده است .

انتظار یک بازی مشابه با سدان Vision-S سونی را دارید . این فعلا طرح مفهومی ماشین سونی برای کمک به سونی در فروش ارائه شده است .

سونی به طور غیر منتظره ای از اولین اتومبیل مفهومی خود رونمایی کرد و در حال حاضر با برخی ویژگی های نوآورانه در حال جذب مشتری است . ماشین سونی Vision-S ، که سازنده الکترونیکی ژاپنی در نمایشگاه CES 2020 آغاز به کار کرده است ، یک مدل آینده نگرانه از یک ماشین برقی متمرکز بر راحتی و ایمنی مسافر را ارائه می دهد ، زمانی که هنگام رانندگی ، دیگر به رانندگی ادامه نمی دهید ماشین به صورت خودکار به رانندگی اماده خواهد داد .

ویژگی هایی از قبیل پارک اتوماتیک برای هرکسی که از پارک دوبل ترس دارد ، در حالی که فردی بر روی صندلی خود بنشیند بلافاصله موسیقی برای گوش دادن و پایان داده مسیر خسته کنند شروع به آغاز می کند .

در حال حاضر ، این اتومبیل فقط نمونه اولیه است ، بنابراین ما نمی دانیم که آیا تا به حال واقعاً در دسترس برای خرید خواهد بود. در ضمن ، برخی از ویژگی های Vision-S را ببینید .

حتما بخوانید :

آیا خودروی تسلا امن است؟ نحوه نفوذ هکرها به ماشین هوشمند

ویژگی های اتوموبیل سدان سونی (Vision-S)

1- نمونه اولیه Vision-S سونی مفهومی از وسیله نقلیه است که به طور مداوم در حال تکامل است. به اینترنت متصل خواهد شد و نرم افزار آن به محض دسترسی به روز می شود.

2- سونی دنیایی را پیش بینی می کند که راننده بتواند ماشین را به مکان فعلی خود احضار کند ، همه کنترل های داخلی را تنظیم کند ، و حتی موسیقی از هدفن های او همواره در داخل ماشین پخش شود .

3- این خودرو دارای سنسورهای LIDAR است که از پالسهای نور برای تشخیص اشیاء استفاده می کنند و تعیین می کنند که فاصله تا آنها چه حد است .

4- دارای 33 سنسور در کل در داخل و خارج از ماشین است.

5- این اتومبیل دارای کروز کنترل پیشرفته ای است که به آن اجازه می دهد خودروی خود در مسافت ایمن در بزرگراه هدایت کند.

6- در پارک کردن اتوموبیل خود به شما نیز کمک خواهد کرد .

7- سونی دوربین 360 درجه سنسورها را “پیله ایمنی” می نامد .

8- به عنوان یک معیار ایمنی اضافی ، سنسورهای داخلی برای سنجش غلظت و هوشیاری ، بر چهره و زبان بدن نظارت می کنند . سونی می گوید که سنسورها نیز برای راحتی هستند و دما را در صورت لزوم تنظیم می کنند.

9- در آینده ، سونی پیش بینی می کند که با پیشرفت وسایل نقلیه داخلی ، فضای داخلی اتومبیل ها “مانند فضای داخل اتاق نشیمن” به یک فضای راحت تبدیل می شوند.

10- سقف پانوراما و وسیله نقلیه متصل به اینترنت به مسافران این امکان را می دهد تا هنگام مسافرت فیلم یا سریال تماشا کنند تا هنگام سفر سرگرم بمانند .

11- هر صندلی بلندگوهای جداگانه ای دارد ، بنابراین مسافران می توانند موسیقی خود را گوش دهند یا همه رسانه های یکسانی را به اشتراک بگذارند .

12- سنسورهای اتومبیل دارای هوش مصنوعی داخلی هستند ، بنابراین خودرو برای رانندگی بهتر راننده تکامل می یابد.

13- سونی می گوید پلت فرم وسایل نقلیه الکتریکی خود قادر به پشتیبانی سایر انواع وسایل نقلیه مانند SUV است .

14- با وجود چهار چرخ متحر ک بودن و امکان جابجایی راحت چهار سرنشین ، اگر واقعی باشد ، Vision-S به نظر می رسد یک انتخاب عملی شگفت آور است.

حداکثر سرعت خودرو 149 مایل در ساعت (239 کیلومتر برثانیه ) است و در 4.8 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر شتاب این خودرو است .