تبلیغات

تبلیغات

آشنایی با 25 نفر از بهترین سئوکار ایران

seo-kar

در این مقاله از وبسایت تک تیپ به نشانی اینترنتی techtip.ir می خواهیم به شما عزیزان در رابطه با لیست 25 نفره از بهترین سئوکاران ایران صحبت کنیم که برخی از آن ها در استان تهران بسیار معروف و برخی دیگر اصلا با آن ها آشنائیت ندارید. اگر به دنبال بهترین سئوکار ایران بالخصوص در شهر تهران برای واگذاری پروژه های خود هستید و یا علاقمند به اخذ مشاوره سئو در تهران با بهترین کارشناسان بهینه سازی وبسایت در این استان می باشید، این مقاله می تواند برای شما بسیار مفید واقع شود چرا که لیستی از بهترین سئوکاران را در اختیارتان قرار می دهیم.

 

سئوکار ایران

25 سئوکار برتر ایران را بشناسید

سوالی که ممکن است برای شما نیز ایجاد شود این است که چگونه بهترین سئوکار را در استان تهران و یا حتی در کل ایران پیدا کنیم و یا چگونه اعتماد کنیم به یک سئوکار که پروژه ما را به نحو احسن به اتمام می رساند؟ در مقاله ای که توسط مجله خبری جسارت نیوز به نشانی اینترنتی https://www.jesarat.com/etemad-b-seo/ منتشر شد, همین موضوع نیز بیان شد که چگونه اعتماد کاملی به سئوکاران ناشناخته داشته باشید که این محتوا می تواند کمک زیادی به شما عزیزان داشته باشد.

در زیر لیستی از بهترین متخصصان سئو برای شما عزیزان آورده شده که می توانید این متخصصان را دنبال کرده تا بینش بهتری نسبت به سئو کسب و تکنیک های هریک از آن ها را برای بدست آوردن نتایج بهتر و عالی تر به کار ببرید. بسیاری از کارشناسان سئو در سراسر جهان وجود دارند که بینش و تجربیات خود را برای کمک به بهبود شما به اشتراک می گذارند.

شناسایی بهترین سئوکار ایران

 

سئوکار ایران

در اینجای مقاله از تک تیپ به شما عزیزان در رابطه با بهترین سئوکاران ایران صحبت می کنیم که می توانید هریک از آن ها برای پروژه خود استفاده کنید. 

  •  میلاد شولی

همه ما سایت های دیجی کالا و دیجی استایل را می شناسیم و می دانیم که یکی از قوی ترین وب سایت های خرید در کشور هستند اما باید بدانید که میلاد شولی یکی از بهترین کارشناسان سئو در ایران بوده که مسئولیت تیم سئوسایت دیجی کالا را بر عهده دارد. 

  • محمد شهپری

یکی دیگر از سئوکارهایی که در لیست بهترین سئوکارهای ایران قرار دارد محمد شاهپری است و او در حال حاضر مدیر بازاریابی OK Exchange و بنیانگذار شهر دیجیتال بوده که با هدف کمک به کسب و کارهای دیجیتال راه اندازی شده است. 

  • علی عابدزاده

علی عابدین زاده یکی دیگر از افراد موفق در زمینه دیجیتال مارکتینگ و سئو بوده و وی ساکن شهر مشهد و موسس و مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ اتوود یکی از شرکت های متخصص و فعال در زمینه بهینه سازی سایت و سئو در شهر مشهد می باشد.

  • محسن طاووس

محسن طاوسی نیز یکی از بهترین سئوکاران در ایران است که طرفداران زیادی پیدا کرده و به دلیل آموزش و پاسخ به سوالات و نکات در زمینه سئو بسیار محبوب می باشد. زمینه فعالیت وی به صورت تخصصی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت بوده و مقالات مختلفی را گردآوری و با استناد به منابع داخلی و خارجی منتشر کرده اند.

  • علی حسینی

علی حسینی موسس لابراتوار سئو در سال 2018 بوده و همچنین در لیست بهترین سئوکارهای ایران قرار دارد. 

  • امین اسماعیلی

یکی دیگر از پارامترهای مهمی که امین اسماعیلی را در لیست بهترین های سئو ایران قرار می دهد افتخارات وی بوده که می توان به دوره جامع SEO MONSTER که حاصل سال ها فعالیت حرفه ای در زمینه سئو می باشد اشاره داشت.

  • محمد افشار

جناب مهندس محمد افشار در زمینه دیجیتال مارکتینگ بالخصوص سئو و مشاوره سئو فعال بوده و همچنین در سال های اخیر در این زمینه برتری خود را نشان داده است چرا که او در لیست بهترین سئوکارهای ایران بالخصوص تهران قرار دارد.

  •  امین مهدوی

عاملی که جناب مهندس مهدوی را در لیست بهترین سئوکارهای تهران و حتی در سطح ایران قرار داده، سابقه کاری طولانی مدت او در زمینه سئو سایت های مهاجرتی است.

  • مهران منصوری

مهران منصوری یکی از محبوب ترین اپراتورهای کسب و کار اینترنتی بالخصوص سئو است و از افتخارات وی می توان به نگارش اولین دیکشنری اختصاصی تجارت اینترنتی در سال 1389 اشاره کرد.

  • شایان داودی

شایان داودی را می توان جزء بهترین سئوکاران در ایران و تهران دانست که بهترین ویژگی او استراتژیست ماهر در جذب ترافیک و سئو موتورهای جستجو  می باشد. 

  • امید دندان نما

آقای امید دندان نما در سال 1381 دیپلم طراحی سایت را از دانشکده کار و دانش خرداد اصفهان دریافت کرده و در سال 1386 وارد دنیای سئو و بهینه سازی وب سایت شدند. وی علاوه بر تخصص در زمینه طراحی وب سایت و سئو در شرکت خود، همچنین در زمینه بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ نیز تخصص دارد. بر اساس اطلاعاتی که اخیرا به دست ما رسیده است، امید با بیش از 13000 کارخانه و توزیع کننده همکاری داشته و بیش از 80 پروژه طراحی سایت و سئو سایت تا سال 1400 انجام داده است. 

  • حسین یوسفی

اکوسیستم سئوی ایرانیان، حسین یوسفی در دنیای دیجیتال مارکتینگ و سئو به عنوان «آرام» و «عمیق» می شناسند و درک صحیح ایشان از مفاهیم سئو و دیجیتال مارکتینگ، جناب آقای یوسفی را به یکی از بهترین اساتید در این زمینه در ایران عزیز تبدیل کرده است. البته بیشتر دروس ایشان به صورت حضوری و به دور از تبلیغات رسانه ای بوده و در حال حاضر بسیاری از بزرگترین سئوکاران برندهای برتر از شاگردان سابق آقای حسین یوسفی هستند.

  • افشار حشمتی پور

افشار حشمتی را خیلی ها به دلیل فعال نبودن در فضای مجازی و رویدادها نمی شناسند و به همین دلیل در زمینه سئو ناشناس بوده و تحقیقات در زمینه فاکتورهای بهینه سازی سایت از نظر گوگل فعال است. این فرد باتجربه نه تنها یکی از بهترین متخصصین سئو در ایران می باشد بلکه شهرت وی در ارائه خدمات تخصصی مشاوره حرفه ای سئو، تدریس خصوصی و آموزش خصوصی سئو در وبسایت شخصی وی به اسم پاخوروب به نشانی اینترنتی https://pakhorweb.ir/ برای افراد خاص است.

همچنین بخوانید  آموزش بهینه سازی سئو از زبان معتبرترین سایت جهان

سئوکار ایران

 

  • امیر قمصری

اتفاقی عجیب و به یاد ماندنی باعث شد امیر وارد عرصه وبمستری شود و پس از ساخت وبلاگ و آشنایی با ابزارهای برنامه نویسی به کسب درآمد از طریق تجارت الکترونیک علاقه مند شد. او در این سال ها علاقه خاصی به گوگل و نحوه کار آن پیدا کرد، اما از آنجایی که گوگل آن زمان با الان بسیار متفاوت بود، امیر سعی کرد در زمینه ساخت و مدیریت وب سایت پیشرفت کند.

  • امین مهدوی

امین محتوا را مهم ترین دلیل برای ساخت موتورهای جستجو مانند گوگل می داند و داشتن محتوای سئو را مهمترین بخش سئو می داند. او معتقد است زمانی که مخاطبان هدف شما بتوانند با کلیک بر روی صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) به سایت شما دسترسی پیدا کنند، می توانید ترافیک بیشتری دریافت کنید و این تنها با کیفیت بالا است. 

  • ابراهیم حنفی

ابراهیم حنفی معروف به آقای سئوکار ایران، متخصص سئو سایت های فروشگاهی، بهبود تجربه کاربری (UX) و زبان برنامه نویسی PHP است و از سال 1386 در زمینه توسعه وب و سئو فعالیت دارد. در ابتدای کار به دلیل علاقه ای که به گرافیک کامپیوتری داشت تصمیم به یادگیری فتوشاپ گرفت و پس از یادگیری آن وارد بازار کار شد.

  • علی پیر

علی پیر یکی از خلاق ترین و متفکرترین سئوکاران در ایران بوده و او معتقد است سئو مهمترین عامل رشد طبیعی یک کسب و کار در فضای آنلاین است. در سال های اخیر کارگاه های حضوری و آنلاین رواج بیشتری پیدا کرده و این کارگاه ها معمولا با تعامل و انتقال تجربیات برگزار می شود.

  • سینا عباسی

سینا عباسی در ابتدا با برنامه نویسی وارد عرصه وب شد و پس از مبارزه با باگ برنامه نویسی تصمیم گرفت حوزه فعالیت خود را تغییر دهد! او در مدت کوتاهی حرفه مورد علاقه خود یعنی سئو را پیدا کرد و بدون هیچ تردیدی مشغول به کار شد. ابتدا وب سایت آسیرون را در زمینه آهن و فولاد به اوج رساند، سپس وارد وب سایت انگلیسی در زمینه خدمات هاست و دامنه و وب سایت هایی مانند بلو هاست، هاستینگر و … شد و با دیگران به رقابت پرداخت.

بهترین سئوکاران دیگر در ایران

از دیگر بهترین سئوکاران می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • صابر آقامحمدی
  • رضا شیرازی مفرد
  • پوریا آریافر
  • امین هاشمی
  • عادل طالبی
  • بابک بنیادی
  • محمدرضا سمیعی
  • مهدی رودکی
  • امیر ابارشی
  • محسن حبیبی

منبع: آژانس مشاوره دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت پاخوروب 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *