تبلیغات

تبلیغات

امکان ساخته شدن فیلم بازی Uncharted

Uncharted-May-Finally-Start-Filming

تلاش های هالیوود برای ساخت بازی های ویدئویی به فیلم های موفق ادامه دارد. در حالی که بازی ها به ندرت بر منتقدین یا گیشه غلبه کرده اند، کمبود مواد قابل انطباق وجود ندارد، و اکنون، به نظر می رسد که یکی از دیگر پروژه ها در نهایت در حال آغاز است، زیرا طبق روال، فیلم Uncharted قرار است در ماه فوریه جلوی دوربین برود.

اولین داستانی که من در مورد یک فیلم Uncharted پیدا کردم، یک دهه قبل بوده است. از آن زمان به بعد ، این پروژه بارها و بارها تکرار شده‌است. در حقیقت، باید گفت که بیش از یک مقاله وجود دارد که ادعا می کند فیلمبرداری فیلم Uncharted آغاز شده است. بنابراین این به دور از تأیید هر چیزی نیست .


بیشتر بدانید :

بررسی فیلم های جدید 2020 در تک تیپ
نقد فیلم شیر شاه The Lion King 2019 + تریلر شیر شاه


آیا فیلم آنچارتد (Uncharted) ساخته می شود ؟

این پروژه طی سالیان شاهد چندین تکرار مختلف بوده‌ است. در یک زمان مارک والبرگ قصد داشت نقش اصلی را بازی کند و دیوید ا. راسل قصد داشت کارگردانی کند. سپس جو کارناهان برای نوشتن و کارگردانی فیلم آورده شده. کارناهان رفت و سپس فیلم Uncharted قرار بود به کارگردانی شاون لوی ساخته شود. در این مرحله بود که تام هلند به این پروژه پیوست و ما فهمیدیم که این فیلم به عنوان یک پیش در آمد برای مجموعه بازی های Uncharted وارد عمل می شود.

آیا فیلم آنچارتد (Uncharted) ساخته می شود ؟

هلند بسیار جوانتر از شخصیت اصلی ناتان دریک است که در بازی ها به تصویر کشیده شده است. اگرچه یکی از عناوین پلی استیشن شامل یک دنباله فلش بک با نوجوان دریک است. این ظاهرا ً بخشی از انگیزه ایده بود.

شاون لوی سرانجام این پروژه را ترک کرد تا جانشین کارگردان فیلم 10 Cloverfield Lane ، دان تراکتنبرگ شود. سرانجام ، تراکتورنبرگ پروژه را ترک کرد و به جای او تراویس نایت کارگردان فیلم بامبلی جایگزین شد.

حالا به نظر می رسد ، با وجود نایت در راس ، سرانجام ممکن است همه چیز آماده شود. Discussing Film می گوید که شرکت سونی در فوریه سال 2020 شروع به فیلمبرداری، در مرحله اول در برلین، و احتمالا در کلمبیا می کند.

البته ، همانطور که گفته شد ، قبلاً گزارش هایی در مورد شروع فیلمبرداری در دست بررسی بوده است ، بنابراین این احتمال وجود دارد که می تواند یک شروع کاذب نیز باشد. آنچه که احتمالاً عامل تعیین کننده خواهد بود ، انتخاب سبک فیلم و کارگردانی است. هلند تنها بازیگری است که تاکنون به طور رسمی در این فیلم بازی کرده است ، بنابراین به زودی می توانیم خبرهایی را برای نقشهای مهم دیگر که به زودی ارائه می شود دریافت کنیم ، اگر که تولید واقعا به مدت چهار ماه ادامه پیدا کند.

همچنین بخوانید  معرفی 7 تا از شخصیت های شرور دوست داشتنی سینما

ناتان دریک، ماجراجویی شبیه ایندیانا جونز که توسط هلند بازی می شود، معمولاً در کنار شخصیت مربی به نام ویکتور “سولی” سالیوان کار می کند، بنابراین قبل از اینکه دیر شود، به تصمیم گیری جدی برای بازیگران نیاز داریم. یکی از آن‌ها فرض می‌کند که در فیلمی که باید ساخته شود ، یک شخصیت منفی و شرور نیز وجود خواهد داشت.

اگر این اطلاعیه ها در یک ماه آینده یا همین حدود به سرانجام برسد، در نهایت به نظر می رسد که فیلم واقعاً ممکن است درحال ساخته شدن باشد.

از آنجا که این فیلم قرار است یک پیش درآمدی بر بازی های Uncharted باشد، نمی دانیم که چه انتظاری از فیلم باید داشته باشیم، اما تنها چیزی که همه ما می دانیم، یک داستان جالب و ماجراجویی است. در این صورت احتمال می دهیم که فیلم Uncharted فروش خوبی خواهد داشت و در گیشه موفق عمل خواهد کرد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *