تبلیغات

تبلیغات

انتشار تصویر رندر شده از زنفون جدید ایسوس

Asus-Zenfone-Five-Mobile-Phone

شرکت ایسوس در تلاش است تا بهترین ها را به مخاطب خود ارائه دهد. از این رو همیشه باید شاهد اسمارتفون های باکیفیت و دستگاه های دسکتاپی قدرتمندی از سوی این برند برجسته تایوانی بود.

 

نسل جدید زنفون

 

این شرکت هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را در مدل های مختلف معرفی می کند. یکی از این محصول ها تلفن هوشمند نسل جدید زن فون است. اسمارت فونی که به عنوان ذنفون 6 شناخته می شود.

 

تاکنون چند نسلی از گوشی هوشمند زن فون ایسوس معرفی شد و در هر نسل طراحی متفاوتی به کار گرفته شده تا موردتوجه طرفداران قرار گیرد. همانطور که همیشه تصاویر رندر شده پیرامون اسمارتفون های آینده منتشر می شود، حال نوبت به زن فون 6 ایسوس رسیده تا تصاویری مربوط به آن دردسترس قرار گیرد.

 

Evan Blass توییتر که در انتشار تصاویر رندر شده محصولات دیجیتالی چون گوشی هوشمند، تبلت و برخی دیگر شهرت دارد، به تازگی اولین تصاویر نسل بعدی گوشی هوشمند ایسوس را منتشر کرد. اگر طراحی اسمارتفون های آتی ایسوس به همین صورت باشد، باید شاهد معرفی مدل های جذابی از سوی شرکت تایوانی باشیم.

 

ایسوس زنفون 5

 

سال گذشته ایسوس زنفون 5 را معرفی کرد. گوشی هوشمندی که در چند مدل مختلف رونمایی شده و تصاویر تازه انتشار یافته نیز به مدل های مختلف سری زنفون 6 اختصاص دارد. ایسوس در نظر دارد تا همچون رقبا مدل های جذابی برای معرفی ارائه دهد، از این رو مشاهده مدل هایی که طراحی جالب توجه و مشخصات بزرگی دارند، بی نظیر است و نظر هر فردی را به خود جلب خواهد کرد.

 

این روزها شرکت ها سعی می کنند از طراحی اسلایدی دوربین در اسمارتفون های خود بهره گیرند. به نظر می رسد ایسوس هم می خواهد در نسل بعدی ذنفون چنین حالتی در نظر گیرد. حالت اسلایدی موجب می شود تا گوشی هوشمند به صورت کشویی عمل کند و این یعنی افراد بایستی برای فعال سازی دوربین بدنه گوشی هوشمند را به صورت اسلاید بالا یا پایین بکشند.

 

ایسوس زنفون 5

 

البته نوع دیگری از دوربین های سلفی به صورت پاپ آپ است. شرکت های تولیدکننده گوشی هوشمند هم با اکتفا به این نوع طراحی ها محصولات خود را عرضه می کنند. پیش بینی می شود ایسوس ذنفون 6 را در چند مدل مختلف عرضه دارد. بالاترین نسخه احتمالا زنفون 6 استاندارد یا زنفون 6 پلاس خواهد بود. نسخه مکس هم انتظار می رود یک مدل میان رده اما با صفحه نمایش بزرگ به شمار رود.

همچنین بخوانید  بررسی Sony Xperia XZ2 ؛ طراحی فوق العاده همراه با دوربین حرفه ای

 

اطلاعات کافی درباره نسل بعدی زنفون ایسوس در دست نیست. اما احتمال می رود شاهد پردازنده های جدید کوالکام باشیم که بیشتر تولیدکنندگان گوشی هوشمند آنها را در دیوایس های خود به کار می گیرند. یکی از نکته های جالب محصولات جدید ایسوس افزوده شدن دوربین های چندگانه، صفحه نمایش بسیار کم حاشیه و برخی مشخصه های بزرگ دیگر است.

 

مشخصات این سری افشا نشده و احتمالا پیش از رونمایی بنچمارک چند مدل زنفون 6 به بیرون درز کند. به هر حال باید منتظر ماند تا اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد و ایسوس نیز در تلاش است مدل های منحصربفرد و برجسته ای معرفی کند.

 

منبع :
PHONEARENA

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *