طراحی سایت اختصاصی، حرفه ای و بهینه

طراحی سایت به مجموعه ای از خدمات و فعالیت هایی که برای طراحی، کدنویسی و پیاده سازی یک وب سایت تمام اختصاصی صورت می‌گیرد گفته می‌شود. در طراحی وب سایت اختصاصی هدف پیاده سازی یک وب سایت با ظاهری منحصربفرد، امنیت بالا، سرعت و رابطه کاربری مناسب و به کار گرفتن تکنولوژی های فعالی در زمینه طراحی سایت است.

خدمات طراحی سایت اختصاصی

پیاده سازی خواسته های جدید، منحصربفرد : در شرایطی که فرد صاحب کسب و کار به اهداف خود از ایجاد سایت بداند، کاری که لازم است انجام دهد این است که به یک تیم طراحی سایت در قزوین را برای ایجاد یک پلن طراحی سایت اختصاصی با تمامی نیازها به شکلی متناسب در بستر یک وب سایت را به خوبی پیاده سازی کند را پیدا کند. در طراحی یک سایت اختصاصی از زبان‌های برنامه نویسی بروز برای پیاده سازی وب سایت‌ استفاده می‌کنند و توسعه و بروزرسانی دائما برای سایت‌های اختصاصی وجود دارد.

امکان توسعه سایت

در ابتدا ممکن است فرد هنوز کسب و کار بزرگی نداشته باشد و به تازگی کار خود را آغاز کرده باشد، که فرد صاحب کسب و کار ابتدا می‌تواند سایت کوچکی را با هزینه ای معقول سفارش دهد و سپس در آینده با توجه به امکان توسعه سایت می‌توانید کم کم ویژگی های جدیدی را به سایت خود اضافه نمایید. برای مثال برای سایت‌های فروشگاهی ویژگی هایی همچون خرید آنلاین، فروشگاه اینترنتی، باشگاه مشتریان و غیره را بعدها به سایت اضافه نمایید. همین قابلیت امکان توسعه می‌تواند به راحتی در هزینه های فرد تاثیر بگذارد و آن را کاهش دهد.

بارگذاری سریع سایت

سرعت بارگذاری سایت رابطه مستقیمی با بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو دارد. به راحتی می‌توانید بهترین سایت ها را در سایت GTMetrix  بررسی نمایید و پارامترهای مرتبط با سرعت را ببینید.

ظاهر گرافیکی منحصر بفرد

طراحی یک سایت اختصاصی با یک ظاهر گرافیکی منحصربفرد می‌تواند در برندسازی کسب و کار کمک کند. در این حالت طرح و ایده کاملا اختصاصی خود را که متناسب با رویکرد ، هدف، رنگ بندی و هویت کسب و کار است باید به تیم طراحی وب سایت انتقال دهید تا آنها نیز بتوانند طرحی متناسب با شما و کسب و کارتان به شما تحویل دهند.

امنیت بالا سایت اختصاصی

امنیت سایت یکی از موارد مهمی است که برای سئو سایت نیز اهمیت دارد و به طوری که بسیاری از شرکت هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند قطعا وعده هایی درباره بالابردن امنیت به شما خواهند داد. بدون شک امنیت سایت های اختصاصی بسیار بالا بوده و در بالاترین رتبه امنیتی قرار دارند و میزان هک و نفوذ به این سایت ها بسیار پایین است. با یک جستجوی ساده به راحتی می‌توانید راه هک کردن و ورود به سایت هایی که سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و جوملا را دارند را پیدا کنید. در صورتی که به حفظ اطلاعات خود اهمیت می‌دهید بهتر است سایت اختصاصی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

انواع طراحی وب سایت

به طور کلی طراحی سایت به دو دسته اصلی تقسیم می‌شود که برای داشتن انتخاب درست باید انواع سایت را بشناسید و با معایب و مزایای آن نیز آشنا شوید.

طراحی سایت استاتیک

در شرایطی که به دنبال یک سایت ارزان، ساده و البته محدود (بدون پنل مدیریت) هستید، بهترین انتخاب برای شما طراحی یک سایت استاتیک است. افرادی که فقط به دنبال داشتن یک وب سایت هستند و کسب رتبه در موتورهای جستجو اهمیت ندارد می‌توانند از این سایت استفاده کنند.

طراحی سایت داینامیک

در صورتی که یک سایت کامل، جامع، قدرتمند، بدون هیچگونه محدودیتی در تعداد صفحات، دارای پنل مدیریت، ریسپانسیو و غیره را می‌خواهید بهترین انتخاب برای شما داشتن یک سایت داینامیک است. در زمان تحویل سایت از طراحان وب سایت بخواهید نحوه کار با سایت را به شما توضیح دهند. به راحتی می‌توانید با استفاده از این نوع طراحی در موتورهای جستجو گوگل رتبه کسب کنید. سایت داینامیک انتخاب افرادی است که قصد برندسازی و بهبود کسب و کار خود را دارند.

طراحی سایت فروشگاهی

در صورتی که نیاز به فروش اینترنتی محصولات خود را دارید باید سایتی با امکانات داینامیک همراه با درگاه پرداخت آنلاین داشته باشید. سایت فروشگاهی دارای پنل مدیریت فارسی بوده که به صورت نامحدود می‌توانید در آن دسته بندی محصول و محصول ایجاد نمایید، تعداد موجود در انبار و قیمت محصول را نیز در آن مشخص کنید. علاوه بر ویژگی های گفته شده می‌توانید ویژگی‌هایی اعم از کوپن تخفیف و فروش ویژه را نیز به سایت اضافه کنید.

سئو سایت

سئو یک استراتژی برای بهبود رتبه بندی سایت در نتایج موتورهای جستجو است. یکی از کارهایی که یک سئو کار انجام می‌دهد شناسایی کلمات کلیدی و عباراتی است که مخاطب هدف زمانی که به دنبال محصولات یا سرویس هایی مانند شما هستند از آن استفاده می‌کنند، و برای رتبه بندی بهتر در این موارد جستجو شده کار می‌کنند. برای اطلاع بیشتر از مزایای که سئو می تواند برای کسب و کار داشته باشد با تیم سئو سایت در قزوین همراه باشید.

اهداف سئو چیست؟

  • برندسازی
  • افزایش فروش محصولات
  • ابزاری موثر برای تبلیغات
  • افزایش ترافیک سایت

موتور جست و جوی گوگل چگونه کار می کند؟

موتورهای جستجوی گوگل با استفاده از خزنده های وب خود، میلیاردها صفحه را در وب مورد خزش قرار می‌دهد. این خزنده هایی که به عنوان ربات های گوگل نیز ممکن است آنها را بشناسید. موتورهای جستجو گوگل با دانلود صفحات و دنبال کردن لینک ها در صفحات پیمایش می‌کند تا صفحات جدیدی را پیدا کند. در این پیمایش تمامی اطلاعات از قبیل شامل متن، عکس و … استخراج می شود و این اطلاعات اصطلاحا ایندکس (index) می شوند.

مزایای خدمات سئو و بهینه سازی سایت

  • تأثیر مثبت در تجارت الکترونیکی به خصوص برای فروشگاه های اینترنتی جهت کسب و کار
  • بالاتر بودن در جستجوی کلمات کلیدی نسبت به سایت های دیگر در گوگل
  • افزایش بازدید ورودی به سایت با کلمات کلیدی ارزشمند
  • افزایش اطمینان بیشتر به کاربران در بالاتر بودن جستجو در گوگل
  • افزایش کسب و کار و فروش اینترنتی
  • کاهش هزینه های تبلیغات جانبی
  • استفاده بهینه از زمان و فرصت برای تبلیغ با ماندگاری بالاتر