تبلیغات

تبلیغات

چگونه اپل واچ در مواقع اضطراری کمک میکند (ساختن شناسه پزشکی و مخاطب مهم)

Apple-Watch-Can-Help-in-an-Emergency

تلفن های قدیمی دهه 90 و اوایل دهه 2000 به طور گسترده ای به عنوان دستگاه هایی عرضه شدند که می توانند جان شما را در مواقع اضطراری نجات دهند . کمک گرفتن از اپل واچ برای خبر دادن به اورژانس خیلی راحت تر می شود .

در اینجا نحوه استفاده از مهمترین ویژگی اپل واچ شما آورده شده است با تک تیپ همراه باشید .

یک تماس اضطراری SOS در اپل واچ برقرار کنید

برقراری تماس اضطراری در اپل واچ خود همان شماره گیری 911 در ایالات متحده ، 999 در انگلستان یا 000 در استرالیا است . این شما را به خدمات اضطراری متصل می کند که در آنجا با یک اپراتور صحبت می کند تا تأیید کنید که آیا به پلیس ، آتش نشانی ، آمبولانس یا یک سرویس اضطراری دیگر در منطقه خود نیاز دارید . اگر یک اپل واچ با اتصال تلفن همراه دارید ، می توانید در هر مکانی از این ویژگی استفاده کنید . اگر اپل واچ بدون اتصال تلفن همراه دارید ، برای کارکرد این ویژگی باید در محدوده دستگاه آیفون خود باشید .

برقراری تماس اضطراری به طور مستقیم از اپل واچ خود:

  • دکمه جانبی (نه دکمه دیجیتالی) را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که می بینید که کشویی اضطراری SOS ظاهر شود .
  • دکمه جانبی را نگه دارید تا هشدار به صدا درآید ، و می بینید که شمارش معکوس اضطراری آغاز می شود . روش دیگر ، گزینه ” Emergency SOS ” را به سمت راست بکشید .
  • برای پایان دادن به تماس ، محکم روی صفحه (فشار لمسی) فشار دهید و به پایان تماس ضربه بزنید .

بیشتر بدانید :

چگونه قفل اپل واچ را توسط آیفون باز کنیم ؟
غیرفعال کردن قابلیت صفحه همیشه روشن اپل واچ

یک تماس اضطراری SOS در اپل واچ برقرار کنید

اگر شناسه پزشکی را تنظیم کرده اید و مخاطبین اضطراری را معرفی کرده اید ، اپل واچ شما یک پیام متنی را با مکان فعلی شما برای هر کسی که ذکر شده است ارسال می کند. شما می توانید قبل از ارسال پیام ، این صفحه را لغو کنید. اپل واچ شما به طور موقت خدمات موقعیت مکانی را روشن می کند تا حتی اگر این ویژگی را غیرفعال کرده باشید ، GPS دستگاه فعال شود .

یک تماس اضطراری SOS در اپل واچ برقرار کنید

در حین تماس ، اپل واچ شما تلاش خواهد کرد تا مکان شما را مستقیماً با سرویس های اضطراری به اشتراک بگذارد. همه مناطق از این ویژگی پشتیبانی نمی کنند ، بنابراین ممکن است شما هنوز هم نیاز داشته باشید که به اپراتور بگویید کجا هستید . اگر دارای یک اپل واچ با GPS و تلفن همراه باشید ، می توانید از اپل واچ خود برای تماس با خدمات اضطراری استفاده کنید ، حتی اگر به خارج از کشور یا از آیفون خود دور هستید.

همچنین بخوانید  آموزش حذف حساب Outlook و انتقال حساب Outlook به دیگر افراد

ساخت شناسه پزشکی و مخاطبین اضطراری در اپل واچ (Medical ID)

شناسه پزشکی راهی سریع برای ارائه اطلاعات مهم درباره متخصصان پزشکی و سایر پاسخ دهندگان اول است. این می تواند شامل مشکلات ، حساسیت های شدید ، گروه خونی و هرگونه تماس اضطراری یا نزدیکی خویشاوندی باشد که در صورت اضطراری با آنها تماس گرفته شود .

برای مشاهده شناسه پزشکی در اپل واچ خود ، شما یا فرد دیگری می تواند دکمه سمت را نگه دارد تا زمانی که اسلایدر شناسه پزشکی ظاهر شود و سپس برای مشاهده شناسه پزشکی خود ، اسلایدر را به سمت راست حرکت دهید.

می توانید شناسه پزشکی را در آیفون خود تنظیم کنید ، و اپل واچ شما همان جزئیات را نشان می دهد :

  • به تنظیمات ” Settings  ” سپس گزینه ” Health  ” را انتخاب کنید .
  • به بخش شناسه پزشکی ” Medical ID ” بروید و بر روی گزینه ویرایش ” Edit ” ضربه بزنید .

بخش های مربوطه از جمله شرایط پزشکی ” medical conditions ” ، حساسیت و واکنش ” allergies and reactions ” ، داروهای موجود ” current medications ” و گروه خونی ” blood type ” را پر کنید .

  • به پایین و بخش مخاطبین اضطراری ” Emergency Contacts ” بروید و روی گزینه افزودن مخاطب اضطراری” Add Emergency Contact ” ضربه بزنید ، سپس یکی از گزینه های لیست ها را انتخاب کنید .

برای ذخیره شناسه پزشکی خود بر روی انجام شد ” Done ” کلیک کنید .

ساخت شناسه پزشکی و مخاطبین اضطراری در اپل واچ (Medical ID)

ما اکیداً توصیه می کنیم گزینه “Show When Locked” را فعال کنید تا هرکسی که شما را در حال بدی پیدا کند که قادر به باز خواندن اطلاعات پزشکی هنگام قفل اپل واچ ها شما باشد ، تا اطلاعات پزشکی مهم را متوجه شود .

ساخت شناسه پزشکی و مخاطبین اضطراری در اپل واچ (Medical ID)

به یاد داشته باشید که همه متخصصان پزشکی نمی دانند که به دنبال شناسه پزشکی شما در دستگاه های همراهتان باشند ، اما بسیاری دیگر می دانند ، بنابراین همیشه ارزش آن را دارد که اطلاعات شناسه پزشکی خود را به روز کنید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *