تبلیغات

تبلیغات

بزودی شاهد جلوگیری از اسکرین شات گرفتن چت ها در واتساپ هستیم

Whatsapp-new-features-beta1

در آخرین نسخه ی بتا واتساپ شاهد 2 ویژگی جالب هستیم که یکی مربوط به امنیت کاربران و کلیت برنامه می باشد. در حال حاضر نسخه ی بتا v2.19.106 واتساپ برای اندروید عرضه شده است. این بروزرسانی بتا شامل 2 ویژگی جالبی است که می تواند برخی کاربران را به سمت خود جذب کند. یکی از ویژگی های باعث شده است تا تغییراتی در طراحی Doodle UI ایجاد شود.

اسکرین شات در واتساپ

صفحه ی ویرایش و شخصی سازی تصویر به کاربران این اجازه را می دهد تا بتوانند با استفاده از استیکر ها تصاویر خود را قبل از ارسال ویرایش کرده و در صورت نیاز ذخیره کرده و به کاربر مورد نظر ارسال کنند. دیگر ویژگی جدیدی که قرار است به نسخه ی اصلی به زودی اضافه شود مربوط به بخش امنیتی این برنامه است ، بطوری که کاربران نمی توانند از صفحه های چت دیگران اسکرین شات بگیرند.


پیشنهادی : گرفتن اسکرین شات در آیفون بدون استفاده از دکمه پاور و هوم


طراحی جدید و بخش Doodle UI واتس اپ به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند ایموجی و استیکر ها را در بخش ها و تب های مختلفی دسترسی داشته باشند. همانطور که در تصویر می بینید کاربران می توانند یک بخش مجزا برای ویرایش تصویر خود داشته باشند. اگر به بخش استیکر ها مراجعه کنید خواهید دید که شامل زیر بخش هایی نیز می باشد که یکی Recent برای استیکر های استفاده شده اخیر ، Favorites هم برای استیکر های علاقه مندی یا لایک شده هستند. علاوه بر این کاربران می توانند در صورت نیاز برای پیدا کردن استیکر مورد نظر خود از قابلیت جستجو نیز بهره ببرند.

نسخه ی بتا واتساپ

اما حالا دومین آپدیت ، قابلیتی که نمی گذارد کاربری از صفحه ی چتی اسکرین شات بگیرد. همین موضوع باعث می شود تا این اپلیکیشن از لحاظ امنیتی بهبود یافته و کاربران بیشتری را سمت خود جذب کند. همانطور که مشخص است کاربران همیشه امنیت را ترجیح می دهند چرا که قرار است در یک اپلیکیشن شبکه ی اجتماعی اطلاعاتی را به اشتراک بگذارند که اگر دست دیگری بیوفتد مشکل ساز خواهد بود.

واتساپ همانطور که در اعلامیه های خود گفته است که می خواهد هر چه بیشتر امنیت اپلیکیشن های خود را افزایش دهد قرار است با اضافه کردن قابلیت جلوگیری از اسکرین شات گرفتن این تصمیم بزرگ را توسعه دهد و روز به روز امنیت بیشتری به برنامه های خود بدهد. هر دو این ویژگی های جدید در حال حاضر بر روی نسخه ی بتا در دسترس بوده و امیدواریم بزودی این 2 ویژگی کاربر پسند به زودی به نسخه های اصلی که کاربران از آن استفاده می کنند اضافه شود و مورد استفاده کاربران نیز قرار گیرد.

همچنین بخوانید  کمپانی Valve اپلیکیشن Steam Chat (چت استیم) را برای موبایل عرضه کرد

آیا شما کاربر واتس اپ هستید ؟ از چنین قابلیتی چه حسی دارید ؟ آیا از آن استفاده خواهید کرد؟

منبع :
91MOBILES

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *