تبلیغات

تبلیغات

آموزش ساختن کانال یوتیوب با آسان ترین روش

YouTube-channel

راه اندازی یک کانال YouTube آسان ، سریع و رایگان است. یوتیوب این امکان را به شما می دهد تا مخاطبان بزرگی داشته باشید که دو میلیارد نفر از خدمات آن به صورت ماهیانه استفاده می کنند. اما رقابت زیادی وجود دارد ، زیرا بیش از 500 ساعت فیلم در هر دقیقه در YouTube بارگذاری می شود .

برای راه اندازی کانال یوتیوب با تک تیپ همراه باشید.

 

آموزش ساخت کانل YouTube

 

برای راه‌اندازی کانال YouTube ، اولین چیزی که شما نیاز دارید یک حساب Google است. ساخت حساب گوگل رایگان است و به شما امکان دسترسی به نه تنها YouTube ، بلکه به کلیه سرویس های Google از جمله Gmail ، نقشه ها و عکس ها نیز می دهد . ایجاد یک حساب Google آسان است. اگر حساب گوگل ندارید ، روی لینک زیر کلیک کنید تا راهنمای اختصاصی ما درباره نحوه تنظیم آن را بخوانید.

 

ساخت حساب گوگل

 

بعد از ساخت حساب Google ، به وب سایت YouTube مراجعه کرده و وارد سیستم شوید. در مرحله بعدی روی نمایه خود در گوشه سمت راست بالا  کلیک کنید و ” Settings “ را انتخاب کنید. اکنون باید لینکی با عنوان” Create a new channel “ را مشاهده کنید. روی آن را کلیک کنید.

 

اگر می خواهید یک حساب YouTube شخصی با نام خود ایجاد کنید ، می توانید جلو بروید و روی دکمه ” Create channel “ کلیک کنید. در صورتی که می خواهید کانال YouTube را تحت  نام تجاری شرکت خود راه اندازی کنید ، روی ” Use a business or other name ” کلیک کنید ، نام مورد نظر خود را تایپ کنید و روی ” Create “ کلیک کنید.

 

در بعضی موارد ، ممکن است از شما خواسته شود تا حساب خود را تأیید کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که شماره تلفن خود را اضافه کنید ، انتخاب کنید که آیا می خواهید کد تأیید صحت خود را از طریق پیام کوتاه یا تماس صوتی دریافت کنید و بعد روی ” Continue ” کلیک کنید. “مرحله آخر تایپ کردن کد تأیید است بعد از واردن کردن کد تایید روی ” Continue “کلیک کنید.

 


بیشتر بدانید :

آموزش دانلود ویدیو های یوتیوب با ویندوز ، اندروید و آی او اس


 

دستورالعمل های مرحله به مرحله ساختن کانال یوتیوب :

 

1) اگر یک حساب کاربری ندارید ، یک حساب Google ایجاد کنید.
2) به وب سایت YouTube مراجعه کرده و وارد سیستم شوید .
3) وی نمایه خود در گوشه سمت راست بالا  کلیک کنید
4) روی ” Settings ” کلیک کنید
5) روی ” Create a new channel” کلیک کنید.
6) تصمیم بگیرید که آیا شما یک کانال تحت نام خود یا نام تجاری خود ایجاد خواهید کرد.
7) نام خود را برای کانال خود وارد کنید و روی ” Create channel/Create “ کلیک کنید.
8) در صورت نیاز به تأیید حساب خود ، شماره تلفن خود را تایپ کنید ، یا SMS یا تماس صوتی را انتخاب کنید و روی “Continue” کلیک کنید.
9) کد تأیید را وارد کنید و برای راه اندازی کانال YouTube خود روی “Continue” کلیک کنید.

همچنین بخوانید  بک در (Backdoor) چیست و چه کاری انجام می دهد؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *