تبلیغات

تبلیغات

چگونه از حالت ناشناس (Incognito) مرورگر کروم در ویندوز و اندروید استفاده کنیم

incognito-mode-in-Chrome

با حالت ناشناس کروم ، می توانید با خیال راحت در وب جستجو کنید بدون اینکه تمام اطلاعاتتان در سیستم ذخیره شود . برای کمک به حفظ سابقه شخصی خود و استفاده از حالت ناشناس (Incognito) مرورگر گوگل کروم در ویندوز ، اندروید ، آیفون یا آیپد و مک مراحل ساده را برای نحوه استفاده از حالت ناشناس در کروم آماده کردیم .

بیشتر بدانید :

گوگل کروم در اندروید دسترسی به تب های باز شده را بهبود می دهد
10 قدم مهم برای جستجو در اینترنت به صورت امن

فعال کردن حالت ناشناس کروم در ویندوز و مک

همه ما با سیستم خود از وب سایت هایی بازدید می کنیم که لزوماً نمی خواهیم کسی دیگری از آن آگاهی داشته باشد . و با حذف سابقه مرور شما اطمینان حاصل خواهد کرد که هیچ کس سایتی را که بازدید کرده اید نبیند ، بسیار ساده تر است که به سادگی اطمینان حاصل کنید که هیچ اثری از مرور شما در سیستم شما ظاهر نمی شود . در اینجا 2 راه برای استفاده از حالت ناشناس در گوگل کروم آورده شده است :

مرحله 1 :

برای باز کردن حالت ناشناس کروم ، مرورگر گوگل کروم را اجرا کنید و روی گوشه سمت راست بالای صفحه روی آیکون سه نقطه کلیک کنید .

روی گزینه پنجره جدید ناشناس ” New Incognito Window ” کلیک کنید و مرور را شروع کنید .

فعال کردن حالت ناشناس کروم در ویندوز و مک

مرحله 2 :

از طرف دیگر می توانید کلید های ترکیبی Ctrl + Shift + N را فشار دهید تا یک پنجره ناشناس کروم جدید اجرا شود بدون اینکه وارد منوی تنظیمات کروم شوید.

سابقه یا هیستوری مرورگر کروم هنگام استفاده از حالت ناشناس ثبت نمی شود . با این وجود ، مطالب و سایت های ذخیره شده ، ذخیره می شوند . و در حالی که حالت ناشناس باعث می شوند کروم از ذخیره اطلاعات در مورد مرور شما جلوگیری کند ، نمی تواند برنامه های دیگر را از انجام این کار متوقف کند.

بنابراین زمانی که از این ویژگی استفاده می کنید ، از آن انتظار داشته باشید که سابقه مرورگر خود را از بخش فناوری اطلاعات دفتر خود مخفی نگه دارد ، بنابراین اگر میخواهید به صورت ناشناس در اینترنت جستجو کنید مفاله بهترین موتور جستجوهای وبگردی به صورت مخفی را مشاهده کنید .

فعال کردن حالت ناشناس کروم در اندروید

برای شروع ، مورگر کروم را باز کرده و دکمه سه نقطه عمودی را در سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید .

سپس گزینه برگه جدید ناشناس ” New Incognito Window ” را انتخاب کنید . یک برگه مرورگر جدید با آیکون سبک جاسوسی مشاهده خواهید کرد تا به شما اطلاع دهد که اکنون در حالت ناشناس گوگل کروم هستید .

 فعال کردن حالت ناشناس کروم در اندروید

بسته به انتخاب شما برای ادغام برگه ها و برنامه ها ، مدیریت برگه های ناشناس کروم شما کمی متفاوت خواهد بود .

همچنین بخوانید  کاربرد کلیدهای F1 تا F12 کیبورد

همچنین به خاطر داشته باشید که برگه های ناشناس درست مثل برکه های معمولی به طور دائم باز می شوند . اگر می خواهید آنها برای همیشه از بین بروند باید آنها را ببندید . اگر برنامه ها و برگه های شما ادغام شدند ، سریعترین راه برای بستن همه آنها ، گزینه ” Close all incognito tabs ” را انتخاب کنید ، آنها بلافاصله ناپدید می شوند .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *