اخبار موبایل و تبلت

بررسی گوشی پیکسل 9 گوگل : شایعات و آخرین اخباری که از آن می دانیم

بیش از 7 ماه از تولید گوشی های نسل هشتم گوگل می گذرد، اما همچنان شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی جدیدی با نام پیکسل 9 گوگل شنیده می شود. دستگاهی میان رده که می تواند قیمت پایه آن به 700 دلار برسد و طراحی جدیدی را نسبت به سایر گوشی های هم نسل خود داشته باشد.

از آنجایی که نسخه 8 و 8 پرو در اکتبر سال گذشته میلادی معرفی شده اند، پیشبینی می کنیم سری جدید از گوشی های گوگل نیز در همان محدوده و کمتر از 5 ماه آینده مجددا در دسترس قرار بگیرند. پیکسل 9 در حال حاضر توسط گوگل توسعه پیدا می کند، و این شرکت هر از چندگاهی اطلاعات دقیقی از آن را برای علاقه مندان به استفاده از گوشی در اختیار آنها قرار می دهد.

بنابراین، بیایید درباره تمامی شایعات و حدس و گمان هایی که تاکنون از پیکسل 9 پرو شنیده ایم را مورد بررسی قرار دهیم. مواردی که محدود به نمایشگر، پردازنده و طراحی آن می شود، اما می تواند پیش زمینه ای از نسل جدید گوشی های پیکسل به ما ارائه کند.

تاریخ انتشار و قیمت احتمالی پیکسل 9 گوگل

  • احتمالا در اکتبر 2024 منتشر می شود.
  • شاید قیمتی برابر با 699 دلار داشته باشد.

همچنان اطلاعات دقیقی از زمان انتشار و قیمت گوشی پیکسل 9 گوگل در دسترس قرار نگرفته است، اما اگر به نسخه های قبلی آن نگاهی بی اندازیم، متوجه این موضوع خواهیم شد که پیکسل 8 در 4 اکتبر 2023 و پیکسل 7 در 6 اکتبر 2022 عرضه شده اند. بنابراین، می توان امیدوار بود که همچنان گوگل پیکسل 9 در نیمه ابتدایی سال 2024 میلادی معرفی و عرضه شود.

در قیمت گذاری نیز، می بایست نسخه های نسل هشتم این مدل از گوشی را در نظر بگیریم. مدل پیکسل 8 معمولی با قیمتی برابر با 699 دلار و برای نسخه 8 پرو آن 999 بود. پیشبینی می کنیم، این قیمت گذاری نیز در نسل جدید این سری از گوشی ها تکرار شود. اگرچه، شاید به دلیل نوع ساخت آن قیمتی بالا تر را داشته باشند، اما به نظر نمی رسد که قیمت های اولیه کمتر از مدل های گذشته خود باشند.

طراحی و نمایشگر گوگل پیکسل 9

  • به نظر می رسد یک طراحی جدید را در قاب پشتی خود ارائه دهد.

افشاگری که ادعا می کند، ابعاد صفحه نمایش گوگل پیکسل 9 را می داند، گفته است که پیکسل 9 گوگل نیز همانند نسخه قبلی خود (گوگل پیکسل 8) از یک نمایشگر 6.2 اینچی بهره خواهد برد.

با این حال، این خبر با ادعایی دیگر کمی مغایرت دارد، راس یانگ که یکی از معتبر ترین اخبار را در حیطه مشخصات تلفن های هوشمند ارائه می دهد، پس از مدت کوتاهی از عرضه پیکسل 8 گوگل، گفت: پیکسل 9 دارای ابعادی بزرگ تر نسبت به نسل هشتمی این گوشی بوده است. به این صورت که حداقل با افزایش ابعادی چون 0.04 و یا 0.1 اینچی مواجه خواهد شد که دارای حاشیه هایی بزرگ تر نسبت به هم نسل های خود است و می تواند تا 120 هرتز نرخ تازه سازی را افزایش دهد.

گوگل، مانند سایر تلفن های هوشمند پرچمدار، گویی استفاده از گوشه های منحنی شکل فلزی را پذیرفته است و همانند سایر موارد این بار نیز در نسل جدید گوشی های خود از یک قاب پشتی شیشه ای تخت استفاده می کند که یک تغییر مثبت به نظر می رسد. ابعاد کلی این گوشی نیز به 152.8 * 71.9 * 8.5 می رسد که کمی بزرگ تر از پیکسل 8 خواهد بود.

چیز دیگری که در رندر گوشی پیکسل 9 گوگل بسیار به چشم می آید، قاب دوربین جدید آن است. گیره ای منحنی شکل که این بار برخلاف گذشته در وسط قاب پشتی قرار خواهد گرفت و ابعاد آن به لبه های گوشی نمی رسد. پیشبینی می شود پیکسل 9 نیز همانند نسخه قبلی، این بار از 2 ماژول دوربین بهره ببرد.

انتظار می رود پیکسل 9، از یک پردازنده مرکزی با نام G4، حافظه داخلی 128 و رم 12 گیگابایتی استفاده شود که نسبت به نسخه فعلی می تواند پیشرفت قابل توجهی باشد.

در پایان نیز، با توجه به شایعات موجود، رنگ های استفاده شده در این گوشی آبی، خاکستری تیره نزدیک به مشکی، یشمی و سفید خواهد بود که می تواند تا زمان عرضه متوجه تغییراتی شود.

ظرفیت باتری گوگل پیکسل 9

همچنان اطلاعات دقیقی از حجم باتری پیکسل 9 درز پیدا نکرده است. با این حال، اگر بخواهیم به گذشته نگاهی بی اندازیم، خواهیم دید که پیکسل 7 از یک باتری با ظرفیت 4,355 میلی آمپری،  پیکسل 8 با باتری 4,575 میلی آمپر ساعتی و پیکسل 8 پرو با حجم باتری 5,050 میلی آمپری بهره برده اند، که می تواند این خبر را به ما بدهد، ظرفیت باتری در این نسل نیز اندازه مشابهی نسبت به مدل های قبلی خود خواهد داشت.

از گوگل پیکسل 9 چه انتظاراتی داریم

با توجه به ویژگی های ارائه شده در نسل هشتم گوشی های گوگل، ما این اتظار را داریم که در پیکسل 9 آن بتوانیم برخی از ویژگی های زیر را مشاهده کنیم.

  • طراحی تازه: واقعیت این است که گوگل از زمان عرضه پیکسل 6 تا به الان به طور پیوسته از یک قالب مشابه در طراحی گوشی های خود استفاده کرده است. بنابراین، شاید وقت آن رسیده است که گوگل در پیکسل 9 تغییراتی را در ظاهر آن اعمال کند.
  • دوربین تله فوتو: انتظار داریم، در پیکسل 9، علاوه بر دوربین های اصلی و فوق عریض، از یک دوربین تله فوتو نیز استفاده کند تا در مقایسه با سایر رقبای خود رقابتی شود.
عماد

بررسی سامسونگ گلکسی A55 : یک گوشی میان رده با عملکرد بالا

سامسونگ، بالاخره یکی از بهترین گوشی های میان رده خود را با نام گلکسی A55…

17 ساعت

مقایسه قفل برقی یوتاب با کاویان

امنیت محل سکونت همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی افراد بوده است. از طرفی با شلوغ‌تر…

17 ساعت

چگونه با همکاری در فروش به یک بازاریاب حرفه‌ای تبدیل شویم؟ ( 100 % تضمینی )

فروش، یکی از مهم‌ترین عناصر موفقیت هر کسب و کار است. در عصری که رقابت…

17 ساعت

بررسی صداهای عجیب در یخچال های پارس

تعمیرات تخصصی یخچال های پارس قدیمی با مناسبترین قیمت ها. یخچال پارس یکی از برندهای…

17 ساعت

نحوه تغییر نام دسته ای چندین فایل در ویندوز 11 با استفاده از 2 روش ساده

تغییر نام چندین فایل به صورت جداگانه می تواند کاری خسته کننده و وقت گیر…

2 روز

Windows Recall چیست ؟ هر آنچه که باید درمورد این ویژگی جدید ویندوز بدانید

مایکروسافت، قابلیتی را با نام Windows Recall (ویندوز ریکال) در نسخه 24H2 ویندوز 11 معرفی…

3 روز