تبلیغات

تبلیغات

آموزش خرید زمین در متاورس آپلند

Buy-land-in-Upland

همانطور که می دانید آپلند در حال تبدیل شدن به یک پروژه قدرتمند متاورسی می باشد. خرید زمین در این پلتفرم یک نقطه اشتراک بین دنیای مجازی و واقیعت را فراهم کره است. این پروژه مبتنی بر EOS می باشد که هر فرد می تواند با کمترین هزینه زمین های موجود در آپلند را خریداری نمایید.

آپلند چیست؟

بازی آپلند

 

همانطور که در مقاله اشاره شد در واقع آپلند یک بازی متاورسی بر پایه EOS است. تمامی کاربران در آپلند می توانند قطعه های مجازی را از سراسر دنیا خریداری و یا برای فروش قرار دهند. علاوه بر این شما می توانید پس از خریداری قطعه، در آن بنایی بسازید و سپس با چند برابر قیمت آن زمین را معامله کنید.

البته باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که نقشه های مورد استفاده در این بازی در واقعیت نیز وجود دارد، و شما می توانید قبل از خرید قطعه تصاویر خانه، خیابان و یا اطراف آن قطعه را مشاهده نمایید. برای اجرای بازی شما می توانید با دانلود اپ بازی در اندروید و آی اوس و همچنین نسخه وب آن در بازی ثبت نام کنید.

درآمدزایی

همانطور که میدانید آپلند یک اقتصاد واقعی را شبیه سازی می کند، و بازیکنان می توانند در حین انجام بازی به صورت دلاری و یا به صورت UPX کسب درآمد کنند. واحد پول در آپلند UPX می باشد که دارای نرخ مبادله 1 به 1000 است، و بدان معناست که با پرداخت 1 USD می توانید 1000 UPX کسب کنید.

خرید زمین در آپلند

خرید ملک در آپلند

همانطور که در مقاله  چگونه از آپلند کسب درآمد کنیم گفته شد، هر قطعه زمین با رنگ های منحصر به فرد شناخته می شود. در واقع هر قطعه در آپلند با رنگ های خاکستری (زمین های با قبلیت خرید)، آبی روشن (زمین هایی در مالکیت های افراد و غیر قابل خرید)، سبز تیره ( متعلق به شخص دیگر و با قابلیت خرید)، آبی تیره (دارایی های شما) و سبز روشن (محدوده کشف شده توسط کاوشگر) مشخص شده است.

پس از ثبت نام و ورود به بازی صفحه ای برای هر کاربر نمایش داده می شود که می بایست ایالت مورد نظر خود را انتخاب نماید، در این مرحله توصیه می شود که ایالت هایی را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید که میزان خرید هر قطعه در آن کمتر از 4500 UPX باشد. پس از انتخاب ایالت حدود 4500 UPX برای هر کاربر فعال میشود که می تواند برای خرید زمین هایی با برچسب FSA اقدام کند. 

همچنین بخوانید  بهترین بازی های دو نفره برای ps5 در گیم استور

خرید قطعه های خاکستری

خرید زمین با پس زمینه خاکستری و یا همان زمین های بدون مالک ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد، اما برای شروع می تواند گزینه مناسب تری نسبت به باقی روش ها باشد و تنها کافیست کاوشگر شما در مجاورت زمین مورد نظر قرار بگیرد. برای خرید چنین قطعه هایی شما می توانید کاوشگر خود را به نزدیک ترین قطعه آبی ارسال (ارسال کاوشگر بر روی هر قطعه هزینه ای را برای شما به همراه دارد) و سپس زمین مورد نظر خود را خریداری نمایید.

از طرفی پس از ورود به بازی، کاوش گر  به صورت اتوماتیک در نقشه حرکت می کند در صورتی که قطعه و یا زمینی در محدوده کشف نشانگر قرار گرفت، آن قطعه به سبز روشن تغییر رنگ می دهد، در این مرحله نیز شما می توانید پس از انتخاب، برای خرید آن قطعه اقدام نمایید.

خرید زمین از کاربران

خرید زمین از کاربران کمی آسان تر به نظر می رسد، زیرا در این صورت کافیست بر روی قطعه هایی با پس زمینه سبز رنگ کلیک و سپس  آن قطعه را خریداری نمایید. این نکته را نیز باید یاداور شد که زمین های در حال فروش را می توان از هر ایالت و یا شهری خریداری نمود.

UPX چیست؟

UPX در واقع همان توکن اصلی آپلند برای ایجاد تراکنش و خرید NFT ها در بازی استفاده می شود که هر کاربر پس از ورود به بازی حدود 4500 UPX هدیه داده می شود تا بتواند قطعه و زمین را در آپلند خریداری کند.

کسب درآمد UPX

درامدزایی در آپلند

هر ملک در آپلند به صورت معمول توانایی ماین 17% از قیمت پایه خود را دارا می باشد. این بدان معناست که اگر ملکی با قیمت پایه 100000 UPX خریداری نمایید در طی سال 17000 UPX ماین می کند. این مقدار را نیز می توانید می توانید پس از قرار دادن هر ملک در مجموعه ها افزایش دهید، علاوه بر این شما می توانید پس از ورود به بازی با حساب پی پال و یا با استفاده از ارز های دیجیتال UPX مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

بازیکنان نیز می توانند پس از رسیدن به سطح آپلندر، زمینی را خریداری، و سپس همان ملک را با چندین برابر قیمت به فروش بگذارند. علاوه بر این در صورتی که با استفاده از لینک معرف در آپلند ثبت نام به عمل آورید پس از رسیدن به سطح آپلندر 10 الی 100 هزار UPX به هر دو کاربر هدیه داده می شود.

همچنین بخوانید  11 روش رفع مشکل افت فریم (FPS) در بازی کامپیوتری ویندوز

آیا UPX ارز دیجیتال است؟

همانطور که می دانید آپلند به طور کامل بر روی بلاکچین EOS ساخته شده است و این بدان معناست که تمام تراکنش های ایجاد شده در بازی واقعی هستند که توسط بلاکچین ثبت می شوند. با این وجود UPX را نمی توان به عنوان یک ارز دیجیتال معرفی کرد. اگر چه توکن UPX بر بستر بلاکچین را اندازی شده است اما به طور دقیق یک توکن کاربردی است که در بازی برای خرید NFT استفاده می شود.

کلام آخر

در پایان نیز باید بگوییم که پس از ثبت نام در سایت نیز حساب شما به عنوان Visitor فعال می شود شما می بایست تا قبل از Uplander شدن حساب کاربریتان را هر 7 روز فعال نمایید. پس توصیه می شود که پس از ثبت نام و کسب UPX حساب کاربریتان را به سطح بالا ارتقاء دهید.

سوال و یا ابهامات خود را می توانید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *