تبلیغات

تبلیغات

لپ تاپ دانشجویی چی بخرم؟

laptopemalls

خرید لپ تاپ برای افرادی که در دوران دانشجویی به سر می‌برند، یکی از واجبات است. برای انجام امور دانشجویی، اجرای پروژه‌ها، یادگیری و آموزش و حتی تماشای فیلم در اوقات فراغت، یک لپ‌ تاپ خوب دانشجویی به کمک شما می‌آید. پیش از خرید انواع لپ تاپ لازم است با ویژگی‌های مهمی که باید بررسی شوند، آشنا شوید تا بتوانید تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید. پس از شناخت انواع مختلف این سخت‌افزارها با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد و مدل خاصی که دارند، می‌توانید درباره انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ‌ که مناسب شما باشد و بتواند نیازهایتان را برطرف کند، تصمیم بگیرید.

خرید لپ تاپ در ایمالز

ویژگی بهترین لپ تاپ دانشجویی؛ دانشجویان به سراغ چه لپ تاپی بروند؟

در دنیای پر از تنوع، لپ تاپ‌ها تنها دستگاه‌های قدرتمند و باکیفیتی هستند که به‌خوبی جولان می‌دهند و نظر مشتریان را جلب می‌کنند. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که می‌توان برای خرید انواع لپ تاپ دانشجویی درنظر داشت، موارد زیر هستند:

توان پردازنده بالا

گاهی اوقات یک دانشجو برای انجام امور معمولی از لپ تاپ استفاده می‌کند، اما گاهی ممکن است دانشجویان به دنبال گزینه‌های حرفه‌ای‌تر برای انجام امور مختلف کار یا تحصیل خود باشند. در این مواقع، لپ تاپی را پیشنهاد می‌کنیم که cpu آن خوب و پرقدرت باشد. البته، انتخاب بهترین cpu برای لپ تاپ نیاز به صرف هزینه‌های بیشتری هم دارد.

برخورداری از حافظه ssd مناسب

شاید جالب باشد بدانید عملکرد صحیح لپ تاپ‌ها وابسته به پارامترهایی همچون حافظه ssd است. در صورت کمبود یا عدم وجود حافظه در این دستگاه، برخی از عملکردهای آن دچار اختلال می‌شوند. پس به دنبال خرید لپ تاپی باشید که حافظه خوبی داشته باشد تا از طریق وجود حافظه بالا در این سخت‌افزارها لذت سرعت عملکرد بالا را بچشید.

توجه به حافظه گرافیکی

در دو مورد نباید از حافظه گرافیکی لپ تاپ خود حین خرید غافل شوید. مورد اول زمانی است که قصد بازی کردن با لپ تاپ را دارید. مورد دوم هم زمانی است که می‌خواهید با نرم‌افزارهای گرافیکی کار کنید که این مورد بیشتر برای دانشجویان صدق می‌کند. در این موارد، عدم توجه به حافظه گرافیکی دستگاه مشکلاتی همچون عدم حفظ کیفیت تصاویر را به دنبال خواهد داشت.

پشتیبانی از سیستم‌های عامل مختلف

امروزه در مراکز آموزشی، سیستم‌عامل‌های Windows، macOS و Linux پشتیبانی می‌شوند. باتوجه‌به این‌که چه سیستم‌عاملی مدنظر شما است، باید سخت‌افزار خود را انتخاب کنید. بهتر است در خرید انواع لپ تاپ روی محصولاتی دست بگذارید که با انواع سیستم‌عامل سازگاری دارند.

ظرافت و زیبایی

علاوه‌بر عملکرد مطلوبی که یک لپ تاپ دانشجویی از خود به نمایش می‌گذارد، ظرافت و زیبایی آن نیز اهمیت زیادی دارد. لپ تاپ‌هایی با قابلیت لمس، برخورداری از قلم‌های نوری، برخورداری از ظرافت ظاهری و… همیشه طرفداران خاص خود را دارند. زیرا فارغ از کیفیت محصول، زیبایی آن می‌تواند جلب نظر کند و اشتیاق خرید لپ تاپ در مدل و برندی خاص را افزایش دهد.

توجه به میزان عمر، دوام و ماندگاری محصول

عمر قطعات و اجزای داخلی لپ تاپ دانشجویی به‌خصوص باتری آن باید حین خرید انواع لپ تاپ مورد توجهتان قرار بگیرد. بدیهی است خرید محصولاتی با عمر و دوام کم، هیچ توجیه اقتصادی‌ای ندارد. از طرفی دیگر، اگر عمر قطعات بالا نباشد، احتمال اختلال گاه‌وبیگاه در عملکرد لپ تاپ زیاد است.

صدا و ویدئو

اگر می‌دانید در طول زمان کار با لپ تاپ نیاز به وب‌کم، بلندگو و میکروفون دارید، کیفیت صدا و ویدئو در لپ تاپ را حین خرید درنظر داشته باشید. گاهی اوقات برگزاری جلسات آنلاین و ویدئوکنفرانس‌ها و گاهی نیز تماشای فیلم و ویدئو با لپ تاپ، نیازمند برخورداری این دستگاه از قابلیت پخش صدای مطلوب است.

قیمت

در آخر هم باید بگوییم قیمت مناسب از ویژگی‌های بارزی است که حین خرید انواع لپ تاپ باید درنظر بگیرید. قیمت لپ تا‌پ متاثر از برند، کیفیت، ویژگی‌ها و قابلیت‌های پیشرفته‌ای است که این محصولات دارند. گرچه نمی‌توان قیمت ثابتی را برای آن‌ها درنظر گرفت؛ اما تناسب قیمت لپ تاپ با کیفیت، در خرید این محصولات اهمیت دارد. درکل، باید تحقیقات و مطالعات زیادی درمورد لپ تاپ‌های مختلف در مدل‌ها و برندهای گوناگون داشته باشید تا در انتخاب برترین نوع از لپ تاپ‌های دانشجویی به‌خوبی عمل کنید‌.

 

قیمت لپ تاپ در ایمالز

بهترین لپ تاپ دانشجویی تا ۳۰ میلیون تومان

افرادی که دانش سخت‌افزاریشان درحد معمولی است، می‌توانند لپ تاپ‌هایی ارزان‌قیمت را خریداری کنند. آن‌ها با جستجوی بهترین لپ ‌تاپ دانشجویی تا ۱۰ میلیون تومان یا گزینه‌های ۱۵ تا ۱۸ میلیونی می‌توانند نیاز خود را برطرف کنند. اما باوجود دانش سخت‌افزاری متوسط رو به بالا، کار شما برای خرید انواع لپ تاپ کمی سخت می‌شود. زیرا نیاز به حرفه‌ای‌ترین تجهیزات و دستگاه‌های سخت‌افزاری دارید تا به‌خوبی با رایانه‌ها کار کنید.

برای خرید لپ تاپ ایسوس با مبلغ حداکثر ۳۰ میلیون تومان می‌توان مدل‌هایی را انتخاب کرد که واقعا ارزش خرید دارند و انتظارات شما در رابطه با سرعت بالا و عملکرد بهینه را برطرف می‌کنند. برندهایی همچون ایسوس، برند لنوو و برند خوش‌نام هوآوی، محصولات بی‌همتای خود را با قیمت ۳۰ میلیون تومان و کمتر روانه بازار کرده‌اند. شما می‌توانید مدل‌های مذکور محصولات این برند را برای دوران دانشجویی خود انتخاب کنید:

  • سخت‌افزار لنوو IdeaPad 1 مدل 11ADA05

  • سخت‌افزار لنوو IdeaPad 3 مدل 15IAU7

  • سخت‌افزار ایسوس VivoBook 15 مدل R1502ZA

  • سخت‌افزار لنوو IdeaPad Slim 3 مدل 15IRH8

  • سخت‌افزار ایسوس VivoBook 15 مدل A1504VA

  • سخت‌افزار هوآوی MateBook مدل B3-520

  • سخت‌افزار ایسوس VivoBook 15 مدل X1502ZA

  • سخت‌افزار اچ‌پی Victus 15 مدل FB1013DX

خرید انواع لپ تاپ ایسوس؛ محصولاتی مناسب برای دانشجویان

خرید لپ تاپ ایسوس لپ تاپ‌های بی‌نظیر برند ایسوس با کیفیت بالا و عملکرد قدرتمند خود همواره در صدر جدول برترین لپ‌ تاپ‌های موجود در بازار ایران قرار دارند. این برند سال‌ها است با تکاپو در پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های دنیا به دنبال خلق محصولاتی با قیمت مناسب و دوام بالا است. تنوع بالای محصولات این برند، نیاز هر سلیقه‌ای را برطرف می‌کند و ویژگی‌های ایده‌آل آن‌ها محصولات ایسوس را به انتخابی مناسب برای افراد حرفه‌ای و دانشجویان معمولی تبدیل می‌کند.

 

قیمت لپ تاپ ایسوس در ایمالز

جمع‌بندی

در این مطلب، درمورد خرید انواع لپ تاپ دانشجویی صحبت کردیم. برخی ویژگی‌های مهمی که دانشجویان قبل از خرید دستگاه‌های لپ تاپ باید درنظر داشته باشند، شامل اندازه و ابعاد مناسب، زیبایی و ظرافت، پردازشگر قدرتمند، عملکرد مناسب، عمر و دوام بالا، حافظه مطلوب، قیمت مناسب، پخش صورت مطلوب و سایر قابلیت‌های پیشرفته است. شما می‌توانید پس از انتخاب برندی معروف و حرفه‌ای، برای یافتن برترین مدل‌های لپ تاپ و مقایسه قیمت‌ها از وب‌سایت ایمالز کمک بگیرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *