اکنون می توانید اجازه دهید چه کسی شما رو در اینستاگرام فالو کند

اگر متوجه شوید که برنامه های متعلق به شرکت فیس بوک از داده های شخصی شما بیش از حد دسترسی دارند ، خوشحال نمی شوید . اینستاگرام می خواهد روز تولد شما را بداند ، با این حال این داده ها فقط هنگام ایجاد یک حساب کاربری جدید مورد نیاز است .

اینستاگرام اعلام کرده است که برای ساخت حساب حداقل باید 13 سن سال داشته باشید . اگر یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام خود باز کنید و تولد خود را وارد کنید ، سایر کاربران دیگر نمی توانند تاریخ تولد شما را مشاهده کنند.

بیشتر بدانید :

نحوه تگ کردن در استوری اینستاگرام – تگ کردن استوری

اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تصمیم بگیرند چه کسی می تواند آنهارا دنبال کند

اینستاگرام اظهار داشت که قصد دارد از اطلاعات روز تولد کاربران در ماه های آینده استفاده کند تا “تجارب متناسب تری” را ارائه دهد ، از جمله توصیه به برخی از افراد جوان تر ، کنترل حریم خصوصی مورد استفاده در آنها و آموزش آنها درباره کنترل حساب . اینستاگرام امروز در یک پست وبلاگ گفت:

“این جدیدترین به روزرسانی ها بخشی از تعهدات مداوم ما برای اطمینان اینستاگرام برای یک مکان امن و است ، به ویژه برای جوانترین افراد جوامع”.

چه کسانی در اینستاگرام به من پیام دهند !

اینستاگرام نیز به شما امکان می دهد تصمیم بگیرید چه کسانی می توانند یک پیام مستقیم برای شما ارسال کنند . با قابلیت جدید کنترل پیام ها ، شما می توانید گزینه هایی مانند همه را انتخاب کنید ، که به شما امکان می دهد تمامی پیام ها را دریافت کنید به جز کسانی که بلاک کرده اید ، و فقط افرادی که دنبال می کنید. با انتخاب گزینه دوم ، شما پیام های کسانی را که فالو کرده اید را فقط دریافت می کنید .

همچنین می توانید تعیین کنید چه کسانی می تواند شما به گروه های اینستاگرام عضو کنند . اگر گزینه همه را انتخاب کنید تمام کاربران اینستاگرام به غیر از کسانی که فالو کرده ای می توانند شما را به گروه های اینستاگرامی دعوت و عضو کنند ، همچنین میتوانید گزینه فقط کسانی فالو کردم را انتخاب کنید تا کسانی که نمی شناسید نتوانند شما را به هر گروهی در اینستاگرام عضو کنند .

اگر نرم افزار اینستاگرام روی دستگاه تلفن همراه شما نصب نیست ، می توانید آن را در اپ استور برای دستگاه های ios و یا در پلی استور برای دستگاه های اندروید دانلود و نصب کنید .

خرید اینستاگرام توسط فیس بوک به مبلغ 1 میلیارد دلار در سال 2012 ، یکی از سودآورترین سرمایه گذاری ها در تاریخ فناوری به حساب آمد . از سال گذشته ، بلومبرگ ارزش اینستاگرام را به عنوان یک شرکت مستقل در شمال 100 میلیارد دلار تخمین زده است.

جمعیت اینستاگرام

این برنامه دارای بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه است و دومین شبکه اجتماعی مشهور بعد از فیسبوک است . اینستاگرام ابتدا فیلترهایی را برای عکس ها تهیه کرده بود تا ویژگی استوری اینستاگرام را از اسنپ چت قرض گرفته و به آن کمک کند امروزه به یکی از محبوب ترین گزینه های اینستاگرام و دنیا تبدیل شده . و با 71٪ از کاربران خود زیر 35 سال ، اینستاگرام باید به دنبال دستیابی به جمعیتی جوان تر باشد .