تبلیغات

تبلیغات

چگونه یک ایمیل موقت بسازیم ؟ آموزش ساخت ایمیل موقت

How-To-Create-Temp-mail

گاهی اوقات پیش آمده است که ما بخواهیم از نرم افزاری استفاده کنیم و یا بخواهیم در سایتی ثبتنام کنیم اما نمی خواهیم از ایمیل خود استفاده کنیم ، و یا شاید بخواهیم در انجمنی باشیم که ممکن است مقدار حجم زیادی روزانه به ما ایمیل ارسال شود اما نمی خواهیم اینگونه باشد ، برای همین سرویس های زیادی وجود داره که شما به راحتی  می تونید ایمیل موقت آماده و یکبار مصرفی رو داشته باشید و از اونها فقط برای ثبت نام و ورود استفاده کنید .

آموزش ساختن ایمیل موقت :

یکی از بهترین سرویس هایی که می توان برای ساخت ایمیل موقت نام برد سرویس Crazy Mailing است شما در این سایت به راحتی در هنگام وارد کردن آدرس در مرورگر خود یک ایمیل در اختیار خود میگیرید ، این ایمیل ها هر 10 دقیقه منسوخ می شوند.

بیشتر بدانید :

چگونه اکانت ایمیل یا جیمیل بسازیم ؟

قابلیت های ایمیل موقت

  • قابلیت افزایش زمان 10 دقیقه ای به 30 دقیقه :شما در این سایت قادر خواهید بود با ثبتنام کردن به راحتی زمان منسوخ شدن ایمیلی را که دارید به 30 دقیقه افزایش دهید و استفاده خود را بکنید.
  • قابلیت دریافت ایمیل های موقت در ایمیل اصلی خود : از قابلیت های دیگری که می شود نام برد این است که شما با وارد کردن ایمیل خود در قسمت مورد نظر می توانید تمامی ایمیل هایی که در ایمیل موقت ارسال  شده است را در ایمیل خود داشته و دریافت کنید.
  • قابلیت ارسال ایمیل با ایمیل موقت : یکی دیگر از قابلیت های این سایت این است که شما وقتی یک ایمیل دارید می توانید با همان ایمیل یکبار مصرف یا موقت به دیکران ایمیل ارسال کنید برای اینکار باید روی “Compose” کلیک کنید تا ارسال ایمیل باز شود.
  • قابلیت فارسی شدن زبان سایت : همچنین شما می توانید با کلیک کردن بر روی متن “En” در پایین سمت راست ، زبان فارسی را انتخاب کرده و به راحتی با آن کار کنید.
  • اضافه کردن افزونه ی Crazy Mailing : یکی دیگر از ویژگی های خاصی که این سایت دارد شما می توانید با نصب کردن افزونه ی آن در مرور “فایرفاکس” خود بدون وارد شدن به سایت هر 10 دقیقه یک ایمیل یک بار مصرف دریافت کرده و کار خود سریعا انجام دهید ، آیکون این افزونه در بالا سمت راست در کنار بقیه ی آیکون ها قرار می گیرد.
  • آموزش نصب افزونه ی Crazy Mailing : ابتدا وارد مرورگر فایرفاکس شوید توسط لینک زیر وارد بخش افزونه ها شوید.
همچنین بخوانید  آموزش کامل و تصویری اتصال مانیتور به لپ‌تاپ

دانلود افزونه Crazy Mailing

حالا روی دکمه سبر کلیک کنید ( Add To Firefox ) تا افزونه ی شما نصب شود ، بعد از نصب شدن روی آیکون کلیک کرده تا سایت برای شما یک ایمیل موقت بسازد ، شما می توانید زمان باقی مانده را ببینید.

لینک های مرتبط :

آموزش ساخت ایمیل موقت با سایت Crazy Mailing

برای شروع وارد سایت زیر شوید :

CrazyMailing.com

شما با وارد شدن در سایت یک ایمیل دریافت خواهید که یک سری بخش ها در سایت وجود دارد ما آن ها را برای شما توضیح می دهیم :

موفق باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *