آموزشآموزش اینترنت و شبکه

چگونه دیجیتال مارکتر شویم

دیجیتال مارکتر ها در این روز های کرونایی سرشون به شدت شلوغه و استارت آپ ها و مجموعه های خدماتی و محصول محور به دنبال استخدام دیجیتال مارکتر حرفه ای هستند .

چون تعداد دیجیتال مارکتر ها کمه الان معمولا چند تا پروژه مختلف دارند و رسیدگی براشون سخت شده است.

وجود چنین فرصت شغلی با درآمد خیلی خوب ما ها رو وسوسه می کنه که ما هم جزو این گروه پر درآمد باشیم.

در ادامه این مقاله از سایت تک تیپ روش های اصولی برای تبدیل شدن به یک دیجیتال مارکتر حرفه ای را بهتون نشون می دهیم.

تبدیل شدن به دیجیتال مارکتر حرفه ای

یکی از مهترین بخش های تبدیل شدن به دیجیتال مارکتر حرفه ای داشتن استاد و راهنمای حرفه ای می باشد.

قبل از هر چیزی باید مجموعه آموزش های دیجیتال مارکتینگ را بشناسید و از زیرشاخه های دیجیتال مارکتینگ آگاه بوده باشید تا بتوانید تصمیم درستی در انتخاب شاخه فعالیت خود اتخاذ کنید.

تبدیل شدن به دیجیتال مارکتر حرفه ای در ایران نیازمند داشتن دانش کلی در تمام زمینه های دیجیتال مارکتینگ می باشد . به همین دلیل یک دیجیتال مارکتر حرفه ای علاوه بر شناخت بازار ایران باید شناخت کافی بر شاخه های اصلی دیجیتال مارکتینگ نظیر ، سئو ، شبکه های اجتماعی ، بازار یابی محتوایی و … داشته باشد.

سئو کار حرفه ای شویم

سئو کار حرفه ای شویم

اگر از شاخه های دیجیتال مارکتینگ به سئو و علاقه مند هستید می توانید از ویدیو آموزش سئو سایت فرا درس استفاده کنید.

این آموزش سئو اصولی را با استفاده از سی ام اس ورد پرس آموزش می دهد. چون کار با وردپرس بسیار راحت است به راحجتی می توانید این آموزش را فرا بگیرید.

استاد این آموزش آقای هاشمیان می باشد که در دانشگاه مهدسی فناوری اطلاعات خوانده و بصورت مرحله به مرحله از اول نصب افزونه های سئو نظیر آل این وان و یواست سئو شروع می کند و سپس بهینه کردن سایت برای موتور ها جست و جو را ارائه می دهد.

این آموزش تا کنون در اختیار ۵ هزار دانشجو در کل ایران قرار گرفت است و به صورت صفر تا صد سئو در سی ام اس ورد پرس را آموزش می دهد.

اگر علاقه مند به این شاخه از دیجیتال مارکتینگ هستید دیدن این آموزش کمک زیادی به شروع پر قدرتتان خواهد نمود.

همچنین بخوانید  10 دلیل دیر شارژ شدن گوشی‌ های اندرویدی‌ و ios به همراه راه حل آن ها

آنالیزوری و تحلیل گری نیاز اصلی دیجیتال مارکتر

یک دیجیتال مارکتر حرفه ای باید بتواند داده های مربوط به کار خود را جمع آوری نموده و توانایی آنالیز کردن آن ها را داشته باشد.

یکی از مهم ترین ابزار های دیجیتال مارکتر هایی که بر روی سایت های اینترنتی کار می کنند گوگل آنالیتکس است.

این ابزار رایگان گوگل اطلاعات بسیار خوبی از مشتریان ، بازدیدکنندگان و … به شما خواهد داد .

اگر کار با این ابزار را بلد نیستید این آموزش گوگل آنالیتیکس می تواند شما را در موفقیت پروژه ها یاری کند و با داده هایی که در اختیارتان قرار می دهد می تواند شما را در افزایش فروش محصول و خدمات کمک نماید.

این آموزش جذاب نیز توسط سید رضا هاشمیان در سایت فرا درس قرار داده شده است. حتما این آموزش را ببینید تا از دیجیتال مارکتر های دیگر عقب نمانید.

آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی

آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی

یکی از مهم ترین بخش های دیجیتال مارکتینگ که در ایران بیشتر مورد توجه قرار می گیرد بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد.

در ایران به علت اینکه تعداد کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام بیش از ۳۰ میلیون می باشد نیازمندی به این حرفه نیز بسیار زیاد خواهد بود.

اگر می خواهید سریع ترین زمان ممکن به پول برسید این شاخه را انتخاب کنید زیرا تمام شرکت ها خدمات مجازی خود را در این پلتفرم ارائه می هند.

از فروش محصول گرفته تا آموزش و خدمات همه در این پلتفرم ها قابل ارائه می باشد به همین دلیل اگر دانش این کار را داشته باشید به راحتی می توانید در یک شرکت به عنوان دیجیتال مارکتر شبکه های اجتماعی استخدام شوید.

آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی زیادی در سطح اینترنت وجود دارد اما آموزش سایت فرا درس هم از پایه شروع می کند و هم هزینه بسیار پایینی نسبت به سایر سایت ها دارد.

اگر سن کمی دارید و می خواهید اینده کاری خوبی داشته باشید ورود به بازاریابی شبکه های اجتماعی می تواند تضمین شغلی آینده شما شود.

آموزش های رایگان دیجیتال مارکتینگ

یکی از سایت هایی که آموزش دیجیتال مارکتینگ را به صورت رایگان ارائه می دهد آکادمی کاپریلا می باشد.

این آکادمی که خدمات تبلیغاتی نیز ارائه می دهد در بلاگ محتوایی خود به صورت رایگان آموزش هایی در این زمینه ارائه می دهد تا مسیر شما را در تبدیل شدن به دیجیتال مارکتر حرفه ای هموار نماید.

این سایت یکی از مناسب ترین پنل های تبلیغات کلیکی را ارائه می دهد که جزو برترین سایت های این حوضه در ایران لغب گرفته است.

همچنین بخوانید  بالابردن امنیت اکانت اینستاگرام و جلوگیری از هک شدن اینستاگرام

دیجیتال مارکتر شویم یا خیر ؟

این که بخواهید این حرفه را پیش بگیرید یا خیر به خودتان باز خواهد گشت ، این حرفه جزو فعالیت های دور کاری محسوب می شود و مهارت کمتر شناخته شده ای می باشد.

اگر چه که این شغل آینده ی درخشانی دارد اما عدم پیشرفت شما در این حرفه باعث از رده خارج شدن شما از بازار کار بازاریابی دیجیتال خواهد شد.

به همین دلیل روزانه باید آموزش های جدید را فرابگیرید و با ابزار های جدید این رشته آشنا شوید. به خاطر اینکه از جدید ترین آموزش ها و ابزار های این رشته آگاه شوید سایت فرادرس را فراموش نکنید.

زیرا این سایت روزانه آموزش های جدید و حرفه ای را آپلود می کند که سریع ترین و ارزان ترین روش برای آموزش های جدید را برای شما فراهم خواهد نمود.

حمید نوری

وبمستر حرفه ای ، علاقه مند به سئو، تکنولوژی، نویسندگی، عاشق قهوه و موسس سایت هوم کافی و تک تیپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا