تبلیغات

تبلیغات

چگونه اطلاعات اکانت گوگل را دانلود کنیم ؟

google-accounts-data-download

می توانید اطلاعات خود را از سرویس های مورد استفاده گوگل مانند ایمیل ، تقویم ، عکس ، اطلاعات بازی خود و… را دانلود کنید . در چند مرحله آسان ، اطلاعات خود را بایگانی کنید تا بتوانید سوابق خود را حفظ کنید یا از اطلاعات را در یک سرویس دیگر استفاده کنید.

توجه : دانلود کردن اطلاعات حساب گوگل داده های شما را از سرورهای گوگل حذف نمی کند. یاد بگیرید که چگونه حساب گوگل را حذف کنیم .

مرحله 1: اطلاعات حساب گوگل خود را انتخاب کنید.


به صفحه دانلود اطلاعات حساب گوگل خود بروید . داده ها و برنامه هایی که در حساب گوگل شما ذخیره شده اند به طور خودکار انتخاب می شوند برای دانلود اطلاعات اکانت گوگل مراحل زیر را انجام دهید :

اطلاعات حساب گوگل خود را انتخاب کنید
  • اگر نمی خواهید همه ی اطلاعات را دانلود کنید ، کادر کنار آن را بردارید.
  • اگر شما میخواهید داده های بعضی از برنامه را فقط دانلود کنید می توانید گزینه سه خط را انتخاب کنید ، و داده هایی که می خواهید را انتخاب کنید .
  • گزینه مرحله بعدی (Next Step) را انتخاب کنید .

مرحله 2: قالب اطلاعات اکانت گوگل خود را سفارشی کنید.

در این مرحله می توایند نوع پرونده خود را انتخاب کنید و یا می خواهید آن را دانلود کنید یا آن را در به صورتی ابری ذخیره کنید .

روش تحویل ( Delivery method ) : نوع دانلود کردن اطلاعات گوگل مانند : ارسال به ایمیل ، ذخیره در گوگل درایو ، ذخیره در دراپ باکس ، ذخیره در OneDrive .

نوع خروجی ( Export type ) : این گزینه به شما این امکان را میده که بتوانید کل اطلاعات را دانلود کنید یا هر 2 ماه در سال دانلود کنید .

نوع و اندازه فایل ( File type & size ) : می توانید حداکثر حجم فایل و نوع فایل برای دانلود را انتخاب کنید .

بعد وارد کردن اطلاعات گزینه Create Archie را انتخاب کنید .

حالا فایل شما با استفاده از همون روشی که برای تحویل انتخاب کردید برای شما ارسال می شود . بسته به نوع و اندازه فایل شما ممکن است چند روز طول بکشد تا فایل برای شما ارسال شود ، اما به احتمال زیاده در همان روز برای شما ارسال خواهد شد .

همچنین بخوانید  چگونه شماره IMEI گوشی های اندرویدی را پیدا کنیم ؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *