تبلیغات

تبلیغات

با استفاده از سرویس Stadia گوگل بازی ها را استریم کنید

Google-Stadia

پس از ماه ها انتظار، گوگل پلت فرم جدید cloud gaming خود را به نام Google Stadia نام گذاری کرده است . Stadia به شما اجازه اجرای بازی ها در هر جایی و در هر دستگاه با هر مشخصاتی به صورت انلاین را می دهد . با تک تیپ برای بررسی سرویس گوگل همراه باشید .

 

Google Stadia چیست و چگونه کار می کند ؟

 

گوگل استادیا Stadia

 

گوگل استادیا یک پلت فرم بازی مبتنی بر ابر است . به این معنی است که به جای نیاز به ارتقا یا خرید سخت افزار جدید ، قادر خواهید بود بازی ها را در دستگاه های دیگری بازی کنید . این شامل رایانه یا لپ تاپ ، Chromebook ، تبلت، گوشی هوشمند و حتی تلویزیون هوشمند می شود .

 

گوگل قصد دارد که بازی های با کیفیت بالا را در Stadia در دسترس قرار دهد . گوگل این سرویس را با استفاده از بازی Assassin’s Creed Odyssey تست کرد و نتیجه خوبی داشته است ، همچنان بازی Doom Eternal برای راه اندازی آماده شده است . سرویس گوگل قادر به پخش بازی ها در کیفیت  4K HDR با سرعت 60 فریم در ثانیه خواهد بود . برای این امکان ، شرکت AMD یک GPU سفارشی را با قدرت بیشتری نسبت به PS4 Pro و Xbox One X برای گوگل ساخته است.

 


پیشنهادی :

معرفی برترین استریم های ایرانی


 

یوتیوب بخش اصلی Stadia را اجرا خواهد کرد ، می توانید با استفاده از قابلیت یوتیوب هنگام تماشا کردن بازی های در حال استریم با تماشاگران آنلاین بازی کنید ، فقط با کلیک بر روی دکمه “Play Now” بازی را به صورت انلاین اجرا کنید . کنترل کننده Stadia همچنین دارای دکمه اشتراک گذاری است که به شما اجازه می دهد فیلم ها را در YouTube به اشتراک بگذارید .

 

گوگل در سال 2019 استادیا را راه اندازی خواهد کرد و وعده داده است جزئیات بیشتری در تابستان امسال ارائه شود . استادیا برای اولین بار در ایالات متحده ، کانادا ، انگلستان و بسیاری از کشور های اروپا راه اندازی می شود ، اما در مورد قیمت گذاری هیچ حرفی صحبت نشده است .

همچنین بخوانید  رونمایی سامسونگ از گلکسی M32 5G با دوربین چهارگانه

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *