تبلیغات

تبلیغات

با بهترین نسخه مایکروسافت سرفیس آشنا شوید (سرفیس پرو 6)

MC-Surface-Pro-Six-picsa

اگر به دنبال یک وسیله همه کاره می گردید که هم بتواند جای یک لپ تاپ خوب و یا یک تبلت قوی را برای شما پر کند مایکروسافت سرفیس می تواند یکی از گزینه های پیش رو شما باشد. در حال حاضر نیز مایکروسافت سرفیس پرو 6 جدیدترین ورژن در بازار می باشد که با هم قصد داریم ویژگی ها و مشخصات فنی آن را بررسی کنیم.

با تک تیپ همراه باشید.

 

چرا مایکروسافت سرفیس پرو 6

 

این لپ تاپ هیبریدی آخرین ورژن حال حاضر سرفیس ها در بازار می باشد که مایکروسافت سعی کرده است از هر نظر سنگ تمام بگذارد. این لب تاپ مجهز به پردازنده نسل هشتمی و چهار هسته ای اینتل می باشد که توانسته است نزدیک به 67 درصد نسبت به نسل پیشین این دستگاه ها بهبود سرعت داشته باشد. اگر بخواهید بدانید که طول عمر باتری این دستگاه چقدر است بسته به نوع استفاده شما چیزی حدود سیزده ساعت و نیم ارزیابی می شود.

 

اگر از نظر شکل و ویژگی های فیزیکی بخواهیم این دستگاه را بررسی کنیم در واقع تغییر چندانی نسبت به سایر نسخه های مایکروسافت سرفیس نکرده است و با همان شکل و شمایل و همراه قلم مخصوص به بازار عرضه می شود. نمایشگر این دستگاه 12.3 اینچ می باشد و وزن آن نیز 771 گرم است.

 

تمام این ویژگی ها باعث می شود که اگر بخواهید یک تبلت و یک لپ تاپ هیبریدی آن هم از یک برند مانند مایکروسافت بخرید حتما در بین تمام نسخه های موجود به سراغ پرو 6 بروید. عرضه این نسخه نیز از بیست و چهارم مهر امسال آغاز شده است.

 

سرفیس پرو 6

 

مایکروسافت سرفیس مشکی

 

یکی از جالب ترین قسمت هایی که در این دستگاه نسبت به رده های قبلی خود تغییر کرده است رنگ مشکی آن است. همین امر شاید باعث شود افرادی که همیشه دوست داشتند این دستگاه را در رنگ مشکی خریداری نمایند به آرزوی خود برسند. البته این موضوع تنها تغییر از نظر ویژگی های ظاهری می باشد ولی از نظر سخت افزاری تغییرات این نسخه بسیار بیشتر بوده است.

 

مشخصات فنی مایکروسافت سرفیس پرو 6

 

  • مقدار رم : مقدار رم این دستگاه چهار گیگ در حالت پایه و یا حداکثر شانزده گیگابایت است.
  • پشتیبانی از کارت حافظه : مایکروسافت سرفیس همچنین از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند که نوع آن میکرو اس دی بوده و تا 128 گیگابایت نیز قابل ارتقا می باشد.
  • نوع صفحه نمایش : LED-backlit IPS LCD و اندازه آن 12.3 اینچ می باشد. دارای رزولوشن 1824 × 2736 پیکسل و قابلیت پشتیبانی ده لمس همزمان را نیز دارا می باشد.
همچنین بخوانید  شرکت وان پلاس گوشی های وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو را رونمایی کرد

 

از نسخه های بلوتوث ، وای فای و OTG پشتیبانی می کند.

دارای دوربین اصلی با رزولوشن هشت مگاپیکسل و دوربین سلفی با رزولوشن پنج می باشد.

سیستم عامل این دستگاه ویندوز 10 پرو می باشد.

همچنین یک پردازنده CORE 15 نیز به عنوان قلب تپنده این دستگاه می باشد.

 

قیمت پایه ای که مایکروسافت برای آن اعلام کرده است حدود هشتصد و نود و نه دلار می باشد که البته برای مدل پایه ای این دستگاه می باشد. مایکروسافت قرار است این دستگاه را به یکی از بهترین و در عین حال ارزان ترین نوع لپ تاپ های هیبریدی در بازار تبدیل نماید.

 

در آخر نیز به عنوان جمع بندی می توان گفت که اگر برای انجام کار های روزمره به دنبال خرید مایکروسافت سرفیس surface pro 6 هستید شاید کمی اتلاف هزینه باشد این دستگاه با ویژگی های خوب خود مناسب برای کارایی های سطح بالاتر می باشد.

 

سرفیس پرو 6

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *