تبلیغات

تبلیغات

اکنون می توانید اجازه دهید چه کسی شما رو در اینستاگرام فالو کند

who-can-follow-on-instahram

اگر متوجه شوید که برنامه های متعلق به شرکت فیس بوک از داده های شخصی شما بیش از حد دسترسی دارند ، خوشحال نمی شوید . اینستاگرام می خواهد روز تولد شما را بداند ، با این حال این داده ها فقط هنگام ایجاد یک حساب کاربری جدید مورد نیاز است .

اینستاگرام اعلام کرده است که برای ساخت حساب حداقل باید 13 سن سال داشته باشید . اگر یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام خود باز کنید و تولد خود را وارد کنید ، سایر کاربران دیگر نمی توانند تاریخ تولد شما را مشاهده کنند.

بیشتر بدانید :

نحوه تگ کردن در استوری اینستاگرام – تگ کردن استوری

اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تصمیم بگیرند چه کسی می تواند آنهارا دنبال کند

چه کسانی در اینستاگرام به من پیام دهند !

اینستاگرام اظهار داشت که قصد دارد از اطلاعات روز تولد کاربران در ماه های آینده استفاده کند تا “تجارب متناسب تری” را ارائه دهد ، از جمله توصیه به برخی از افراد جوان تر ، کنترل حریم خصوصی مورد استفاده در آنها و آموزش آنها درباره کنترل حساب . اینستاگرام امروز در یک پست وبلاگ گفت:

“این جدیدترین به روزرسانی ها بخشی از تعهدات مداوم ما برای اطمینان اینستاگرام برای یک مکان امن و است ، به ویژه برای جوانترین افراد جوامع”.

چه کسانی در اینستاگرام به من پیام دهند !

اینستاگرام نیز به شما امکان می دهد تصمیم بگیرید چه کسانی می توانند یک پیام مستقیم برای شما ارسال کنند . با قابلیت جدید کنترل پیام ها ، شما می توانید گزینه هایی مانند همه را انتخاب کنید ، که به شما امکان می دهد تمامی پیام ها را دریافت کنید به جز کسانی که بلاک کرده اید ، و فقط افرادی که دنبال می کنید. با انتخاب گزینه دوم ، شما پیام های کسانی را که فالو کرده اید را فقط دریافت می کنید .

همچنین می توانید تعیین کنید چه کسانی می تواند شما به گروه های اینستاگرام عضو کنند . اگر گزینه همه را انتخاب کنید تمام کاربران اینستاگرام به غیر از کسانی که فالو کرده ای می توانند شما را به گروه های اینستاگرامی دعوت و عضو کنند ، همچنین میتوانید گزینه فقط کسانی فالو کردم را انتخاب کنید تا کسانی که نمی شناسید نتوانند شما را به هر گروهی در اینستاگرام عضو کنند .

اگر نرم افزار اینستاگرام روی دستگاه تلفن همراه شما نصب نیست ، می توانید آن را در اپ استور برای دستگاه های ios و یا در پلی استور برای دستگاه های اندروید دانلود و نصب کنید .

همچنین بخوانید  تلفن هوشمند Galaxy A21 Simple SCV49 سامسونگ معرفی شد

خرید اینستاگرام توسط فیس بوک به مبلغ 1 میلیارد دلار در سال 2012 ، یکی از سودآورترین سرمایه گذاری ها در تاریخ فناوری به حساب آمد . از سال گذشته ، بلومبرگ ارزش اینستاگرام را به عنوان یک شرکت مستقل در شمال 100 میلیارد دلار تخمین زده است.

جمعیت اینستاگرام

این برنامه دارای بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه است و دومین شبکه اجتماعی مشهور بعد از فیسبوک است . اینستاگرام ابتدا فیلترهایی را برای عکس ها تهیه کرده بود تا ویژگی استوری اینستاگرام را از اسنپ چت قرض گرفته و به آن کمک کند امروزه به یکی از محبوب ترین گزینه های اینستاگرام و دنیا تبدیل شده . و با 71٪ از کاربران خود زیر 35 سال ، اینستاگرام باید به دنبال دستیابی به جمعیتی جوان تر باشد .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *