تبلیغات

تبلیغات

تست کردن و اجرای برنامه های گوگل پلی بدون نصب کردن در گوشی های اندرویدی

instantappsggl

گوگل پلی و برنامه های فوری یا Instant App

گوگل اخیرا چندین برنامه فوری یا بدون نیاز به نصب را به مارکت گوگل پلی (Google Play) اضافه کرده است. این بدان معناست که شما می توانید بدون آنکه برنامه را دانلود و یا در گوشی اندرویدی خود نصب کنید ، آنرا اجرا کنید. تنها چیزی که شما می خواهید این است که دکمه ی “Try It Now” را فشار دهید تا برنامه برای شما اجرا شود. با ما همراه باشید.

برنامه های instant app


  • بیشتر بدانیم!

در مراسم گوگل آی او IO توضیحاتی داده شد که برنامه هایی با قابلیت Instant App به گوگل پلی اضافه خواهند شد.این برنامه ها بیشتر بومی بوده و قابلیت اجرای بدون نصب را دارا هستند.

اجرای برنامه های اندرویدی بدون نیاز به نصب تنها با زدن Try It Now

تا به الان ، در مورد چگونگی آن صحبت کردیم. حالا گوگل آن را به گوگل پلی اضافه کرده است که به راحتی می توانید به راحتی برنامه مورد نظر را بدون نصب کردن در گوشی اندرویدی خود اجرا کنید. پس برای اجرای بدون نصب کافیست دکمه ی “Try It Now” لمس کرده تا برنامه مورد نظر اجرا شود.

درحال حاضر لیستی از برنامه هایی که این ویژگی را دارند عبارتند از :

  • BuzzFeed
  • One Football Live
  • ShareTheMeal
  • Red Bull
  • SkyScanner
  • New York Times Crossword

برنامه های instant app

متاسفانه تعداد برنامه های فوری بدون نیاز به نصب فعلا محدود هستند و در تمام کشور ها قابل دسترسی نیستند. اگر نمی توانید به تمامی این برنامه ها دسترسی داشته باشید می توانید از این لینک آن ها را مشاهده کنید.

اضافه شدن بیشتر برنامه ها با قابلیت اجرای فوری یا Instant App

این قابلیت می شود گفت یک تحول خوبی در بین کاربران اندروید خواهد بود ، چرا که قبل از نصب می توانند از صحت برنامه ، چگونگی کار با آن و کلی کارهای دیگر آشنا شوند. به نوعی تست کردن برنامه محسوب می شود که اگر موفقیت آمیز بود آن را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید.

آیا شما یک کاربر اندروید هستید؟ اگر هستید ، نظر شما در رابطه با برنامه های فوری چیست؟

همچنین بخوانید  شیائومی از دستبند تناسب اندام Mi Smart Band 6 رونمایی کرد

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *