تبلیغات

تبلیغات

چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم ؟ (روش جدید و آسان)

Download_Youtube_Video_TechTip

زمانیکه که فیلم های یوتیوب را دانلود می کنید ، می توانید آنها را بدون اتصال به اینترنت تماشا کنید ، که برای سرگرمی خود در هواپیماها ، قطارها و مسافرت ها به مکان هایی بدون دسترسی قابل اعتماد به اینترنت موبایل ایده آل است.

اگر برنامه تلفن همراه با اجازه داده محدود داشته باشید ، دانلود فیلم های یوتیوب نیز بسیار عالی است. شما می توانید آنها را با استفاده از وای فای خانگی خود بر روی تلفن خود دانلود کرده و بدون اینکه خطری نسبت به اختصاص داده های خود داشته باشید ، آنها را در حال حرکت مشاهده کنید .

آموزش دانلود کردن فیلم از یوتیوب

دانلود ویدئو از یوتیوب و سایر سایت های میزبانی ویدیو عالی است ، و شما می توانید آن را بصورت رایگان انجام دهید . خود یوتیوب برخی از ابزارها را برای دانلود فیلم ها (از طریق سیستم و موبایل) فراهم می کند ، و ابزارهای جانبی نیز وجود دارد که می توانند کار را انجام دهند. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم ؟

اگر فقط می خواهید موسیقی فیلم ها را ذخیره کنید ، یا صدا را برای تبدیل آن به پادکست جدا کنید ، مقاله تبدیل فیلم های یوتیوب به آهنگ را مطالعه کنید .

استفاده از برنامه 4K Video Downloader

برای دانلود فیلم های یوتیوب در سیستم ویندوز خود ، ابتدا برنامه 4K Video Downloader را دانلود و نصب کنید. این نرم افزار همه کاره کاملاً رایگان است و می تواند لیست های پخش کامل ، و همچنین فیلم های 360 درجه و سه بعدی را دانلود کند . پس از اتمام ، کادر علامت زده شده ” Launch ” را علامت بزنید و روی ” Finish ” کلیک کنید.

آموزش دانلود کردن فیلم از یوتیوب

مرورگر وب خود را باز کنید ، ویدئویی را که می خواهید از یوتیوب دانلود کنید ، پیدا کنید و آدرس اینترنتی آن را از نوار آدرس کپی کنید . سپس به برنامه 4K Video Downloader بازگردید و بر روی دکمه سبز “Paste Link” در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید .

این نرم افزار اطلاعات مربوط به فیلم را بازیابی می کند و گزینه هایی با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد. این بسته به کیفیت فیلم اصلی متفاوت خواهد بود ، اما نرم افزار می تواند در صورت موجود بودن فیلم های یوتیوب با کیفیت 4K را دانلود کند.

دانلود ویدئوهای یوتیوب با وب سایت

همچنین میتوانید به صورت انلاین فیلم های یوتیوب را دانلود کنید ، از طریق سایت های زیر اقدام به دانلود کردن ویدئو از بوتیوب کنید .

همچنین بخوانید  10 روش حل مشکلات مربوط به بلوتوث ویندوز 10

تبلیغات

دیدگاه ها

  • rzamir آذر 28, 1398 :: 14:17

    فقط y2mate

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *