چگونه سایز متن ها را در اپل واچ بزرگ کنیم ؟

همه ما به خوبی با متن های کوچک در تلفن ها ، سیستم ها و ساعت های هوشمند آشنا هستیم . اگر بینایی شما ضعیف است ، پس حتما باید فونت را در اپل واچ خود بزرگ تر کنید تا احساس بهتری داشته باشید . با استفاده از اپل واچ می توانید اندازه متن را به راحتی افزایش دهید تا راحت تر بخوانید .

استفاده از اپل واچ در حال حاضر چالش های بی نظیری را ارائه می دهد . صفحه نمایش بسیار کوچک است بنابراین همه چیز کوچک است ، به این معنی که متن باید به اندازه کافی کوچک باشد تا کامل قرار بگیرد و نمایش دهد . خواندن متن روی صفحه اپ واچ لزوما دشوار نیست ، اما می توان آن را بزرگتر و بزرگتر نمایش داد یا همچنین میتوانید متن یا عکس را در اپل واچ زوم کنید .

این اولین بار نیست که ما توضیح می دهیم که چگونه می توان متن را در دستگاه های مختلف بزرگتر کرد. ما در مورد چگونگی بزرگتر متن در اندروید و همچنین بزرگ کردن متن در آیفون و آیپد خود صحبت کرده ایم . و امروز میخواهیم متن را در اپل واچ بزرگ کنیم .

آموزش بزرگ کردن متن در اپل واچ

برای تغییر اندازه متن در اپل واچ خود ، باید برنامه Watch را در آیفون خود اجرا کنید و روی گزینه “Brightness & Size Size” ضربه بزنید .

اگر می خواهید اندازه متن را افزایش یا کاهش دهید ، بدیهی است که نیاز دارید که بسته به اولویت خود ، اسلایدر را به سمت چپ یا راست حرکت دهید . از طرف دیگر ، اگر می خواهید متن هارا را پررنگ کنید ، باید گزینه روی ” Bold Text ” را انتخاب کنید ، که به راه اندازی مجدد اپل واچ شما نیاز است .

وقتی که این تنظیمات را اعمال می کنید ، چگونه به نظر می رسد؟ در مثال زیر می بینیم که متن با اندازه تنظیمات پیش فرض و فعال بودن گزینه پررنگ چگونه به نظر می رسد .

در اینجا می توانید متن پررنگ شده را مشاهده کنید . توجه داشته باشید ، برای متوجه شدن تغییرات عکس ها را با دقت نگاه کنید و به پایین بروید .

سرانجام ، آنچه در متن به نظر می رسد با کوچکترین اندازه (دوباره پررنگ) است . در مقایسه با دو عکس قبلی ، متن به طور مرتب روی صفحه قرار می گیرد.

در حالی که خواندن هیچ یک از این متن ها دشوار نیست ، به ویژه هنگامی که متن در بزرگترین اندازه تنظیم شده باشد ، به اندازه کافی راحت است که بخوانید بدون اینکه ریز باشد.

امیدواریم که این مقاله مفید باشد اگر می خواهید یک نظر یا سؤال اضافه کنید ، ما شما را ترغیب می کنیم تا نظرات خود را در بخش گفتگوی تک تیپ بگذارید.