تبلیغات

تبلیغات

7 سایت معتبر برای افزایش کارایی اینستاگرام | ابزار های کاربردی اینستا

7-reputable-sites to-increase-Instagram-performance

اینستاگرام یکی از محبوب ترین سرویس های اجتماعی در جهان محسوب می شود. در ایران نیز بسیاری از افراد از این رسانه برای به اشتراک گذاری تصاویر و یا ویدیو های خویش استفاده می کنند.

همانطور که می دانید امروزه بسیاری از کاربران اینستاگرام، برای بهبود و رشد پیج کاری خود علاوه بر اطلاعاتی که خود اینستاگرام در اختیار آنها می گذارد، از از یکسری ابزار های متفاوت نیز برای رشد پیج خود استفاده می کنند.

در این مقاله قصد داریم 7 سایت معتبر، برای افزایش کارآیی و بهره وری اینستاگرام معرفی کنیم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

1.iGram : دانلود تصاویر و ویدیو ها از اینستاگرام

معرفی سایت آی گرام

دانلود تصاویر و ویدیو ها یکی از معضل های کاربران در حین استفاده از اینستاگرام می باشد. هر چند که این کار ممکن است به آسانی دیگر شبکه های اجتماعی نباشد اما می توان با استفاده از برخی از سایت ها و یا نرم افزار ها، تصاویر و ویدیو های مورد نظر خود را ذخیره نمود. 

سایت iGram این قابلیت را به شما می دهد که بتوانید ویدیو ها و پست های مورد نظر خود را تنها با وارد کردن URL پست در قسمت مورد نظر، بتوانید آن را دانلود کنید.

شما می توانید بدون هیچ محدودیتی فایل های خود را از اینستاگرام دانلود نمایید.

2. Canva : پست های اینستاگرامتان را طراحی کنید

سایت کانوا

اکثر کاربران دوست دارند که پست هایی اینستاگرامشان ظاهری زیبا و جذاب داشته باشند، خواه شما شخصی باشید که عکس های شخصی تان را در اینستاگرام پست می کنید و یا برندی باشید که قصد فروش محصولاتی را در پیج خود دارید. در هر صورت کانوا به شما کمک می کند که برای اینستاگرام پست های زیبایی طراحی کنید.

سایت کانوا دارای هزاران قالب با کیفیت بالاست و به شما این امکان را می دهد که به صورت آنلاین قالب ها را شخصی سازی کنید. علاوه بر این شما می توانید با وارد کردن تصاویر ، و یا ویدیو قالب تصویری مورد نظر خود را بسازید.

3. Bigbangram : ایجاد هشتگ برای پست های اینستاگرامی

معرفی سایت بیگبنگرام

یکی از مشکلات اساسی کاربران در حین ارسال پست در اینستاگرام، انتخاب هشتگ مناسب برای آن پست می باشد. زیرا انتخاب هشتگ مناسب می تواند پست ها را به افراد بسیاری معرفی کند.

شما می توانید با جستجو عبارت مورد نظر خود، لیستی از کلمات و هشتگ های مرتبط با آن را پیدا کنید.

4. MetaHashtags : جستجوی هشتگ های مناسب

سایت متا هشتگز

متا هشتگ نیز مانند سایت Bigbangram دارای قبلیت جستجوی هشتگ می باشد، با این تفاوت که شما در هر جستجو فقط می توانید 3 کلمه را به صورت همزمان جستجو کنید، و برای جستجوی کلمات بعدی باید یکی از هشتگ های قبلی جستجو شده را غیر فعال نمایید.

همچنین بخوانید  چگونه در استوری های اینستاگرام نظرسنجی بگذاریم؟

5. SocialTracker : محبوبترین اکانت های اینستاگرام را پیدا کنید

سوشیال ترکر

SocialTracker به شما این امکان را میدهد که محبوب ترین اکانت های اینستاگرام را بر اساس تعداد فالوورشان به راحتی جستجو و پیدا کنید. همچنین میتوانی با کلیک بر روی هر نمایه میتوانید، تعداد پست های منتشر شده، میانگین تعداد لایک و کامنت در هر پست و اینگیجمنت ( نرخ تعامل ) هر پیج را به صورت جداگانه مشاهده نمایید.

6. Instagram Creator Studio : آنالیز پیج اینستاگرام

اینستاگرام کریتور استودیو

اینستاگرام کریتور استودیو یکی از مهمترین ابزارها برای پیج های اینستاگرامی می باشد. با این قابلیت شما میتوانید پس از همگام سازی اکانت اینستاگرام با سایت، پست ها و استوری های زمان بندی شده را به صورت اتوماتیک ارسال کنید، و مهم تر از آن پیج اینستاگرام را به طور حرفه ای آنالیز کنید.

7. Freepik : طراحی پست های اینستاگرام

سایت فری پیک

فری پیک یکی از شناخته شده ترین سایت ها در حوزه تصاویر گرافیکی محسوب می شوند. شما میتوانید به راحتی با ورود به این سایت تصاویر و یا فایل های آماده گرافیکی را به طور رایگان دانلود نمایید.

کلام آخر

در پایان باید به این موضوع اشاره کرد که بسیاری از افراد برای آنالیز پیج اینستاگرام خود ممکن است از برخی سایت های نا معتبر استفاده کنند، که توصیه می شود در چنین سایت های از وارد کردن یوزرنیم و پسوورد جدا خودداری فرمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *