تبلیغات

تبلیغات

چگونه سایز متن ها را در اپل واچ بزرگ کنیم ؟

Increase-Text-Size-on-the-Apple-Watch

همه ما به خوبی با متن های کوچک در تلفن ها ، سیستم ها و ساعت های هوشمند آشنا هستیم . اگر بینایی شما ضعیف است ، پس حتما باید فونت را در اپل واچ خود بزرگ تر کنید تا احساس بهتری داشته باشید . با استفاده از اپل واچ می توانید اندازه متن را به راحتی افزایش دهید تا راحت تر بخوانید .

استفاده از اپل واچ در حال حاضر چالش های بی نظیری را ارائه می دهد . صفحه نمایش بسیار کوچک است بنابراین همه چیز کوچک است ، به این معنی که متن باید به اندازه کافی کوچک باشد تا کامل قرار بگیرد و نمایش دهد . خواندن متن روی صفحه اپ واچ لزوما دشوار نیست ، اما می توان آن را بزرگتر و بزرگتر نمایش داد یا همچنین میتوانید متن یا عکس را در اپل واچ زوم کنید .

این اولین بار نیست که ما توضیح می دهیم که چگونه می توان متن را در دستگاه های مختلف بزرگتر کرد. ما در مورد چگونگی بزرگتر متن در اندروید و همچنین بزرگ کردن متن در آیفون و آیپد خود صحبت کرده ایم . و امروز میخواهیم متن را در اپل واچ بزرگ کنیم .

آموزش بزرگ کردن متن در اپل واچ

برای تغییر اندازه متن در اپل واچ خود ، باید برنامه Watch را در آیفون خود اجرا کنید و روی گزینه “Brightness & Size Size” ضربه بزنید .

آموزش بزرگ کردن متن در اپل واچ

اگر می خواهید اندازه متن را افزایش یا کاهش دهید ، بدیهی است که نیاز دارید که بسته به اولویت خود ، اسلایدر را به سمت چپ یا راست حرکت دهید . از طرف دیگر ، اگر می خواهید متن هارا را پررنگ کنید ، باید گزینه روی ” Bold Text ” را انتخاب کنید ، که به راه اندازی مجدد اپل واچ شما نیاز است .

آموزش بزرگ کردن متن در اپل واچ

وقتی که این تنظیمات را اعمال می کنید ، چگونه به نظر می رسد؟ در مثال زیر می بینیم که متن با اندازه تنظیمات پیش فرض و فعال بودن گزینه پررنگ چگونه به نظر می رسد .

آموزش بزرگ کردن متن در اپل واچ

در اینجا می توانید متن پررنگ شده را مشاهده کنید . توجه داشته باشید ، برای متوجه شدن تغییرات عکس ها را با دقت نگاه کنید و به پایین بروید .

آموزش بزرگ کردن متن در اپل واچ

سرانجام ، آنچه در متن به نظر می رسد با کوچکترین اندازه (دوباره پررنگ) است . در مقایسه با دو عکس قبلی ، متن به طور مرتب روی صفحه قرار می گیرد.

آموزش بزرگ کردن متن در اپل واچ

در حالی که خواندن هیچ یک از این متن ها دشوار نیست ، به ویژه هنگامی که متن در بزرگترین اندازه تنظیم شده باشد ، به اندازه کافی راحت است که بخوانید بدون اینکه ریز باشد.

آموزش بزرگ کردن متن در اپل واچ

امیدواریم که این مقاله مفید باشد اگر می خواهید یک نظر یا سؤال اضافه کنید ، ما شما را ترغیب می کنیم تا نظرات خود را در بخش گفتگوی تک تیپ بگذارید.

همچنین بخوانید  فایل های APK چیست و آن ها چه خصوصیاتی در گوشی های اندرویدی ما دارند؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *